THEPOWERGAME
Ο μεγιστάνας πολυτελών ακινήτων Νικ Κάντι (Nick Candy), στο ιστορικό του οποίου περιλαμβάνεται το πανάκριβο, γεμάτο διασημότητες One Hyde Park, ανακοίνωσε ότι είναι ο ιδρυτής της επωνυμίας αφρώδους μη αλκοολούχου κρασιού Wild Idol, που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια.
«Αρκετοί από τους φίλους μου δεν πίνουν πλέον», είπε ο Κάντι, μιλώντας στο Bloomberg Pursuits αποκλειστικά από το γραφείο του στο Mayfair. «Και η σύζυγός μου έκανε επίσης ένα χρόνο πλήρη αποχή από το αλκοόλ, οπότε ήθελα να δημιουργήσω κάτι που να βρίσκεται πραγματικά στην κορυφή του χώρου». Ο στόχος, λέει, ήταν να δημιουργήσει μια ποιοτική εναλλακτική λύση για όσους δεν θέλουν να πιουν. «Ήθελα να δημιουργήσω τη Rolls-Royce ή την Dom Pérignon του μηδενικού αλκοόλ. Αυτός ήταν ο στόχος, και τα πάντα, από τον φελλό μέχρι το αλουμινόχαρτο, το κλουβί και τις γυάλινες φιάλες, υποτίθεται ότι πρέπει να μοιάζουν με αυτό», τόνισε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Κάντι λέει ότι δίνει στο Wild Idol την ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια που δίνει και στα έργα του για ακίνητα υψηλών προδιαγραφών. Για να το πετύχει αυτό, επιστράτευσε τον Πολ Μπεάβις, τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Champagne Lanson στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Βόρεια Αμερική, ως CEO και έφερε συμβούλους όπως ο Πολ Γουόλς, ο οποίος ήταν διευθύνων σύμβουλος του γίγαντα ποτών Diageo Plc για περισσότερο από μια δεκαετία, και ο Τζέιμς Μπλάιθ, πρώην πρόεδρος του ομίλου ποτών.
«Όταν κοιτάζετε τον κόσμο της σαμπάνιας, τα κορυφαία προϊόντα ανήκουν ως επί το πλείστον είτε στην LVMH, είτε στην Diageo ή συνεργάζονται με αυτές», λέει ο Κάντι. «Θέλαμε αυτή την τεχνογνωσία για να βεβαιωθούμε ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση». Σημειώνει ότι η αγορά του μη αλκοολούχου κρασιού βρίσκεται σε «καλό σημείο» αυτή τη στιγμή και επισημαίνει ότι η LVMH αγόρασε μερίδιο στον ανταγωνιστή του μη αλκοολούχου κρασιού French Bloom τον Οκτώβριο. Η σούπερ σταρ Κάιλι Μινόγκ έχει επίσης επενδύσει στον αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ, με τα προϊόντα της να πωλούνται στα βρετανικά σούπερ μάρκετ.
Το κρασί της Wild Idol, το οποίο εμφιαλώνεται στην περιοχή Rheinheissen της Γερμανίας, πωλείται σε δύο ποικιλίες, ένα λευκό αφρώδες κρασί χωρίς αλκοόλ και ένα κοραλλί-ροζ αφρώδες ροζέ χωρίς αλκοόλ, και τα δύο προς 29,99 λίρες (38 δολάρια). Όπως ο παραδοσιακός αφρός, υπάρχει ένα χαρακτηριστικό ποπ όταν ξεβιδώνεται ο φελλός και μια πληθώρα απαλών φυσαλίδων όταν το κρασί χύνεται στο ποτήρι. Το λευκό έχει φρέσκια, τραγανή γεύση με νότες μήλου- παρασκευάζεται από σταφύλι Muller-Thurgau. Το ροζέ παρασκευάζεται με merlot και έχει γεύση ραβέντι και βανίλια.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Κάντι λέει ότι το Wild Idol ξεκίνησε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2022 και δύο χρόνια μετά, έχει παράγει και πουλήσει περίπου 150.000 φιάλες, με διανομείς τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στη Μέση Ανατολή. Το σερβίρουν ξενοδοχεία και εστιατόρια όπως το Claridge’s, το Nobu, το Ivy και το Dorchester στο Λονδίνο και το Atlantis the Royal στο Ντουμπάι. Η Candy, η οποία εργάζεται σε έργα υπερπολυτελών ακινήτων σε όλη τη Μέση Ανατολή, λέει ότι το Wild Idol έχει αποδειχθεί δημοφιλές στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. «Λειτουργεί, επειδή είναι ένα προϊόν χωρίς αλκοόλ και όχι με χαμηλό αλκοόλ», λέει. «Αν είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ, πολλοί άνθρωποι δεν το αγγίζουν στην περιοχή», πρόσθεσε.
Στη συνέχεια, λέει ο Κάντι, θα φέρει την ετικέτα του στην πολιτεία. «Θέλουμε να γίνουμε μεγάλοι στην Αμερική, γιατί προφανώς η Αμερική είναι ο βασιλιάς, αλλά είναι ένα μεγάλο μέρος για να κατακτήσουμε». Σκοπεύει να ξεκινήσει από τη Νέα Υόρκη και το Μαϊάμι, σε ακίνητα όπου έχει ήδη υπάρχουσες σχέσεις με ξενοδοχεία.
Η Κάντι σχεδιάζει να παράγει 250.000 φιάλες μέχρι το τέλος του 2025, με μακροπρόθεσμο στόχο περισσότερες από ένα εκατομμύριο φιάλες.
«Θα ήθελα να είναι η πιο premium μάρκα σαμπάνιας με μηδενικό αλκοόλ. Ναι, ξέρω ότι δεν μπορώ να την ονομάσω σαμπάνια, αλλά αυτό θα ήθελα να είναι», λέει.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Διαβάστε επίσης
Αγορά εργασίας: Εργαζόμενοι στα… αζήτητα, εν μέσω λειψυδρίας ταλέντων
Γιώτης: Καταστροφική η μείωση της κατανάλωσης για τη βιομηχανία τροφίμων
ΙΕΑ Wind: H ακτινογραφία της αιολικής ενέργειας στην Ελλάδα