Γ.Δ.
1455.67 +0,20%
ACAG
0,00%
5.81
BOCHGR
0,00%
4.55
CENER
+0,22%
9.25
CNLCAP
+1,35%
7.5
DIMAND
-0,36%
8.31
NOVAL
+0,64%
2.355
OPTIMA
-1,08%
12.8
TITC
-0,89%
39.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,39%
1.542
ΑΒΕ
-0,22%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+2,38%
2.58
ΑΚΡΙΤ
+1,44%
0.705
ΑΛΜΥ
+2,22%
4.595
ΑΛΦΑ
+0,57%
1.594
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-1,03%
2.88
ΑΣΤΑΚ
+3,64%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,59%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΙΟ
-0,72%
5.5
ΒΙΟΚΑ
+1,08%
1.875
ΒΙΟΣΚ
+4,28%
1.585
ΒΙΟΤ
-8,28%
0.266
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+1,11%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.38
ΔΑΑ
+0,08%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
+1,90%
2.955
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,89%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+0,93%
1.625
ΕΕΕ
-1,50%
32.8
ΕΚΤΕΡ
-3,90%
1.776
ΕΛΒΕ
-0,42%
4.78
ΕΛΙΝ
+1,90%
2.14
ΕΛΛ
-0,70%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,04%
1.944
ΕΛΠΕ
+0,82%
7.345
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.874
ΕΛΧΑ
-0,72%
1.92
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,28%
1.185
ΕΤΕ
+1,45%
7.71
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.89
ΕΥΡΩΒ
+0,73%
2.211
ΕΧΑΕ
0,00%
4.565
ΙΑΤΡ
0,00%
1.55
ΙΚΤΙΝ
+0,30%
0.3365
ΙΛΥΔΑ
+2,58%
1.99
ΙΝΚΑΤ
-0,11%
4.745
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.79
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.98
ΙΝΤΕΚ
-1,17%
5.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,81%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,87%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,17%
2.9
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-0,42%
1.175
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,69%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+0,94%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+2,82%
1.166
ΚΟΥΕΣ
+0,35%
5.77
ΚΡΙ
+3,02%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-1,70%
0.75
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
+1,08%
37.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-1,25%
1.58
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,04%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-3,21%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+1,22%
2.91
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,38%
20.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
+0,37%
2.71
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,32%
25.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.73
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.11
ΜΠΤΚ
-3,33%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,47%
34.08
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.816
ΞΥΛΚ
+1,11%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
-2,14%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.32
ΟΠΑΠ
+2,21%
15.74
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.789
ΟΤΕ
-0,95%
14.57
ΟΤΟΕΛ
+0,19%
10.56
ΠΑΙΡ
+0,60%
0.998
ΠΑΠ
+0,42%
2.39
ΠΕΙΡ
+1,79%
3.915
ΠΕΡΦ
+1,11%
5.47
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-9,16%
0.238
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.184
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,29%
1.73
ΣΑΡ
-0,92%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.337
ΣΙΔΜΑ
-1,59%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.8
ΣΠΙ
+3,15%
0.524
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,30%
19.83
ΤΖΚΑ
-0,98%
1.52
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
+0,66%
3.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Γιατί το Spotify Wrapped απογοήτευσε τους χρήστες

Μετά από εβδομάδες αναμονής, η ετήσια ανασκόπηση του Spotify, γνωστή ως Spotify Wrapped, προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα σε πολλούς χρήστες, με αρκετούς να τη χαρακτηρίζουν «βαρετή» ή «αποτυχία». Σύμφωνα με το techcrunch.com, οι βασικές αντιδράσεις επικεντρώθηκαν στην προτεραιότητα που έδωσε το Spotify στη συνεργασία του με την Google για την ενσωμάτωση ενός AI podcast, αντί για τις πιο δημιουργικές και διασκεδαστικές λειτουργίες που παραδοσιακά συνόδευαν το Wrapped. Αυτές περιλάμβαναν χαρακτηριστικά όπως η «μουσική προσωπικότητα», η αντιστοίχιση με μια πόλη που ταιριάζει στα μουσικά γούστα του χρήστη ή η δημιουργία «ηχητικής αύρας».

Πολλοί χρήστες εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για την απουσία λεπτομερών στατιστικών, όπως οι κορυφαίες μουσικές κατηγορίες ή τα δημοφιλέστερα podcasts τους. Αν και το Spotify δεν σχολίασε πώς αποφάσισε ποια στοιχεία να περιληφθούν φέτος, το techcrunch.com σημειώνει ότι η επιλογή αυτή ίσως προκάλεσε την απογοήτευση του κοινού.

