THEPOWERGAME
Sold out είναι τα ξενοδοχεία στην Καστοριά για τις γιορτές των Χριστουγέννων, καθώς η παραλίμνια πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, με το Σπήλαιο του Δράκου, τα βυζαντινά και τα μεταβυζαντινά μνημεία, έχει ένα τουριστικό προϊόν που κερδίζει το brand loyalty όσων την επισκέπτονται.
Η Καστοριά, που έχει ήδη μπει στον τουριστικό χάρτη των εναλλακτικών ηπειρωτικών προορισμών της χώρας μας, προσελκύει μεγάλο αριθμό τουριστών από τη Νότιο Ελλάδα, ενώ την προτιμούν για τις φυσικές της ομορφιές και τον πολιτισμικό της πλούτο Ισραηλινοί, Κύπριοι, πολλοί Βαλκάνιοι επισκέπτες, αλλά και τουρίστες από τη Βρετανία και τη Γαλλία.
Τα παραπάνω δήλωσε ο δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης, με την ευκαιρία επισημοποίησης της συνεργασίας με τη Μarketing Greece, που σκοπό έχει την πιο ολοκληρωμένη και δυναμική προώθηση της περιοχής, με την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων και του know how που διαθέτει η Marketing Greece.
Η Καστοριά στο «ραντάρ» της Marketing Greece
Όπως είπε ο γενικός διευθυντής της Μarketing Greece, Nίκος Διαμαντόπουλος, η Καστοριά ήταν από καιρό στο «ραντάρ» του φορέα και αναμένεται να αποτελέσει οδηγό για συνεργασία και με άλλους ηπειρωτικούς προορισμούς της χώρας μας.
Η συνεργασία θα γίνει κάτω από την ομπρέλα του «Travel Imagined», με δημιουργούς περιεχομένου να αναδεικνύουν τον προορισμό στο ελληνικό κοινό, ενώ στο εξωτερικό η Καστοριά θα προβληθεί μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα Discovergreece.com. Η Marketing Greece θα στηρίξει, με ψηφιακά εργαλεία, την ανασύνθεση του τουριστικού προϊόντος της Καστοριάς.
Η περιφερειακή πολιτική του υπουργείου Τουρισμού
Την πρωτοβουλία συνεργασίας Δήμου Καστοριάς και Marketing Greece χαιρέτισε η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη, η οποία αναφέρθηκε στα μέτρα που έχουν εισαχθεί για τη βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας (σ.σ. Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού, θεσμοθέτηση DMMO’s), όπως και στα έργα και τις δράσεις που χρηματοδοτούνται με τα 387 εκατ. ευρώ που εξασφάλισε από το RRF το υπουργείο Τουρισμού.
Η Καστοριά έχει και αυτή δικαίωμα στη δική της «δίκαιη μετάβαση», από την οικονομία της γουνοποιίας σε ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης για την περιοχή, τόνισε ο CEO της ΔΕΘ – Ηelexpo, Kυριάκος Ποζρικίδης, προσθέτοντας ότι η Καστοριά έχει όλα τα στοιχεία που συνθέτουν ένα εναλλακτικό τουριστικό προϊόν, με το πρόσθετο προνόμιο να είναι αυθεντική και όχι fake.
Σε 3,5 ώρες απόσταση από την Αθήνα
Οι υποδομές, εθνικές και τοπικές, παίζουν μεγάλο ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη της Καστοριάς. Με την ολοκλήρωση και του τελευταίου τμήματος του Ε65 (Καλαμπάκα- Εγνατία Οδός), η απόσταση από Αθήνα στην Καστοριά θα διανύεται σε 3,5 ώρες. Παράλληλα, ο Δήμος υλοποιεί πολλά έργα οδοποιίας, νέου ηλεκτροφωτισμού, διαμόρφωσης πλατειών, αλλά και δημιουργίας τουριστικού περιπτέρου στην πόλη.
«Η Καστοριά, μετά την κατάρρευση της γουνοποιίας, στηρίζεται πλέον στην πρωτογενή παραγωγή και τον τουρισμό. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πάνω από 6.000 άτομα δούλευαν στη γούνα. Σήμερα απασχολούνται λιγότερα από 500», είπε ο κ. Κορεντσίδης.
Η Καστοριά είναι η πρώτη πόλη της Δυτικής Μακεδονίας σε αριθμό ξενοδοχειακών κλινών, που ξεπερνούν τις 2.000, ενώ υπάρχουν και 200 καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Παρά ταύτα, η Καστοριά υπολείπεται σε αριθμό κλινών, όπως φάνηκε και στην πρόσφατη αργία της 28ης Οκτωβρίου.
Τα δωμάτια των ξενοδοχείων είναι ήδη sold out για τα Χριστούγεννα. Πολλές είναι και οι κρατήσεις για την Πρωτοχρονιά, ενώ φαίνεται πως η πόλη θα κατακλυσθεί από επισκέπτες για τα Ραγκουτσάρια, τις καρναβαλικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται μεταξύ 6 και 8 Ιανουαρίου.
Όπως είπε ο κ. Κορεντσίδης, τα αξιοθέατα δεν εξαντλούνται στην πόλη της Καστοριάς. Είναι ο λιμναίος οικισμός του Δισπηλιού, το δάσος της Μεσοποταμιάς, οι ορεινοί όγκοι σε Γράμμο και το Βίτσι, με το χιονοδρομικό κέντρο Βιτσίου, τα διάσπαρτα μοναστήρια στον νομό, η ιστορική και μαρτυρική κοινότητα της Κλεισούρας, στην οποία θα ανεγερθεί μουσείο στη μνήμη των 280 θυμάτων που εξοντώθηκαν από τους Γερμανούς το 1944, σε αντίποινα για τη δράση ανταρτών.
Η τουριστική ανάδειξη και ανάπτυξη της Καστοριάς, η οποία σημειωτέον διαθέτει ένα από πέντε αδειοδοτημένα εκθεσιακά κέντρα της χώρας μας, επιδιώκεται στη βάση συνεργασιών, όπως αυτή με τη Marketing Greece αλλά και τη ΔΕΘ – Helexpo.
Παρούσα στην εκδήλωση ήταν και η βουλευτής Καστοριάς Μαρία Αντωνίου, η οποία αναφέρθηκε στην απόλυτα κρίσιμη συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, με σκοπό την ανάπτυξη της περιοχής.
Διαβάστε επίσης
Επίδομα θέρμανσης 2024: 23 ερωταπαντήσεις από την ΑΑΔΕ
Κατάρ: Ένα διαμάντι οδήγησε στα δικαστήρια τη βασιλική οικογένεια
Ρεύμα: Σταθερά πάνω από τα 200 ευρώ ανά MWh η χονδρική τιμή