Γ.Δ.
1403.63 -0,31%
ACAG
+1,69%
5.43
BOCHGR
-0,23%
4.38
CENER
+1,90%
8.6
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
-0,63%
12.66
TITC
+0,26%
38.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,03%
1.45
ΑΒΕ
-0,64%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.665
ΑΛΦΑ
-1,65%
1.49
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,98%
9.755
ΑΣΚΟ
+0,76%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-1,75%
0.56
ΑΤΤΙΚΑ
+2,30%
2.22
ΒΙΟ
-0,57%
5.24
ΒΙΟΚΑ
-1,14%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,15%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,76%
18.5
ΔΑΑ
-1,33%
8.042
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+1,47%
11.72
ΔΟΜΙΚ
+5,07%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.375
ΕΕΕ
+1,84%
34.32
ΕΚΤΕΡ
-0,79%
1.5
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,25%
1.985
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,73%
1.764
ΕΛΠΕ
-0,52%
6.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
-2,46%
1.824
ΕΛΧΑ
-0,65%
1.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,35%
1.1
ΕΤΕ
-2,63%
6.806
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-1,07%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,11%
4.395
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
+0,17%
0.3015
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.9
ΙΝΚΑΤ
-0,92%
4.835
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-0,54%
0.924
ΙΝΤΕΚ
-1,03%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-2,20%
0.976
ΙΝΤΚΑ
-1,48%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,37%
1.475
ΚΟΡΔΕ
-1,19%
0.414
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.076
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.52
ΚΡΙ
+1,42%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-2,59%
0.715
ΛΑΜΔΑ
+0,70%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+9,76%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+1,34%
3.035
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,14%
19.15
ΜΟΝΤΑ
-0,81%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.525
ΜΟΥΖΚ
-0,79%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.71
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.11
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,45%
31.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+2,69%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,90%
21.4
ΟΛΠ
-1,60%
30.75
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,38%
0.787
ΟΤΕ
-0,27%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+1,57%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,75%
3.5
ΠΕΡΦ
-1,30%
5.33
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
7.9
ΠΛΑΘ
-1,27%
3.885
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
+3,70%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,98%
5.07
ΡΕΒΟΙΛ
-1,91%
1.54
ΣΑΡ
0,00%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,20%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,30%
1.52
ΣΠΕΙΣ
+1,45%
5.6
ΣΠΙ
+1,59%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-1,92%
0.204
ΦΡΛΚ
-0,69%
3.585
ΧΑΙΔΕ
+0,89%
0.565

Ταχιάος: Οι 3 λόγοι που θα ξεχωρίσει το μετρό Θεσσαλονίκης

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης και ο Νίκος Ταχιάος μίλησε στην  ΕΡΤ3 για τη νέα πραγματικότητα στη Θεσσαλονίκη. Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρχικά μίλησε για τα τρία πράγματα για τα οποία θα ξεχωρίσει το Μετρό. «Θα ξεχωρίσει, είναι μοναδικό στον κόσμο. Ο ένας λόγος είναι ότι δεν έχει οδηγό, ανήκει στα 48 μετρό που δεν έχουν και το άλλο είναι όταν κατεβαίνουμε στο χώρο της αποβάθρας, δε βλέπουμε κάτι που να θυμίζει σιδηρόδρομο, αλλά ένα ωραίο δωμάτιο, όπου όταν έρθει ο συρμός τότε ανοίγουν οι πόρτες του, οι λεγόμενες platform screens doors μπορούμε να βγούμε ή να βγούμε από το τρένο. Το μετρό μας έχει χαρακτηριστικά που είναι καλύτερα από την Αθήνα».

Ζητήματα ασφαλείας και έκτακτες περιπτώσεις

Ο Νίκος Ταχιάος απάντησε σε ερωτήματα που αφορούν ζητήματα ασφαλείας και έκτακτες περιπτώσεις, τονίζοντας ότι: «Υπάρχει εξαερισμός, υπάρχουν ειδικοί διάδρομοι από όπου μπορεί κανείς να βγει από το τρένο και να φτάσει στο σταθμό με απόλυτη ασφάλεια. Θα υπάρχει συνοδός σε κάθε τρένο ή στους σταθμούς για να διευκολύνει τους ανθρώπους αν έχουν κάποιο πρόβλημα. Στο τρένο χωράνε 450 επιβάτες, καθήμενοι και όρθιοι. Θα εξυπηρετούν το σύστημα αρχικά 18 τρένα, και στην πορεία άλλα 15. Στην πρώτη χρονιά θα έχουμε κάθε 2.5 λεπτά τρένο, στην πορεία μπορούμε να φτάσουμε και τα 90 δευτερόλεπτα. Έχουμε δύο σήραγγες, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε μετωπική σύγκρουση. Το μετρό δεν έχει καμία σχέση με το τρένο, είναι ένα κλειστό σύστημα. Νομίζω ότι το μετρό θα έρθει να αλλάξει την πόλη, θα την υψώσει, θα μπορούν να νιώσουν πιο ψηλά οι Θεσσαλονικείς. Τόσα χρόνια αυτή η ιστορία είχε φέρει μια εσωστρέφεια στην πόλη. Πιστεύω ότι ο πυρήνας των προβλημάτων του μετρό βρισκόταν στη Θεσσαλονίκη. Μην ξεχνάμε ότι σε κάποια φάση είχαμε βρεθεί σε ένα ενσταντανέ όπου είχαμε ως τοτέμ τη Βενιζέλου και γύρω γύρω χόρευαν πολιτικά πολλοί. Αλλά πλέον πρέπει να δούμε το μέλλον»,

Και πρόσθεσε: «Θα πάει πρώτα προς βορειοδυτικά το μετρό, πρέπει να εξυπηρετήσουμε τον πληθυσμό της πόλης. Το μετρό εξυπηρετεί κυρίως, αυτό που λέμε αγορά, κέντρο και τη σύνδεση με περιοχές που μέχρι σήμερα δεν έφταναν στο ύψος της οδού Εγνατία. Για παράδειγμα οι ερχόμενοι από την Κρήνη συνήθως κατέβαιναν στην Τσιμισκή, τώρα θα αλλάξει η δυναμική της πόλης. Από την άλλη μεριά το μετρό θα αλλάξει τις συνθήκες σε πολλές γειτονιές. Στον άξονα της Δελφών για παράδειγμα θα αναπτυχθεί πολύ η φοιτητική κατοικία. Το μετρό ανήκει στους Θεσσαλονικείς, είναι ένα έργο της πόλης. Μέχρι σήμερα ήταν μια «πληγή» της πόλης, πλέον είναι το μέλλον και πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Το μετρό τόσα χρόνια αντιμετωπιζόταν σαν μια αποτυχία της πόλης, τώρα πια θα είναι ένα success story, η Θεσσαλονίκη επιτέλους αξίζει ένα success story. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην πόλη τα τελευταία χρόνια».

Διαβάστε επίσης

Αντρέα Ορσέλ: Ο Ιταλός που στοχεύει να ενώσει τραπεζικά την Ευρώπη

Όλες οι αλλαγές που έρχονται στα ακίνητα: Τι αλλάζει με τα διατηρητέα

Έξυπνες Γέφυρες: Υπεγράφη η πέμπτη σύμβαση, στο τιμόνι η ΤΕΡΝΑ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!