Στα κοινωνικά δίκτυα, ιδιαίτερα στο X (πρώην Twitter), ορισμένοι χαρακτήρισαν το Wrapped ως «αδιάφορο», «υποτονικό» ή «απογοητευτικό». Ένα δημοφιλές post που το αποκαλεί «flop» συγκέντρωσε πάνω από 108.000 likes. Παρά τις αντιδράσεις, πολλοί συνέχισαν να μοιράζονται στιγμιότυπα από το Wrapped τους, αλλά οι περισσότερες δημοσιεύσεις περιείχαν κριτική αντί για επαίνους.

Φέτος, το Spotify βασίστηκε ιδιαίτερα στη συνεργασία του με την Google για να μετατρέψει την εμπειρία του Wrapped σε ένα podcast που δημιουργείται μέσω AI. Ωστόσο, αυτό το στοιχείο δεν ενθουσίασε όλους. Σύμφωνα με χρήστες, οι «διαδραστικές και διασκεδαστικές λεπτομέρειες», όπως οι «αστείες προσωπικές αξιολογήσεις», έλειπαν, ενώ το νέο χαρακτηριστικό «Your Music Evolution» (Η εξέλιξη της μουσικής σας) χαρακτηρίστηκε από ορισμένους ως «παράξενο». Αυτό το χαρακτηριστικό χρησιμοποίησε τις νυχτερινές μουσικές λίστες (Daylist) του Spotify για να δείξει πώς άλλαξαν τα μουσικά γούστα του χρήστη μέσα στη χρονιά, αλλά δεν εντυπωσίασε το κοινό.

Μια από τις πιο κοινές διαμαρτυρίες ήταν η απουσία των κορυφαίων podcasts του 2024 από την ανάλυση Wrapped. Το Spotify διευκρίνισε ότι για να εμφανιστεί αυτή η πληροφορία, οι χρήστες έπρεπε να έχουν ακούσει τουλάχιστον δύο μοναδικά επεισόδια από δύο διαφορετικές εκπομπές σε δύο ξεχωριστές ημέρες κατά τη διάρκεια του έτους. Επίσης, αρκετοί ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να βρουν την playlist «Your Top Songs 2024», καθώς αυτή δεν ήταν άμεσα συνδεδεμένη με την εμπειρία Wrapped, γεγονός που προκάλεσε σύγχυση.

Σύμφωνα με το techcrunch.com, η γραφιστική και καλλιτεχνική σχεδίαση του Wrapped δέχτηκε επίσης ανάμεικτες κριτικές. Ορισμένοι τη χαρακτήρισαν «μέτρια» ή «απλοϊκή», ενώ άλλοι την βρήκαν ενδιαφέρουσα. Το AI podcast, αν και τεχνολογικά εντυπωσιακό για κάποιους, προκάλεσε αμηχανία σε άλλους, με αρκετούς χρήστες να εκφράζουν ανησυχία για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Ένας αριθμός χρηστών συνέδεσε την απογοήτευσή του με το Wrapped με τις περικοπές προσωπικού που έκανε το Spotify το 2023, όταν απέλυσε 2.300 εργαζομένους. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Daniel Ek, αυτές οι απολύσεις επηρέασαν περισσότερο από το αναμενόμενο τη λειτουργία της επιχείρησης. Κάποιοι χρήστες υπέθεσαν ότι η μείωση του προσωπικού σε συνδυασμό με την υπερβολική εξάρτηση από την τεχνητή νοημοσύνη οδήγησε στη «υποβάθμιση» του φετινού Wrapped.

Παρά τις κριτικές, το Spotify διαβεβαίωσε ότι το Wrapped παραμένει βασικό στοιχείο της λειτουργίας του, με ομάδες από διαφορετικούς τομείς της εταιρείας – όπως μάρκετινγκ, προϊόντα, μουσική και podcasts – να συμβάλλουν στη δημιουργία του. Σύμφωνα με το techcrunch.com, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει να εργάζεται για το Wrapped του επόμενου έτους, αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει τον αριθμό των ανθρώπων που συμμετέχουν στη διαδικασία. Σε δήλωσή του, το Spotify ανέφερε ότι «κάθε χρόνο επιδιώκει να φέρει μια νέα και συναρπαστική εμπειρία στους χρήστες μέσω του Wrapped».

Διαβάστε επίσης

Ελένη Βρεττού: Συγχώνευση, placement και rebranding στις νέες προτεραιότητες

Ο Αντετοκούνμπο και η “συμμαχία” με Ηλία Γεωργιάδη στο κρασί

Πώς αξιολογεί η CVC Capital την επένδυσή της στη ΔΕΗ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!