THEPOWERGAME
Το επιχειρηματικό δαιμόνιο της Τέιλορ Σουίφτ επιστρέφει αυτή τη φορά στον εκδοτικό κόσμο. Καταργώντας τους μεσάζοντες, η Σουίφτ μέσω της ομώνυμης Taylor Swift Publications θα διαθέσει από αυτήν την Παρασκευή, η οποία σημαίνει την έναρξη της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων αγορών στις ΗΠΑ, το νέο της βιβλίο «The Eras Tour Βοοκ» αποκλειστικά μέσω της αλυσίδας καταστημάτων Target. Η 4η Παρασκευή του Νοεμβρίου είναι η Black Friday.
Η απόφαση της Σουίφτ να επιλέξει την Target έχει σημαίνουσα σημασία για το δίκτυο καταστημάτων που έχει πληγεί τελευταία καθώς οι καταναλωτές στις ΗΠΑ εστιάζουν στα απολύτως απαραίτητα προϊόντα και κυρίως τα τρόφιμα. Η Target δεν θα έχει ανταγωνισμό όπως άλλους παίκτες του λιανικού εμπορίου, με την πρώτη έκδοση να απαρτίζεται από δυο εκατομμύρια αντίτυπα. Ως μέτρο σύγκρισης αρκεί να αναλογιστεί κανείς πως το μπεστ σέλερ «Τελειώνει με Εμάς» της Κόλιν Χούβερ πούλησε σχεδόν 3,1 εκατ. αντίτυπα και το αυτοβιογραφικό βιβλίο «Becoming – Η δική μου Ιστορία» της Μισέλ Ομπάμα πάνω από τρία εκατ. αντίτυπα.
«Η μεγάλη διαφορά είναι πως το βιβλίο της Μισέλ Ομπάμα ήταν διαθέσιμο παντού σε πώληση, ενώ αυτό της Τέιλορ Σουίφτ θα διατεθεί μέσω της Target» σχολίασε η Μπρένα Κόνορ, ειδήμονας για την αμερικανική αγορά, στην Wall Street Journal. Εκτός από πολυτάλαντη καλλιτέχνης, η Σουίφτ έχει χαράξει ένα ανεξάρτητο μονοπάτι στο επιχειρείν με γνώμονα την απόλυτη αυτονομία της. Ηχογράφησε ξανά τις επιτυχίες της αφού έχασε τα πνευματικά δικαιώματα στον πρώτο κατάλογο των τραγουδιών της, αποκτώντας έτσι πλήρως τον καλλιτεχνικό και οικονομικό έλεγχο. Διέθεσε το υλικό της στις μουσικές πλατφόρμες των Apple και Spotify μόνον όταν εκπληρώθηκαν οι όροι που είχε θέσει, προωθώντας τη δίκαιη ανταμοιβή των μουσικών, των τραγουδοποιών και των παραγωγών. Συμφώνησε, επιπροσθέτως, στην απευθείας κυκλοφορία της κινηματογραφικής απόδοσης των συναυλιών που έδωσε στο Λος Άντζελες στο πλαίσιο της περιοδείας «The Eras Tour» στο Λος Άντζελες μέσω της αλυσίδας κινηματογραφικών αιθουσών, προσπερνώντας τους μεσάζοντες, δηλαδή τις εταιρείες διανομής.
Εκτός των άλλων, η Σουίφτ έχει θέσει νέα μέτρα και σταθμά στη διοργάνωση συναυλιών. Η Eras Tour έχει μείνει στην ιστορία καθώς τα συνολικά της έσοδα ξεπέρασαν το ένα δισ. δολάρια, ασκώντας τεράστια οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική επιρροή ανά τον κόσμο. Με τη χρονική διάρκεια κάθε συναυλίας να υπερβαίνει τις τρεισήμισι ώρες και να ενσωματώνει πάνω από 40 τραγούδια από όλα τα άλμπουμ της, η περιοδεία αυτή αποτελεί πρωτοφανές φαινόμενο σε όρους πωλήσεων εισιτηρίων, συμμετοχής και τόνωσης της οικονομικής δραστηριότητας στις περιοχές όπου οι συναυλίες έλαβαν χώρα. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας προκλήθηκαν διπλωματικές εντάσεις στην νοτιοανατολική Ασία λόγω της αποκλειστικότητας που κέρδισε η Σιγκαπούρη, οι αμερικανικές αρχές διερεύνησαν την πλατφόρμα πωλήσεων Ticketmaster για μονοπωλιακή συμπεριφορά, το Ρίο ντε Τζανέιρο εκτέθηκε για κακή διοίκηση λόγω ενός θανάτου και αποκαλύφθηκε εγκαίρως απόπειρα τρομοκρατικής επίθεσης στη Βιέννη από τον ISIS. Εν μέσω των συναυλιών της ανά τον κόσμο παρουσίασε, επίσης, νέες επιτυχίες για πρώτη φορά.
Το 256 σελίδων βιβλίο της Τέιλορ Σουίφτ, το οποίο θα διατεθεί στις ΗΠΑ έναντι 39,99 δολαρίων, αναμένεται να αποτελέσει κινητήριο δύναμη για τα έσοδα της Target. Αν και η ίδια η Σουίφτ δεν έχει προχωρήσει σε προωθητικές ενέργειες, μια ανάρτησή της στο Instagram κατά τα μέσα Οκτωβρίου κέρδισε πάνω από 3,6 εκατ. likes. Μια παιδική βιογραφία της Σουίφτ από την Wendy Loggia ήταν στη δεκάδα των δημοφιλέστερων παιδικών βιβλίων των New York Times επί ένα 18μήνο.
Διαβάστε επίσης
Τράπεζες: Μειώνουν προμήθειες και χρεώσεις από το 2025
Νικ Κάντι: Ο μεγιστάνας ακινήτων λανσάρει κρασί μηδενικού αλκοόλ
Έξυπνες Γέφυρες: Υπεγράφη η πέμπτη σύμβαση, στο τιμόνι η ΤΕΡΝΑ