THEPOWERGAME
Φθηνές τιμές, προϊόντα χωρίς επωνυμία, πιο αργοί χρόνοι παράδοσης. Το ηλεκτρονικό κατάστημα Haul της Amazon είναι το νέο εγχείρημα του κολοσσού για να ανταγωνιστεί το… τσουνάμι επιτυχίας των κινεζικών Shein και Temu. Ωστόσο, γράφουν οι αναλυτές, η Amazon έχει τους λόγους της να κρατάει το Haul ξεχωριστό από την κυρίως επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της. Κι αυτό είναι γιατί δεν θέλει να διακινδυνεύσει το υπόλοιπο brand name της που βασίζεται στην υψηλότερη ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών.
Έτσι το Haul έχει χωριστό καλάθι και μπορεί να αναζητηθεί μέσω της ιστοσελίδας της Amazon και της εφαρμογής της. Οι φθηνές προσφορές του δεν βρίσκονται στην κανονική αναζήτηση της Amazon. Τα προϊόντα απευθύνονται σε ένα νεανικότερο κοινό, το κοινό του TikTok και αυτό αντανακλάται και στο εικαστικό περιβάλλον του Haul: emoji φωτιάς εμφανίζονται με τις επιλογές των προϊόντων και όταν ο αγοραστής έχει άδειο καλάθι του έρχεται ένα μήνυμα που αναγράφει: «το καλάθι σου νιώθει μοναξιά».
Η Amazon εγκαινίασε το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα χαμηλού κόστους την Τετάρτη, προαναγγέλλοντας πληθώρα προϊόντα κάτω των 20 και πολλά κάτω των 10 δολαρίων και δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 25 δολαρίων. Η εταιρεία θα αποστέλλει τα προϊόντα (ηλεκτρονικά, γκάτζετ και άλλα προϊόντα) με προορισμό τις ΗΠΑ από αποθήκες που λειτουργεί στην Κίνα, ενώ θα ξεκινήσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της εντός της επόμενης μίας με δύο εβδομάδων. Στα προϊόντα μπορεί κανείς να βρει θήκες για iPhone με δύο δολάρια και παπούτσια των είκοσι δολαρίων.
Ταυτόχρονα, οι πολιτικές παράδοσης και επιστροφής διαφέρουν σημαντικά με εκείνες των Prime πελατών της Amazon. Οι παραγγελίες στο Haul μπορεί να κάνουν δύο εβδομάδες ή και περισσότερο να παραδοθούν και αντί να επιτρέπουν στους αγοραστές την επιστροφή τους σε διάστηα 30 ημερών -ακόμη και αν είναι ανοιγμένα- το Haul δίνει «παράθυρο» δεκαπενθήμερου και προϋποθέτει οι παραγγελίες να είναι άθικτες.
Σύμφωνα με τη λογική του φθηνού ηλεκτρονικού καταστήματος, την ίδια που ακολουθεί και το Temu, κάποιοι αγοραστές ενδιαφέρονται περισσότερο για το χαμηλό κόστος, από τις υπόλοιπες παροχές. Αυτούς ακριβώς στοχεύει το Haul. Αντίθετα τα υπόλοιπα σκέλη της Amazon -υπηρεσίες πώλησης, διαφήμιση και συνδρομές- που απέφεραν 60 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο, οφείλουν κυρίως την επιτυχία τους στο γεγονός ότι η Amazon είναι το πρώτο μέρος που θα απευθυνθούν οι αγοραστές για ηλεκτρονικές αγορές και ποιότητα υπηρεσιών.
Προϊόντα που μοιάζουν με εκείνα των Shein και Temu
Πολλά από τα διαθέσιμα προϊόντα στα εγκαίνια της υπηρεσίας έμοιαζαν αυτά που μπορεί κανείς να βρει στις ανταγωνιστικές κινεζικές πλατφόρμες. Η Shein απευθύνεται κυρίως σε νεαρές γυναίκες με αξεσουάρ και είδη ρουχισμού. Το Temu προσφέρει ρούχα, αξεσουάρ προϊόντα κουζίνας και σπιτιού και διάφορα αξεσουάρ και γκάτζετ.
Διαβάστε επίσης
BriQ Properties: Τα 9 οφέλη μετά τη συγχώνευση με την ICI
Δούκας: Η ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα διάγει την καλύτερη εποχή της
SOCAR: “Χρυσές δουλειές” των Αζέρων στη γειτονιά της Ελλάδας