THEPOWERGAME
Άνοιξε χθες, Πέμπτη, το πρώτο κατάστημα της Ena Athletics, νέας και πολλά υποσχόμενης ελληνικής startup με δραστηριότητα στην αγορά αθλητικών ειδών και εστίαση στον χώρο του running, μια επένδυση του Αλέξανδρου Λάτση, καθώς και των Manuele Bianchi, Peter Ruppe και Θωμά Θωμαΐδη.
Ο Αλέξανδρος Λάτσης, επιχειρηματίας και μάνατζερ με εμπειρία στον χώρο της τεχνολογίας, με δραστηριότητα σε venture capital και επενδύσεις σε startups, θα μπορούσε να επενδύσει σε μια σειρά από κλάδους -όπου θα ήθελε-, αλλά επέλεξε το αθλητικό παπούτσι, ένα προϊόν που συνδέεται με τον αθλητισμό, που γεννήθηκε στην Ελλάδα, τη χώρα απ’ όπου ξεκίνησαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Εξ ου και το λεκτικό στο λογότυπο «Born of Greece». Στόχος είναι να εξάγει το ελληνικό σήμα σε όλο τον κόσμο. Όπως ανέφερε στα εγκαίνια του νέου καταστήματος ο Θωμάς Θωμαΐδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ο οποίος διαθέτει εμπειρία στον χώρο του retail, με μακρά θητεία στη βρετανική Ocado Retail, ο Αλέξανδρος είναι επενδυτής και δρομέας, που βλέπει το τρέξιμο περισσότερο σαν θεραπεία παρά σαν κόπο κι έχει επιλέξει να αναπτύσσει ελληνικές εταιρείες, όπως η Ena Athletics. Ο Manuele Bianchi, με εμπειρία 20 ετών στον χώρο της υψηλής ραπτικής και συνεργασίες με μεγάλους οίκους μόδας, είναι ο σχεδιαστής της Ena Athletics, ενώ στο εγχείρημα επενδύει και ο Peter Ruppe, με προηγούμενη εμπειρία, μεταξύ άλλων, στην Columbia Sportswear και την Under Armour.
Τα σχέδια για επέκταση της Ena Athletics
Η Ena Athletics εγκαινιάζει την παρουσία της στην αγορά με online κανάλι πωλήσεων και ένα flagship κατάστημα 50 τ.μ. στο Golden Hall. Το μοντέλο πωλήσεων είναι direct to consumer και στο μέλλον σχεδιάζει να αναπτυχθεί με εξαγωγές, boutique σε επιλεγμένα σημεία και πιθανόν κάποια σημεία χονδρικής.
Τα πρώτα προϊόντα είναι αθλητικά παπούτσια, ένας κωδικός σε 6 χρώματα αξίας 230 ευρώ το ζευγάρι, αλλά θα ακολουθήσουν κι άλλα προϊόντα αθλητικής ένδυσης και υπόδησης. Τα προϊόντα σχεδιάζονται στην Ελλάδα, αλλά λόγω των προδιαγραφών τους παράγονται σε εξειδικευμένες μονάδες στην Κίνα, εκεί που παράγουν και οι μεγάλοι παίκτες της παγκόσμιας αγοράς αθλητικών ειδών. Για την ανάπτυξη της εταιρείας στο μέλλον οι αποφάσεις θα ληφθούν ανάλογα με τη ζήτηση και τον όγκο πωλήσεων, ενώ έμφαση δίνεται και στη βιωσιμότητα. Αξίζει να αναφερθεί ότι για κάθε ζευγάρι παπουτσιών θα εξάγεται το αντίστοιχο βάρος σε θαλάσσια ρύπανση από το Αιγαίο, σε συνεργασία με την ΕΝΑΛΕΙΑ.
Η Ena Athletics δεν πτοείται από τον ανταγωνισμό
Σημειώνεται ότι στο Golden Hall, η Ena Athletics είναι απέναντι σε όλα τα ισχυρά brands αθλητικής ένδυσης και εξοπλισμού. Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται boutique Nike και Under Armour, καταστήματα Zakcret Sports, Sneaker Cage, αλλά και το πολυκατάστημα attica, με ευρύ χαρτοφυλάκιο σημάτων αθλητικών ειδών.
Ο ανταγωνισμός, ωστόσο, δεν φαίνεται να πτοεί το επιτελείο της Ena Athletics, που έχει δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό προϊόν, που δοκίμασαν ήδη δρομείς στα 42,195 χλμ. του Μαραθωνίου της Αθήνας, 9-10 Νοεμβρίου, καθώς η εταιρεία διέθεσε δωρεάν 300 ζευγάρια σε συμμετέχοντες, απλούς δρομείς και όχι μόνο αθλητές. Σημειώνεται ότι η Ena Athletics είναι η πρώτη εταιρεία που λανσάρει στην αγορά υψηλής ποιότητας ελληνικό αθλητικό παπούτσι μετά τη Zita Hellas, το 1980, όπως αναφέρει η Μαρία Πολύζου, πρώην πρωταθλήτρια δρόμων αντοχής, πανελληνιονίκης και βαλκανιονίκης, η οποία είναι πρέσβειρα της Ena Athletics. Με 45 χρόνια εμπειρίας, η κ. Πολύζου υπερασπίζεται τις δυνατότητες του νέου brand έναντι αντίστοιχων προϊόντων του διεθνούς ανταγωνισμού, σημειώνοντας μεταξύ άλλων τις καλές επιδόσεις των αθλητών στον Μαραθώνιο, με ενδεικτικά τα 9 ατομικά ρεκόρ που σημειώθηκαν στον αγώνα.
Η εταιρεία καλεί τους δρομείς και τους λάτρεις του αθλητισμού ευρύτερα, να δοκιμάσουν τα παπούτσια δρόμου που διαθέτει, τα οποία συνδυάζουν αισθητική και απόδοση, είναι εμπνευσμένα από την Ελλάδα και κατασκευασμένα σύμφωνα με τα πιο αυστηρά πρότυπα, από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον.
Σημειώνεται, τέλος, ότι το πρώτο κατάστημα Ena Athletics στον πρώτο όροφο του εμπορικού κέντρου Golden Hall, όπου είναι και η έδρα της εταιρείας, εγκαινιάστηκε παρουσία διακεκριμένων δρομέων και άλλων αθλητών, όπως π.χ. ο Παναγιώτης Γιαννάκης, καθώς και στελεχών της Lamda Development, συμπεριλαμβανομένου του επικεφαλής του ομίλου, Οδυσσέα Αθανασίου.
Διαβάστε επίσης
Ο παγκόσμιος πόλεμος για τα εργοστάσια που φεύγουν από την Κίνα
Black Friday 2024: Αυτοκίνητα σε προσφορά και στην Ελλάδα
Εμπόδιο για τις ενεργειακές κοινότητες η απουσία ηλεκτρικού χώρου