THEPOWERGAME
«Μέτρια» είναι η ικανοποίηση των επιχειρήσεων από τη φετινή Black Friday σύμφωνα με την ΕΣΕΕ. Η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, η οποία διερεύνησε για ένατη χρονιά τη συμμετοχή των εμπορικών επιχειρήσεων στον θεσμό, τόνισε πως η Black Friday 2024 δεν κατάφερε να κάνει τη θετική έκπληξη.
Από το τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου που πραγματοποιούν εκπτώσεις και το οποίο ερεύνησε η ΕΣΕΕ, μεγαλύτερο ποσοστό της τάξης του 81% συμμετείχε φέτος. Ωστόσο το 56% αυτών δήλωσε «μέτρια ικανοποίηση» από τις πωλήσεις που κατέγραψε.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, σχεδόν οι πέντε στις 10 επιχειρήσεις εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023.
Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, εννέα στις 10 επιχειρήσεις δήλωσαν από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες, παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περίοδο με την κακοκαιρία «Bora».
Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη Black Friday σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο από την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου έως την Κυριακή 01 Δεκεμβρίου. Έξι στις δέκα επιχειρήσεις, δηλαδή το 59%, πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής.
Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν, ενώ σε μόλις μία στις 10 συναλλαγές χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά. Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων, τονίζει η ΕΣΕΕ.
Διαβάστε εδώ την έκθεση της ΕΣΕΕ
Διαβάστε επίσης
Επίδομα θέρμανσης 2024: Ο προγραμματισμός των πληρωμών
Ένας δισεκατομμυριούχος υποστηρικτής της SpaceX ο επόμενος επικεφαλής της NASA;
Νέα προγράμματα για αντικατάσταση θερμοσίφωνα & επιδότηση αντλιών θερμότητας