Γ.Δ.
1424.95 +2,26%
ACAG
0,00%
5.4
BOCHGR
+0,45%
4.42
CENER
+1,84%
8.86
CNLCAP
-2,01%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.19
NOVAL
+1,33%
2.28
OPTIMA
+0,63%
12.68
TITC
+2,45%
39.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,42%
1.438
ΑΒΕ
+0,44%
0.455
ΑΔΜΗΕ
+0,63%
2.38
ΑΚΡΙΤ
+3,62%
0.715
ΑΛΜΥ
+0,38%
3.975
ΑΛΦΑ
+4,77%
1.5365
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,74%
9.645
ΑΣΚΟ
-0,74%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+1,72%
7.1
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
-0,69%
8.66
ΑΤΤ
-2,11%
0.556
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.26
ΒΙΟ
+3,09%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+0,55%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+2,55%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,93%
1.32
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,07%
18.82
ΔΑΑ
+0,84%
8.118
ΔΑΙΟΣ
-0,56%
3.58
ΔΕΗ
+2,97%
11.79
ΔΟΜΙΚ
+0,35%
2.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+0,35%
1.42
ΕΕΕ
+1,85%
34.1
ΕΚΤΕΡ
+2,27%
1.532
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
-1,00%
1.98
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,76%
1.788
ΕΛΠΕ
+2,65%
6.975
ΕΛΣΤΡ
-0,76%
1.965
ΕΛΤΟΝ
+0,53%
1.89
ΕΛΧΑ
+3,21%
1.928
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,89%
1.13
ΕΤΕ
+3,78%
6.918
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+0,68%
5.88
ΕΥΡΩΒ
+5,40%
2.108
ΕΧΑΕ
+2,88%
4.465
ΙΑΤΡ
0,00%
1.505
ΙΚΤΙΝ
-1,69%
0.29
ΙΛΥΔΑ
+0,53%
1.91
ΙΝΚΑΤ
-0,83%
4.8
ΙΝΛΙΦ
+3,31%
4.37
ΙΝΛΟΤ
+0,77%
0.92
ΙΝΤΕΚ
+0,85%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,69%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-1,22%
1.215
ΚΕΠΕΝ
-6,31%
2.08
ΚΛΜ
0,00%
1.51
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,50%
1.08
ΚΟΥΕΣ
+1,08%
5.6
ΚΡΙ
-0,70%
14.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+1,73%
0.942
ΛΑΒΙ
+1,97%
0.724
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.254
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,83%
2.78
ΜΑΘΙΟ
-6,40%
0.556
ΜΕΒΑ
+2,81%
3.66
ΜΕΝΤΙ
+2,40%
2.13
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+3,20%
3.065
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,70%
20.14
ΜΟΝΤΑ
+1,09%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.625
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+2,19%
25.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.72
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.12
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+3,93%
32.28
ΝΑΚΑΣ
+3,42%
3.02
ΝΑΥΠ
-1,19%
0.83
ΞΥΛΚ
+1,96%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,91%
22.1
ΟΛΠ
+0,16%
31.4
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.32
ΟΠΑΠ
+0,39%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,14%
0.799
ΟΤΕ
+1,54%
15.17
ΟΤΟΕΛ
+1,54%
10.52
ΠΑΙΡ
0,00%
0.99
ΠΑΠ
-1,28%
2.32
ΠΕΙΡ
+4,56%
3.623
ΠΕΡΦ
-1,12%
5.28
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
7.98
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.99
ΠΛΑΚΡ
-0,69%
14.4
ΠΡΔ
+0,63%
0.32
ΠΡΕΜΙΑ
-0,85%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,97%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+0,96%
1.585
ΣΑΡ
+0,75%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,62%
0.327
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.78
ΣΠΙ
+1,01%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.87
ΤΖΚΑ
+0,35%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
+7,69%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,55%
3.64
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

ΒΟΑΚ: Πώς προχωρά ο διαγωνισμός για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο

Στο πρώτο δίμηνο του 2025 αναμένεται να έχουν οριστικοποιηθεί τα συμβατικά έγγραφα, ώστε να προχωρήσει στο τελικό στάδιο ο διαγωνισμός για τη σύμβαση παραχώρησης του κεντρικού τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), από τα Χανιά μέχρι το Ηράκλειο, καθώς και το τμήμα Χανιά – Κίσσαμος, που έχει ενταχθεί ως προαίρεση. Προσωρινός ανάδοχος για τη σύμβαση παραχώρησης έχει ανακηρυχθεί ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Όμως οι δικαστικές εξελίξεις δεν κινούνται θετικά, αφού προ ημερών αναβλήθηκε για τις 2 Απριλίου, ύστερα από αίτημα του Δημοσίου, η εκδίκαση της προσφυγής που έχει καταθέσει κατά του έργου στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) ο Δήμος Ηρακλείου. Ούτε και στο μέτωπο των απαλλοτριώσεων προχωρούν ικανοποιητικά οι διαδικασίες, αφού για περίπου 400 ιδιοκτησίες υπάρχουν αμφισβητήσεις, ενώ μεγάλο τμήμα των ήδη απαλλοτριωμένων ακινήτων έχει αποδοθεί μερικώς.

Σοβαρό εμπόδιο για τον τελικό σχεδιασμό του κεντρικού τμήματος του ΒΟΑΚ είναι οι προσφυγές των δήμων Ηρακλείου και Μαλεβιζίου, οι οποίοι ζητούν υπογειοποίηση πρόσθετου τμήματος του οδικού άξονα, με το επιχείρημα πως διχοτομεί τις πόλεις, καθώς και άλλες παρεμβάσεις σε κόμβους κ.λπ. Την προηγούμενη εβδομάδα η δημοτική αρχή του Ηρακλείου ανακοίνωσε πως έχει ενισχύσει την αρχική προσφυγή για θέματα «που άπτονται σε απαραίτητες και αναγκαίες κυκλοφοριακές βελτιώσεις, καθώς και σε ζητήματα αντιπλημμυρικής προστασίας».

Οι επιπλέον παρεμβάσεις που ζητούν οι δύο δήμοι έρχονται να προστεθούν στις σημαντικές αλλαγές που υπήρξαν την τελευταία τετραετία στον σχεδιασμό του έργου, εξαιτίας των οποίων το κατασκευαστικό κόστος του κεντρικού τμήματος έχει εκτοξευθεί σε επίπεδα άνω των δύο δισ. ευρώ. Οι δικαστικές και άλλες εκκρεμότητες καθιστούν, επίσης, σχεδόν αδύνατη την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων, ώστε να απορροφηθούν τα περίπου 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, σφόδρα πιθανό πλέον, η κυβέρνηση θα κληθεί να βρει άλλους πόρους ώστε να καλύψει το χρηματοδοτικό κενό.

Διαβάστε περισσότερα στο energygame.gr

Διαβάστε επίσης

Έργα 160 εκατ. ανατέθηκαν σε ΟΤΕ και Νova τον Νοέμβριο

Πεδίο μάχης τα crypto: Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, Ελβετία τρέχουν να προλάβουν τον Τραμπ

Τήλος: Η επόμενη ημέρα με το βλέμμα σε ανθεκτικότητα και καινοτομία

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!