Γ.Δ.
1390.16 +0,40%
ACAG
+0,37%
5.47
BOCHGR
-0,68%
4.4
CENER
-0,71%
8.36
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.35
NOVAL
-0,88%
2.265
OPTIMA
+0,48%
12.66
TITC
+1,55%
36.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,44%
1.364
ΑΒΕ
-0,22%
0.458
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.34
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-2,03%
3.62
ΑΛΦΑ
-0,35%
1.5495
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,48%
9.385
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-17,43%
0.616
ΑΤΤΙΚΑ
+2,91%
2.12
ΒΙΟ
+2,20%
5.11
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.72
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+0,98%
2.06
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,05%
17.34
ΔΑΑ
+0,54%
7.84
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.415
ΕΕΕ
-0,18%
32.94
ΕΚΤΕΡ
+1,87%
1.418
ΕΛΒΕ
-0,43%
4.68
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
+1,14%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,97%
1.66
ΕΛΠΕ
+0,83%
6.705
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+1,65%
1.85
ΕΛΧΑ
+5,35%
1.734
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,31%
7.038
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-0,03%
1.9955
ΕΧΑΕ
+1,32%
4.225
ΙΑΤΡ
+3,93%
1.585
ΙΚΤΙΝ
-2,58%
0.302
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-0,63%
4.74
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,03%
0.883
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.97
ΙΝΤΚΑ
+1,78%
2.58
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
-1,32%
1.12
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+4,21%
1.485
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.409
ΚΟΥΑΛ
-0,77%
1.036
ΚΟΥΕΣ
-1,61%
5.51
ΚΡΙ
+2,54%
14.15
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.73
ΛΑΜΔΑ
-0,71%
7.03
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-1,11%
3.58
ΜΕΝΤΙ
-0,98%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,53%
2.905
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,31%
19.31
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+2,65%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,91%
24.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-0,97%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,32%
31.38
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.86
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
0,00%
20.7
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-2,16%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,66%
15.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,15%
0.789
ΟΤΕ
0,00%
14.92
ΟΤΟΕΛ
-0,39%
10.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,28%
3.64
ΠΕΡΦ
+0,39%
5.09
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,67%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-8,06%
5.7
ΠΡΟΦ
-0,10%
4.995
ΡΕΒΟΙΛ
-0,63%
1.57
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,61%
0.327
ΣΙΔΜΑ
+0,97%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-0,35%
5.62
ΣΠΙ
-2,33%
0.502
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-1,05%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
-0,89%
0.56

Πώς η Σάλμα Χάγιεκ επαναπροσδιορίζει τη φιλανθρωπία


Μεταξύ των δεκάδων υποχρεώσεών της, η Σάλμα Χάγιεκ Πινό ασχολείται πολύ με τη φιλανθρωπία, δίνοντάς της μια νέα διάσταση και συνδέοντας τη δράση της με τις αξίες της αυθεντικότητας, της συναισθηματικής νοημοσύνης και της πολιτιστικής ταυτότητας. Με το πάθος και τη στρατηγική της, έχει μετατρέψει τις φιλανθρωπικές της δραστηριότητες σε μια πλατφόρμα που αναδεικνύει τον διαρκή αγώνα της κατά της βίας με βάση το φύλο, προσφέροντας κάτι μοναδικό.

Η επιτυχία της Χάγιεκ στη διοργάνωση του ετήσιου φιλανθρωπικού δείπνου Caring for Women, που διοργανώνει ο Όμιλος Kering, του συζύγου της, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει εκατομμύρια για τον αγώνα κατά της βίας εναντίον γυναικών. Με προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, από τη διακόσμηση έως τη λίστα καλεσμένων, που περιλαμβάνει προσωπικότητες όπως η Τζέσικα Τσαστέιν και ο Λεονάρντο ντι Κάπριο, η Χάγιεκ προσδίδει μια εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα στη φιλανθρωπία, που συνδυάζει τέχνη και κουλτούρα με έναν ουσιαστικό σκοπό.

Η προσέγγισή της ξεχωρίζει λόγω της έμφασης στη συναισθηματική νοημοσύνη και την ανθρώπινη επαφή, γράφουν οι ΝΥΤ. «Είμαι παθιασμένη, αλλά και στρατηγός», αναφέρει, υπογραμμίζοντας ότι η δράση της δεν περιορίζεται στη συγκέντρωση κεφαλαίων, αλλά επικεντρώνεται στη δημιουργία αληθινών δεσμών και στην ενημέρωση της κοινής γνώμης. Το δείπνο Caring for Women έχει αναδειχθεί ως ένα «mini Met Gala», χάρη στην επιρροή της Χάγιεκ, που ελέγχει κάθε πτυχή του γεγονότος.

Παράλληλα, η Χάγιεκ διατηρεί έντονο ενδιαφέρον για έργα που ενισχύουν τη φωνή των γυναικών και έχει επεκτείνει το όραμά της ιδρύοντας, μαζί με την Beyoncé, την καμπάνια Gucci Chime for Change το 2013, με στόχο την ισότητα των φύλων σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τον τρόπο αυτόν η Χάγιεκ δείχνει πώς μπορεί να αξιοποιηθεί η δύναμη των brands για τη στήριξη σημαντικών σκοπών, προσδίδοντας νέα δυναμική στην εταιρική φιλανθρωπία.

Κάπως έτσι, μέσα από τις πρωτοβουλίες της, η διάσημη ηθοποιός αναδεικνύει τη φιλανθρωπία όχι ως απλή φιλική συνεισφορά, αλλά ως ένα πολυεπίπεδο εγχείρημα, που αναζητεί βιώσιμες λύσεις για ν’ αλλάξει ζωές.

Διαβάστε επίσης

Ντόναλντ Τραμπ: Η αμύθητη περιουσία και ποιος τη διαχειρίζεται

Βιομηχανία ευεξίας: Εκρηκτική ανάπτυξη στα 6,3 τρισ.

ΔΕΗ: Σε διαβούλευση η ΜΠΕ για το έργο αντλησιοταμίευσης στη Μεγαλόπολη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!