THEPOWERGAME
Τη στρατηγική της για την ελληνική αγορά ενισχύει η Realme, ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κατασκευαστές smartphones παγκοσμίως και ο 4ος μεγαλύτερος παίκτης στον τομέα των «έξυπνων» κινητών στη χώρα μας. Η κινεζική εταιρεία επιχειρεί αυτήν την περίοδο είσοδο στην προϊοντική κατηγορία των premium συσκευών, εισάγοντας και την Ελλάδα στο δίκτυο των χωρών όπου θα λανσάρει τη δική της απάντηση στα high end smartphones.
Φέρνοντας και στην ελληνική αγορά τη «ναυαρχίδα» της στις premium συσκευές smartphones, το GT7 Pro, η Realme θέτει στο επίκεντρό της την ελληνική αγορά, στην οποία διαθέτει -σύμφωνα με τα στελέχη της- μερίδιο της τάξης του 5%-7%. Όπως τόνισε χθες ο country manager της Realme Greece, Μπάμπης Δημόπουλος, αναφερόμενος στο «άνοιγμα» της εταιρείας στην υψηλή τιμολογιακή κατηγορία, στην οποία μέχρι σήμερα δεν έχει παρουσία, «στόχος μας είναι ότι όταν κάποιος σκέφτεται για high end συσκευή να βάζει και τη Realme στο μυαλό του».
Τα στελέχη της Realme, κατά τη χθεσινή παρουσίαση του GT7 Pro, που έρχεται τις επόμενες ημέρες στην Ελλάδα, σχολίασαν ότι με το λανσάρισμα η εταιρεία διεκδικεί περαιτέρω διεύρυνση των μεριδίων της στην ελληνική αγορά, επιχειρώντας να εκμεταλλευθεί την αυξανόμενη ζήτηση για premium συσκευές smartphones. Η στρατηγική αυτή βασίζεται στις τάσεις της αγοράς, όπου παρατηρείται αυξημένη ζήτηση για smartphones με προηγμένες λειτουργίες και αντοχή, ειδικά στη μεσαία και υψηλή κατηγορία τιμών.
Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, η Ελλάδα αποτελεί στρατηγικό σημείο για την περαιτέρω ανάπτυξη της Realme στην Ευρώπη, καθώς οι Έλληνες καταναλωτές παρουσιάζουν ισχυρή προτίμηση στις premium τεχνολογικές λύσεις.
Η ελληνική αγορά
Όπως τόνισαν χθες τα στελέχη της Realme, η στρατηγική της εταιρείας στην Ελλάδα αποδίδει ήδη καρπούς, καθώς είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής από πλευράς όγκου πωλήσεων, ενώ -σύμφωνα με τα στοιχεία της Counterpoint- το κινέζικο brand είναι και το 4ο ισχυρότερο στην Ευρώπη (σε όγκους πωλήσεων) στο εννεάμηνο της χρήσης του 2024. «Είμαστε τέταρτοι και στην Ευρώπη, με τις πωλήσεις της GT σειράς να έχουν ξεπεράσει τις 1,2 εκατ. μονάδες, τον μεγαλύτερο διαχρονικά αριθμό πωλήσεων για τη συγκεκριμένη σειρά», ανέφερε χθες ο κ. Δημόπουλος.
«Δεν είχαμε μέχρι σήμερα flagship κινητό. Το GT7 Pro έρχεται για να δείξει ότι η Realme μπορεί να δημιουργεί κάτι νέο και κοιτάει μπροστά», ανέφερε ο κ. Δημόπουλος, σημειώνοντας πως η εταιρεία θα διατηρήσει τη στρατηγική για προσιτές συσκευές, που θα κινούνται στη λογική του «flagship killer».
Σύμφωνα με τα στελέχη του κινεζικού brand, οι πωλήσεις των νέων GT7 Pro πρόκειται να ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες στην Ελλάδα, ενώ ήδη η εταιρεία «κερδίζει συνεχώς μερίδια αγοράς» και στις χαμηλές κατηγορίες συσκευών, καταφέρνοντας να ξεπεράσει και την OnePlus, που έχει ανέβει τιμολογιακή κατηγορία.
«Επενδύσαμε 380 εκατ. ευρώ και 700 μηχανικούς για τη σειρά GT. Θέλουμε να έχουμε εκπροσώπηση στις high end συσκευές», ανέφεραν τα στελέχη της εταιρείας χθες.
Διαβάστε επίσης
Τράπεζες: Μειώνουν προμήθειες και χρεώσεις από το 2025
Οι κερδισμένοι του 2025: Ποιοι θα πληρώσουν μειωμένους φόρους
Έξυπνες Γέφυρες: Υπεγράφη η πέμπτη σύμβαση, στο τιμόνι η ΤΕΡΝΑ