THEPOWERGAME
Νέα πρωτοβουλία της «ΑΧΤΙΔΑ» για τα άτομα με αυτισμό, τους γονείς και τους φίλους των αυτιστικών ατόμων καθώς μία καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων ξεκίνησε από τους εθελοντές του Συλλόγου για τη δημιουργία αλλά και επέκταση της πρώτης Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης, στη Θεσσαλονίκη.
Οι φωτεινοί άνθρωποι της «ΑΧΤΙΔΑ», από το 1997 που ιδρύθηκε ο Σύλλογος, στέκονται αρωγοί στο Σύλλογο Γονέων και Φίλων Αυτιστικών με Βαριά Νοητική Στέρηση. Η «ΑΧΤΙΔΑ» στηρίζεται αποκλειστικά στην εθελοντική προσφορά και στην αλληλεγγύη με ιδιωτικές δωρεές και χορηγίες από τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου, κατορθώνοντας με το έργο της να βρίσκει υποστηρικτές στις δράσεις της.
Με χορηγία της οικογενείας επιχειρηματιών Δούδου, δημιουργήθηκε αρχικά το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας στην Καλαμαριά, στο οποίο , μέσω χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ, προστέθηκε και 2ος όροφος. Στο Κέντρο, απασχολούνται καθημερινά έως 20 άτομα με αυτισμό που υποστηρίζονται από 15 άτομα προσωπικό.
Όπως είπε ο πρόεδρος του Συλλόγου, πολιτικός μηχανικός και επιχειρηματίας, Νίκος Καιρίδης, έχει ήδη εγκριθεί η αλλαγή χρήσης του 2ου ορόφου, ώστε να γίνει η Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης. Το έργο της Στέγης Διαβίωσης, υλοποιείται με δωρεά της επιχειρηματία Ελένη Λαδένη και θα δεχθεί οκτώ (8) άτομα, με το που θα αρχίσει να λειτουργεί αρχές του 2025. Ωστόχο, η «ΑΧΤΙΔΑ» έχει βάλει στόχο την επέκταση της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης, κάτι που θα απαιτήσει και νέες κτιριακές υποδομές.
Με την ευκαιρία της Χριστουγεννιάτικης εκδήλωσης του Συλλόγου, η «ΑΧΤΙΔΑ» απευθύνει κάλεσμα προς τον κόσμο, να στηρίξει την ΑΧΤΙΔΑ, να στηρίξει μέσω αυτής το Σύλλογο Γονέων και Φίλων Αυτιστικών, να στηρίξει τα αυτιστικά άτομα.
Το δ.σ. του Συλλόγου απαρτίζεται από: Nίκο Καιρίδη, πρόεδρο, Μάγδα Δούδου αντιπρόεδρο, Εύα Μέρτζου γ.γραμματέα, Μίνα Φιλιοπούλου ειδική γραμματέα, Τζόγια Σωτηροπούλου, ταμία και μέλη τις Πολυξένη Μακρή, Μαντώ Γαβριηλίδου, Μαρία Χατζηκώστα και τον Λυσίμαχο Λυσιμάχου.
Διαβάστε επίσης
AKTOR: Μπόνους 1 εκατ. σε όσους εργάστηκαν για το Μετρό Θεσσαλονίκης
Στο “σφυρί” τα θρυλικά Mercedes Benz W196 και Ferrari 250 LM
Το στοίχημα για ευρωπαϊκές μπαταρίες μετά το κάζο της Northvolt