Γ.Δ.
1397.91 +0,96%
ACAG
-0,92%
5.4
BOCHGR
-0,68%
4.4
CENER
-1,43%
8.3
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,60%
8.31
NOVAL
-0,66%
2.27
OPTIMA
+0,79%
12.7
TITC
+4,50%
37.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,44%
1.376
ΑΒΕ
+2,40%
0.47
ΑΔΜΗΕ
+0,64%
2.355
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,76%
3.63
ΑΛΦΑ
+0,19%
1.558
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+0,74%
9.5
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-1,69%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-18,77%
0.606
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+2,40%
5.12
ΒΙΟΚΑ
+0,87%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-0,74%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,63%
17.44
ΔΑΑ
+1,23%
7.894
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,38%
11.72
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
-1,06%
1.4
ΕΕΕ
+0,18%
33.06
ΕΚΤΕΡ
+3,02%
1.434
ΕΛΒΕ
+0,85%
4.74
ΕΛΙΝ
-1,52%
1.95
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,85%
1.63
ΕΛΠΕ
+2,93%
6.845
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+6,32%
1.75
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,89%
1.135
ΕΤΕ
+0,34%
7.04
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,25%
2.041
ΕΧΑΕ
+2,28%
4.265
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-3,23%
0.3
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-1,05%
4.72
ΙΝΛΙΦ
+0,47%
4.3
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,94%
2.635
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+5,73%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.407
ΚΟΥΑΛ
-0,96%
1.034
ΚΟΥΕΣ
-1,07%
5.54
ΚΡΙ
+2,90%
14.2
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
+0,55%
0.727
ΛΑΜΔΑ
+1,98%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-3,38%
0.628
ΜΕΒΑ
+1,66%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,26%
19.3
ΜΟΝΤΑ
+4,82%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,20%
2.445
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+0,41%
24.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,97%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,26%
31.36
ΝΑΚΑΣ
-3,92%
2.94
ΝΑΥΠ
-6,28%
0.806
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+1,45%
21
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-1,29%
2.29
ΟΠΑΠ
+2,33%
15.38
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,74%
15.03
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-2,11%
2.32
ΠΕΙΡ
+0,08%
3.633
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,67%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
+0,20%
5.01
ΡΕΒΟΙΛ
-0,63%
1.57
ΣΑΡ
+1,89%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-0,78%
0.51
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,83%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,42%
3.56
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

H Bentley “παγώνει” τα σχέδιά της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Bentley Motors ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει τα σχέδιά της για τη μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα (EV) μέχρι το 2030 και θα επικεντρωθεί στα υβριδικά οχήματα. Η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία παρατείνει τον στόχο της ηλεκτροκίνησης έως το 2035. Η μετατόπιση αυτή αποτελεί απάντηση στις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις EV και στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένης της συγκρατημένης ζήτησης των καταναλωτών και της βραδύτερης ανάπτυξης υποδομών. Η αρχική στρατηγική «Beyond100» της εταιρείας έχει επικαιροποιηθεί σε «Beyond100+» για να αντικατοπτρίζει αυτή την πενταετή καθυστέρηση, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Bentley, Frank-Steffen Walliser, αναγνώρισε ότι ενώ η νομοθεσία πιέζει για την ηλεκτροκίνηση, η ζήτηση των πελατών για πλήρως ηλεκτρικά πολυτελή αυτοκίνητα δεν είναι ακόμη τόσο ισχυρή όσο αναμενόταν. Τόνισε ότι, παρά την καθυστέρηση στην επίτευξη της πλήρους ηλεκτροκίνησης, η Bentley παραμένει προσηλωμένη στην παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματός της μέχρι το 2026. Αυτό θα είναι ένα συμπαγές SUV, μικρότερο από το σημερινό Bentayga, και αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την παρουσίαση ενός νέου plug-in υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος (PHEV) ή ενός ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία (BEV) κάθε χρόνο κατά την επόμενη δεκαετία. Ο Walliser δήλωσε επίσης ότι το νέο ηλεκτρικό SUV έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει νέους πελάτες, τοποθετώντας το ως προσθήκη στην τρέχουσα γκάμα της Bentley και όχι ως άμεσο αντικαταστάτη.

Η Bentley εστιάζει στα υβριδικά και στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης

Ενώ η Bentley επικεντρώνεται στα υβριδικά και στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, σχεδιάζει να συνεχίσει να προσφέρει αυτά τα συστήματα κίνησης όσο υπάρχει ζήτηση στην αγορά. Η εταιρεία έχει ήδη διακόψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης W-12, αλλά θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση της Bentayga με κινητήρα καθαρής καύσης το επόμενο έτος. Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Bentley υπογράμμισαν επίσης τη συνεχιζόμενη σημασία της βιωσιμότητας, με συνεχείς επενδύσεις σε βιώσιμα καύσιμα και υβριδικά μοντέλα που αναμένεται να παραμείνουν στη γκάμα τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030.

Η επενδυτική στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει την επέκταση της έδρας της στο Crewe της Αγγλίας, με νέα καταστήματα σχεδιασμού, συναρμολόγησης και βαφής για την υποστήριξη των αυξανόμενων προγραμμάτων εξατομίκευσης. Αυτή η επέκταση, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της Bentley, θα βοηθήσει να τοποθετηθεί η μάρκα για μελλοντική ανάπτυξη, παρά την πτώση των παγκόσμιων πωλήσεων κατά 23% το πρώτο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη ρεκόρ.

Η απόφαση της Bentley να καθυστερήσει την πλήρη μετάβαση στα EV αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, με άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford, η General Motors και η Mercedes-Benz, να επανεκτιμούν επίσης την ανάπτυξη των EV τους λόγω παραγόντων όπως οι περιορισμένες υποδομές φόρτισης και η χαμηλή ζήτηση από τους καταναλωτές.

Διαβάστε επίσης

Black Friday 2024: Κωτσόβολος, Public, Πλαίσιο στη μάχη των προσφορών

Πώς θα παίρνουν Golden Visa οι επενδυτές σε startups και VCs

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!