Γ.Δ.
1421.78 +2,03%
ACAG
-0,19%
5.39
BOCHGR
+0,23%
4.41
CENER
+2,64%
8.93
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-0,12%
8.19
NOVAL
+0,67%
2.265
OPTIMA
0,00%
12.6
TITC
+1,81%
39.45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,12%
1.448
ΑΒΕ
+1,10%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.36
ΑΚΡΙΤ
+1,45%
0.7
ΑΛΜΥ
+0,88%
3.995
ΑΛΦΑ
+4,19%
1.528
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+0,84%
9.56
ΑΣΚΟ
0,00%
2.7
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.7
ΑΤΤ
-1,41%
0.56
ΑΤΤΙΚΑ
+1,33%
2.28
ΒΙΟ
+2,71%
5.31
ΒΙΟΚΑ
+0,55%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+2,55%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,54%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,07%
18.82
ΔΑΑ
+0,62%
8.1
ΔΑΙΟΣ
-6,11%
3.38
ΔΕΗ
+2,10%
11.69
ΔΟΜΙΚ
+0,53%
2.865
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.29
ΕΒΡΟΦ
-0,71%
1.405
ΕΕΕ
+1,55%
34
ΕΚΤΕΡ
+0,93%
1.512
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
0,00%
2
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,61%
1.768
ΕΛΠΕ
+2,43%
6.96
ΕΛΣΤΡ
+0,51%
1.99
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.878
ΕΛΧΑ
+2,68%
1.918
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.12
ΕΤΕ
+3,63%
6.908
ΕΥΑΠΣ
-1,58%
3.11
ΕΥΔΑΠ
+0,68%
5.88
ΕΥΡΩΒ
+5,25%
2.105
ΕΧΑΕ
+1,61%
4.41
ΙΑΤΡ
+3,32%
1.555
ΙΚΤΙΝ
+1,69%
0.3
ΙΛΥΔΑ
+1,58%
1.93
ΙΝΚΑΤ
-1,03%
4.79
ΙΝΛΙΦ
+3,31%
4.37
ΙΝΛΟΤ
+0,55%
0.918
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.84
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+3,01%
2.735
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,44%
1.26
ΚΕΠΕΝ
-6,31%
2.08
ΚΛΜ
-2,98%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+0,56%
1.07
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
+0,35%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+1,73%
0.942
ΛΑΒΙ
+2,54%
0.728
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.254
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+2,93%
2.81
ΜΑΘΙΟ
-9,43%
0.538
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+2,40%
2.13
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+3,20%
3.065
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,60%
20.12
ΜΟΝΤΑ
-1,64%
3.6
ΜΟΤΟ
0,00%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+1,46%
25.04
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.71
ΜΠΡΙΚ
+0,47%
2.13
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+3,61%
32.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,19%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,46%
22
ΟΛΠ
0,00%
31.35
ΟΛΥΜΠ
+0,86%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,71%
15.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.789
ΟΤΕ
+1,47%
15.16
ΟΤΟΕΛ
+0,97%
10.46
ΠΑΙΡ
0,00%
0.99
ΠΑΠ
0,00%
2.35
ΠΕΙΡ
+4,01%
3.604
ΠΕΡΦ
-1,12%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+0,63%
0.32
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,17%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.59
ΣΑΡ
+0,56%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,31%
0.324
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.545
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.8
ΣΠΙ
-0,61%
0.492
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.87
ΤΖΚΑ
-1,41%
1.395
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
+7,69%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,97%
3.655
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Σταϊκούρας: Στο τέλος του ’25 η επέκταση του μετρό στην Καλαμαριά

Το χρονοδιάγραμμα της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά και Δυτικά, την πρόοδο των έργων για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας αλλά και τις ενέργειες που γίνονται για τους συρμούς στις 3 γραμμές της Αττικής παρουσίασε ο Χρήστος Σταϊκούρας σε τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε.

