Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Ο Κάρλος Γκοσν μετανιώνει που απέρριψε πρόταση της General Motors

Ο Κάρλος Γκοσν δηλώνει μετανιωμένος που δεν δέχτηκε πρόταση της General Motors για να εργαστεί στις ΗΠΑ και παρέμεινε στη Nissan. Σε συνέντευξη που έδωσε στην αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal, διευκρίνισε πως δεν επιθυμεί να πάρει εκδίκηση αλλά θέλει πίσω τα δικαιώματα που του στέρησε η Nissan και «τα οποία πρέπει να του επιστραφούν».

«Έχω βομβαρδιστεί τους τελευταίους 14 μήνες από μια εκστρατεία “δολοφονίας χαρακτήρα” που χρηματοδοτήθηκε από τη Nissan με τη συνεργασία της γενικής εισαγγελίας και την ανοχή εάν όχι την ενθάρρυνση ενός τμήματος της ιαπωνικής κυβέρνησης», δήλωσε στον Νικ Κοστόβ της Wall Street Journal.

Έτοιμος να συνεργαστεί με τις γαλλικές αρχές ο Γκοσν

Κίνητρο του Γκοσν είναι να καθαρίσει το όνομα του, όπως τόνισε ο ίδιος, σε μια υπόθεση που έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις, ιδιαίτερα μετά την κινηματογραφική του απόδρασή με αεροπλάνο από την Οσάκα της Ιαπωνίας στο σπίτι του στη Βηρυτό. Θεωρώντας πως δεν θα έχει δίκαιη δίκη στην Ιαπωνία, όπου συνελήφθη το 2018 με την κατηγορία για την απόκρυψη εσόδων και παράνομο πλουτισμό, ο Γκοσν δηλώνει πως είναι έτοιμος να συνεργαστεί με τις γαλλικές αρχές.

«Περιμένω να έρθει αυτή η  στιγμή. Θα ήθελα να είχε έρθει νωρίτερα», δήλωσε ο Γκοσν. Ο ίδιος τονίζει πως ουδέποτε δέχτηκε πρόσθετες αποδοχές που ξεπερνούσαν τα όρια του νόμου. Στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας ενισχύουν την πεποίθηση του Γκοσν πως οι κατηγορίες και η σύλληψη του είχαν ενορχηστρωθεί από παράγοντες της Nissan που διαφωνούσαν με τη συγχώνευση ανάμεσα στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία και τη συνέταιρο Renault.

Σήμερα οι σχέσεις των δυο αυτοκινητοβιομηχανιών φαίνεται να έχουν κλονιστεί σε σημείο που επηρεάζει την οικονομική τους κατάσταση. Ήδη μέσα στο 11μήνο του 2019, οι Nissan και Renault είχαν πουλήσει 500 χιλιάδες λιγότερα αυτοκίνητα. Από τον Μάρτιο του 2019, ειδικότερα, δεν αποκαταστάθηκε η κερδοφορία της Nissan, καταγράφοντας λειτουργικές ζημιές 150 δισ. γιεν το προηγούμενο οικονομικό έτος. O Κάρλος Γκοσν ανέλαβε τα ηνία της Renault περίπου προ 25ετίας και μετέπειτα της Nissan όταν βρίσκονταν στα όρια της χρεοκοπίας και κατάφερε να τις επαναφέρει στην κορυφή του παγκόσμιου κλάδου των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!