THEPOWERGAME
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen Group που βρίσκεται σε στενωπό και η κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC Motor ανακοίνωσαν την υπογραφή μιας παράτασης της ισχύος του συμβολαίου εταιρικής συνεργασίας τους μέχρι το 2040, ενισχύοντας περαιτέρω το πλαίσιο της διμερούς συνεργασίας τους.
Η SAIC έχει την έδρα της στη Σανγκάη, όπου και υλοποιείται το πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η SAIC-Volkswagen είναι η πρώτη εταιρική κοινοπραξία στην Κίνα για την παραγωγή επιβατικών οχημάτων.
Πρόκειται για τη δεύτερη ανανέωση του συμβολαίου συνεργασίας, με τη συνολική πρόβλεψη του συνολικού χρόνου της διάρκειας του να φτάνει τα 55 έτη.
“Η βάση της επιτυχίας μας στην Κίνα εστιάζεται σε ισχυρές, αλλά και ειλικρινείς συνεργασίες. Το καλύτερο παράδειγμα μιας τέτοιας συνεργασίας, είναι η μακρόχρονη και επιτυχής συνεργασία μας με την SAIC”, δήλωσε σε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα του, που μεταδόθηκε στην τελετή υπογραφής του συμβολαίου, ο Ραλφ Μπραντστάτερ μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen AG για την Κίνα.
Volkswagen: Η κόντρα με τα συνδικάτα για κλείσιμο εργοστασίων
Το συνδικάτο της Volkswagen πρότεινε περικοπές 1,5 δισ. ευρώ (1,6 δισ. δολάρια) για εξοικονόμηση κόστους, εάν η αυτοκινητοβιομηχανία αποκλείσει το κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία, αλλά προειδοποίησε ότι η εταιρεία θα αντιμετωπίσει μια ιστορική μάχη εάν προχωρήσει σε εκτεταμένες περικοπές.
Η πρόταση έρχεται μία ημέρα πριν από τον τρίτο γύρο κρίσιμων συνομιλιών μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης για περικοπές μισθών και κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία, στην πιο έντονη διαμάχη των τελευταίων ετών στη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, η οποία – όπως και άλλοι γερμανικοί βιομηχανικοί γίγαντες – ταλανίζεται από το υψηλό κόστος και τον κινεζικό ανταγωνισμό.
Το συνδικάτο IG Metall, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία προσπαθεί να προωθήσει περικοπές ύψους άνω των 17 δισεκατομμυρίων ευρώ, δήλωσε ότι η προσφορά του εξαρτάται επίσης από τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων μερών, συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών Porsche και Piech που ελέγχουν τη Volkswagen.
Σε ένα εσωτερικό σημείωμα που αναρτήθηκε στο intranet της Volkswagen και εξετάστηκε από το Reuters, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της αυτοκινητοβιομηχανίας για το ανθρώπινο δυναμικό δήλωσε ότι η διοίκηση καλωσόρισε το γεγονός ότι τα συνδικάτα ήταν ανοιχτά σε μέτρα για την αντιμετώπιση του εργατικού κόστους και της παραγωγικής ικανότητας, αλλά πρόσθεσε ότι το κλείσιμο εργοστασίων δεν μπορεί να αποκλειστεί.
Ο Thorsten Groeger, ο οποίος ηγείται των διαπραγματεύσεων για το συνδικάτο IG Metall, δήλωσε ότι αν η διοίκηση επιμείνει στο κλείσιμο – κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά στη Γερμανία στην 87χρονη ιστορία του ομίλου – οι εργαζόμενοι της Volkswagen θα εισέλθουν σε μια σύγκρουση με την εταιρεία «που όμοιά της δεν έχει δει αυτή η δημοκρατία εδώ και δεκαετίες».
Διαβάστε επίσης
Η αμυντική καινοτομία, οι startups και η αναξιοποίητη ευκαιρία
attica: Το management και οι επενδύσεις που θα τα κάνουν Harrods
ΙΕΑ Wind: H ακτινογραφία της αιολικής ενέργειας στην Ελλάδα