Γ.Δ.
1417.5 -0,14%
ACAG
0,00%
5.34
BOCHGR
+0,88%
4.57
CENER
+0,58%
8.7
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-0,77%
9.07
NOVAL
-2,06%
2.38
OPTIMA
+0,47%
12.9
TITC
+3,68%
35.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,42%
1.426
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,42%
2.38
ΑΚΡΙΤ
+4,48%
0.7
ΑΛΜΥ
+5,88%
3.6
ΑΛΦΑ
+0,09%
1.606
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+0,51%
9.85
ΑΣΚΟ
+1,57%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
6.96
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
-30,00%
3.08
ΑΤΤΙΚΑ
+0,48%
2.11
ΒΙΟ
+1,32%
5.37
ΒΙΟΚΑ
+2,43%
1.685
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,56%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.44
ΔΑΑ
+1,16%
7.88
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,49%
12.36
ΔΟΜΙΚ
+6,81%
3.06
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,67%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-1,07%
1.39
ΕΕΕ
-0,06%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+7,39%
1.57
ΕΛΒΕ
+0,42%
4.82
ΕΛΙΝ
-0,99%
2
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.754
ΕΛΠΕ
+0,88%
6.875
ΕΛΣΤΡ
+1,47%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+3,92%
1.91
ΕΛΧΑ
+0,56%
1.79
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,72%
1.185
ΕΤΕ
-1,45%
7.228
ΕΥΑΠΣ
-3,07%
3.16
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-1,20%
1.976
ΕΧΑΕ
+0,46%
4.36
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-1,07%
0.3225
ΙΛΥΔΑ
+3,24%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-1,03%
4.795
ΙΝΛΙΦ
-1,82%
4.31
ΙΝΛΟΤ
+1,43%
0.923
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.035
ΙΝΤΚΑ
-1,08%
2.75
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
-0,79%
1.25
ΚΕΠΕΝ
+9,90%
2.22
ΚΛΜ
+0,68%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+6,73%
1.11
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
-0,67%
14.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.938
ΛΑΒΙ
-0,63%
0.79
ΛΑΜΔΑ
-0,83%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.248
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
+1,09%
2.79
ΜΑΘΙΟ
-1,54%
0.64
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
+0,47%
2.16
ΜΕΡΚΟ
+0,91%
44.4
ΜΙΓ
-2,18%
3.365
ΜΙΝ
0,00%
0.545
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,92%
19.73
ΜΟΝΤΑ
+1,67%
3.65
ΜΟΤΟ
-1,76%
2.515
ΜΟΥΖΚ
-0,77%
0.645
ΜΠΕΛΑ
-1,05%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,49%
33.14
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+2,84%
0.868
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,95%
20.8
ΟΛΠ
+0,99%
30.5
ΟΛΥΜΠ
+0,85%
2.37
ΟΠΑΠ
0,00%
15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
-2,76%
14.81
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.74
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-2,10%
3.769
ΠΕΡΦ
-0,52%
5.7
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
-1,25%
3.95
ΠΛΑΚΡ
-3,33%
14.5
ΠΡΔ
+1,53%
0.266
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,76%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.645
ΣΑΡ
0,00%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.337
ΣΙΔΜΑ
-1,58%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+3,14%
5.92
ΣΠΙ
+3,35%
0.556
ΣΠΥΡ
-4,72%
0.121
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.76
ΤΖΚΑ
+2,11%
1.45
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,53%
3.75
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Ταχιάος για λογότυπο: Υποδηλώνει το σούπερ μετρό της πόλης

Το νέο λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης, υποδηλώνει την ταυτότητα μίας πόλης, την ίδια που το έργο ξέθαψε από τα σπλάχνα της, αλλά και ένα σύγχρονο έργο της, το δικό της σούπερ μετρό, αναφέρει δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος.

«Δεν είχα την παραμικρή ψευδαίσθηση ότι το λογότυπο του μετρό της Θεσσαλονίκης θα τύχαινε ομόθυμης αποδοχής. Κατ’ αρχάς γιατί αυτό θα ήταν αδύνατον να συμβεί εφόσον καθένας έχει το δικό του αισθητικό μέτρο. Επίσης, δεν έχει συμβεί ποτέ», αναφέρει ο κ. Ταχιάος.

Και συνεχίζει «Ας κάνουμε μία απλή σκέψη: Ποιο ήταν το ζητούμενο της οπτικής ταυτότητας του μετρό της Θεσσαλονίκης; Ο σχεδιασμός ενός σήματος στο οποίο το κεντρικό στοιχείο είναι ένα γράμμα, το Μ. Όσο απλό ακούγεται, τόσο περίπλοκο είναι. Δεν ζητείται να δημιουργηθεί το ένα εικοστό τέταρτο μίας γραμματοσειράς, ούτε μία ταυτότητα εν κενώ. Ούτε ένα σήμα που μπορεί να απέχει από την πολύ απλή υπόμνηση ότι σηματοδοτεί εγκατάσταση του μετρό».

Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, «στην περίπτωση της ταυτότητας του μετρό της Θεσσαλονίκης, η σύλληψη ανατρέχει στην ιστορία της πόλης, στην ενδοξότερη περίοδό της ως Συμβασιλεύουσας του Βυζαντίου. Διερευνήθηκε η απόδοση του “μ” στα χειρόγραφα της εποχής και επελέγη η προσαρμογή της πεζής γραφής του σε μία πιο σύγχρονη μορφή, εύληπτη στον αποδέκτη της σήμανσης και συνάμα ελάχιστα φλύαρη].

«Δημιουργήθηκε έτσι μία ταυτότητα που και το παρελθόν της πόλης υπαινίσσεται, χωρίς όμως να καθηλώνεται σε αυτό, και την απλουστευτική καταφυγή σε αναγνωρίσιμα τοπόσημα αποφεύγει, και χαρακτήρα διαθέτει, και κίνηση επιδεικνύει, και στην αρετή της λιτότητας υπακούει. Είναι μία εικόνα που υποδηλώνει και την ταυτότητα μίας πόλης, την ίδια που το έργο ξέθαψε από τα σπλάχνα της, αλλά και ένα σύγχρονο έργο της, το δικό της σούπερ μετρό. Είναι εν τέλει μία μοντέρνα εικόνα που ξεφεύγει από τα τετριμμένα», καταλήγει η δήλωση Ταχιάου στον «Ελεύθερο Τύπο».

Διαβάστε επίσης

Σε υψηλά έτους σκαρφάλωσε το φυσικό αέριο στην Ευρώπη

Ταμείο Ανάκαμψης: Ρίχνει 1,3 δισ. ευρώ για δάνεια μέσω του “Σπίτι μου ΙΙ”

Ρεύμα: Σταθερά πάνω από τα 200 ευρώ ανά MWh η χονδρική τιμή

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!