Αρχικά είπε ότι «στο τέλος του 2025 θα είναι έτοιμη η επέκταση για την Καλαμαριά του Μετρό Θεσσαλονίκης» ώστε να εξυπηρετούνται συνολικά 350.000 πολίτες και οι σταθμοί του μετρό να γίνουν 18 από 13 που είναι σήμερα. Όσο για τα δυτικά είπε ότι ξεκινά μελέτη για την επέκταση και και δευτερευόντως για την επέκταση σε Τούμπα, Χαριλάου και αεροδρόμιο. «Θα αναζητήσουμε τα χρηματοδοτικά εργαλεία, ναι χρειάζονται επεκτάσεις» είπε ο κ. Σταϊκούρας.

Ειδικά, δε, για τον προαστιακό της δυτικής Θεσσαλονίκης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ότι «μπορεί να δημοπρατηθεί σε 18 μήνες, προφανώς θα συνδέεται με το μετρό, με στόχο να είμαστε έτοιμοι το 2028. Θα φτάνει μέχρι το διεθνές πανεπιστήμιο.

Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας

Για τη γραμμή 4 του μετρό, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών είπε ότι ο μετροπόντικας Νίκη «ξεκίνησε από το Γαλάτσι και φτάνει στον δεύτερο σταθμό, έχει διανύσει 600 μέτρα και θα φτάσει Ευαγγελισμό» ενώ ο μετροπόντικας Αθηνά «έχει ανοίξει πάνω από 2χλμ. και έχει φτάσει στου ζωγράφου. Οι δύο μετροπόντικες το 2026 θα έχουν συναντηθεί στον Ευαγγελισμό». «Το έργο εκτιμούμε ότι θα είναι έτοιμο στο τέλος της 10ετιας» πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.

Ερωτηθείς για τη συντήρηση τόσο του υφιστάμενου δικτύου του μετρό στην Αθήνα όσο και των συρμών, ο κ. Σταϊκούρας απάντησε «έχουν δοθεί 8 εκατ. ευρώ για να συντηρηθεί το μετρό. Για τους συρμούς στη θεσσαλονίικη έχουμε 18 και έχουμε παραγγείλει άλλους 15, στη γραμμή 1 του ΗΣΑΠ επισκευάζουμε 14 συρμούς, ξεκίνησε η επισκευή στον Βόλο και θα είμαστε έτοιμοι το 2026 και στις γραμμές 2 και 3 στους 52 συρμούς οι 20 παρελήφθησαν πριν από 25 χρόνια χωρίς ερ κοντίσιον και επισκευάζουμε υφιστάμενους κα ετοιμαζόμαστε για επόμενους και αυτό θέλει 3-4 χρόνια».

Υποδομές και έργα

Ο Χρήστος Σταϊκούρας εξήγησε, επίσης, με αφορμή τις καταστροφές από την κακοκαιρία Bora, ότι «οι υποδομές στην Ελλάδα είχαν φτιαχτεί με άλλες κλιματικές συνθήκες, εδώ δεν είναι η υπέρβαση ενός φαινομένου. Κάνουμε τώρα πιο ανθεκτικές υποδομές, οι γέφυρες που κάναμε μετά τον Ιανό άντεξαν στον Ντάνιελ».

Για τη Θεσσαλία, ειδικότερα, είπε ότι «είμαστε στη διαδικασία να τρέξουμε 8 έργα τις επόμενες εβδομάδες ώστε να φτιάξουμε πιο ανθεκτικές υποδομές σε οδικά έργα» ενώ διευκρίνισε ότι «τα αντιπλημμυρικά είναι ευθύνη των περιφερειών, είναι ευθύνη δική μας όταν ανακηρυχθεί κάποιο έργο στρατηγικής σημασίας. Στην Αττική έχουμε επτά τέτοια έργα, κάποια θα παραδοθούν το 2025 και σε κάποια έχουμε εκπλήξεις, όπως με τα αττικόψαρα που δημιουργούν προβλήματα στη χρηματοδότηση».



Διαβάστε επίσης                            

Ποιας ηλικίας είναι οι κατοικίες που πωλούνται μέσω του “Σπίτι μου 2”

Πεδίο μάχης τα crypto: Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, Ελβετία τρέχουν να προλάβουν τον Τραμπ

Τήλος: Η επόμενη ημέρα με το βλέμμα σε ανθεκτικότητα και καινοτομία

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!