THEPOWERGAME
H Toyota έπεσε θύμα της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών.
Τι εννοούμε;
Όπως γράφει το caranddriver, η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει την παραγωγή αυτοκινήτων σε δύο εργοστάσιά της στην Ιαπωνία.
Καταρχάς, στο εργοστάσιο Iwate της Ιαπωνίας, η μία γραμμή παραγωγής που αφορά το C-HR θα κλείσει για οκτώ ημέρες αρχής γενομένης από τις 7 Ιουνίου, ενώ και αυτή των Yaris και Yaris Cross, θα σταματήσει τις εργασίες της για πέντε ημέρες επίσης από τις 7 Ιουνίου.
Την ίδια ημέρα θα κλείσει και το εργοστάσιο της περιοχής Miyagi, και πιο συγκεκριμένα η γραμμή παραγωγής του νέου Yaris Cross για διάστημα 3 ημερών.
Είναι η πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας και την έλλειψη στην κατασκευή ηλεκτρονικών chip που η Toyota καλείται να σταματήσει την εγχώρια παραγωγή της, με συνέπεια την κατασκευή 20.000 λιγότερων αυτοκινήτων.
Ενώ αρχικά πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων ήταν αισιόδοξοι ότι η έλλειψη τσιπ θα ομαλοποιηθεί σε λίγους μήνες, αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει.
Όπως όλα δείχνουν και σύμφωνα με τις προβλέψεις των περισσότερων εταιρειών, η κατάσταση φαίνεται ότι θα ομαλοποιηθεί από το 2022.
Μια πρόσφατη μελέτη μάλιστα, από την εταιρεία συμβούλων AlixPartners, δηλώνει ότι η κρίση στην αγορά ημιαγωγών θα έχει ως αποτέλεσμα τη μικρότερη παραγωγή κατά 3,9 εκατομμύρια οχήματα συνολικά φέτος, με κόστος περίπου 110 δισεκατομμύρια δολάρια για την αυτοκινητοβιομηχανία.