Γ.Δ.
1409.07 +0,04%
ACAG
-1,30%
5.3
BOCHGR
+3,07%
4.36
CENER
-1,61%
8.56
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
0,00%
9.2
NOVAL
0,00%
2.47
OPTIMA
-1,10%
12.56
TITC
-1,33%
33.45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,42%
1.424
ΑΒΕ
0,00%
0.47
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-2,82%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,61%
3.27
ΑΛΦΑ
+0,10%
1.4325
ΑΝΔΡΟ
+1,24%
6.54
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
9.8
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-1,66%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-4,44%
5.6
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,48%
2.09
ΒΙΟ
-1,33%
5.21
ΒΙΟΚΑ
-0,87%
1.7
ΒΙΟΣΚ
-1,67%
1.47
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
-3,03%
0.128
ΒΟΣΥΣ
-1,87%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,23%
17.44
ΔΑΑ
+0,84%
7.886
ΔΑΙΟΣ
+2,86%
3.6
ΔΕΗ
+1,34%
12.08
ΔΟΜΙΚ
+0,19%
2.59
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
-2,82%
1.38
ΕΕΕ
-0,35%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+0,68%
1.474
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.8
ΕΛΙΝ
-1,24%
1.995
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,14%
1.728
ΕΛΠΕ
+0,81%
6.855
ΕΛΣΤΡ
-0,98%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+1,95%
1.778
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.742
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
+0,03%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.81
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.004
ΕΧΑΕ
+0,35%
4.34
ΙΑΤΡ
+1,33%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+1,64%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+0,59%
1.705
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.34
ΙΝΛΟΤ
-4,62%
0.95
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+3,35%
1.08
ΙΝΤΚΑ
-1,46%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+0,33%
1.52
ΚΟΡΔΕ
+3,45%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+1,71%
1.07
ΚΟΥΕΣ
-0,53%
5.61
ΚΡΙ
-0,70%
14.1
ΚΤΗΛΑ
-0,59%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
-0,53%
0.746
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
-4,00%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
-2,53%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-3,08%
0.63
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-2,02%
3.16
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,15%
19.57
ΜΟΝΤΑ
+0,80%
3.79
ΜΟΤΟ
-0,94%
2.64
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24.76
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,12%
32.24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
-4,41%
0.868
ΞΥΛΚ
-2,26%
0.26
ΞΥΛΠ
+9,55%
0.436
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+0,36%
28.1
ΟΛΥΜΠ
-1,27%
2.34
ΟΠΑΠ
+0,20%
15.13
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.803
ΟΤΕ
-0,85%
15.17
ΟΤΟΕΛ
-0,54%
11.04
ΠΑΙΡ
-2,66%
0.988
ΠΑΠ
-0,42%
2.35
ΠΕΙΡ
+0,05%
3.732
ΠΕΡΦ
-1,03%
5.79
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+1,63%
3.745
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
+0,86%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
-8,06%
5.7
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.63
ΣΑΡ
0,00%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.34
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.96
ΣΠΙ
-0,36%
0.558
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.73
ΤΖΚΑ
-2,87%
1.355
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,00%
1.616
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+2,88%
3.755
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Motor Oil: Έως 80% η παραγωγική δυνατότητα του διυλιστηρίου, μετά τη φωτιά

H παραγωγική δυναμικότητα του Διυλιστηρίου της Motor Oil, μετά τη φωτιά που εκδηλώθηκε στις εγκαταστάσεις της στις 17 Σεπτεμβρίου, θα κυμανθεί μεταξύ 65%-80% της συνολικής ονομαστικής δυναμικότητάς του, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εισηγμένη.

Η Motor Oil γνωστοποιεί ότι στη μονάδα διύλισης αργού πετρελαίου (Crude Distillation Unit) που υπέστη ζημιές από τη φωτιά πραγματοποιούνται εργασίες, που προς το παρόν δεν είναι δυνατό να προσδιοριστεί το ακριβές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσή τους. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα ολοκληρωθούν εντός του τρίτου τριμήνου του επόμενου έτους.

Μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες η εταιρεία έχει θέσει σε εφαρμογή εναλλακτικό σχήμα λειτουργίας για τον μετριασμό των επιπτώσεων με προσαρμογή της τροφοδοσίας και λειτουργίας των μονάδων μετατροπής του Διυλιστηρίου με τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως μαζούτ, νάφθα και  VGO (Vacuum Gasoil) αντί αργού πετρελαίου.

Η ανακοίνωση της Motor Oil

Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό σχετικά με τις επιπτώσεις στη λειτουργία του Διυλιστηρίου της Εταιρείας εξαιτίας του περιστατικού της φωτιάς που συνέβη την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024.

Το περιστατικό αφορούσε στη μία από τις δύο μονάδες διύλισης αργού πετρελαίου (Crude Distillation Unit) που διαθέτει το Διυλιστήριο της Εταιρείας.

Στην παρούσα φάση πραγματοποιούνται εργασίες στην εν λόγω CDU με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση της λειτουργίας της. Επί του παρόντος δεν είναι δυνατό να προσδιοριστεί ακριβές χρονοδιάγραμμα για το πέρας των εργασιών, και η αρχική εκτίμηση είναι ότι θα ολοκληρωθούν εντός του Γ’ τριμήνου 2025.

Στο μεσοδιάστημα μέχρι την ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή εναλλακτικό σχήμα λειτουργίας για τον μετριασμό των επιπτώσεων με προσαρμογή της τροφοδοσίας και λειτουργίας των μονάδων μετατροπής του Διυλιστηρίου με τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως μαζούτ, νάφθα και  VGO (Vacuum Gasoil) αντί αργού πετρελαίου. Η συνολική δυναμικότητα των μονάδων μετατροπής ξεπερνά την δυναμικότητα των δύο μονάδων διύλισης αργού που διαθέτει το Διυλιστήριο. Κατά το διάστημα υλοποίησης των εργασιών αποκατάστασης η παραγωγική δυναμικότητα του Διυλιστηρίου της Εταιρείας θα κυμανθεί μεταξύ 65%-80% της συνολικής ονομαστικής δυναμικότητάς του όπως αυτή διαμορφώνεται με συνυπολογισμό της διύλισης αργού πετρελαίου και της επεξεργασίας εναλλακτικών καυσίμων.

Σημειώνεται ότι η Εταιρεία είναι ασφαλισμένη για ζημιές στις εγκαταστάσεις της καθώς και την απώλεια λειτουργικών κερδών λόγω διακοπής λειτουργίας των μονάδων του Διυλιστηρίου της βάσει της συνήθους πρακτικής.

Διαβάστε επίσης

Coffee Island: “Φρένο” στην Ελλάδα, επέκταση σε Αίγυπτο και Ινδία

Ακίνητα: 1 στα 2 που πωλούνται στο κέντρο της Αθήνας είναι άνω των 50 ετών

Ρήγας (Energean): Γιατί θα αυξηθεί η ζήτηση για φυσικό αέριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!