Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Nissan: Ριζική αναδιάρθρωση για να σωθεί, 9.000 απολύσεις

Η Nissan ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο αναδιάρθρωσης, το οποίο περιλαμβάνει την περικοπή 9.000 θέσεων εργασίας και τη μείωση της παραγωγικής ικανότητας κατά 20%, καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει την επιδείνωση των πωλήσεων σε μεγάλες αγορές. Παράλληλα μείωσε τις ετήσιες προοπτικές κερδών της.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία μείωσε τις προβλέψεις της για τα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο του έτους στα 150 δισ. γεν (975 εκατ. δολάρια) από 500 δισ. γεν για τη φορολογική περίοδο που λήγει τον Μάρτιο του 2025, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη. Οι αναλυτές προέβλεπαν κατά μέσο όρο λιγότερο από το μισό από αυτό που ανακοίνωσε η εταιρεία.

Τα δεινά της Nissan έχουν ξεχωρίσει μεταξύ των ιαπωνικών εμπορικών σημάτων που παλεύουν με την ύφεση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων και τον έντονο ανταγωνισμό από την Tesla και τις κινεζικές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων, όπως η BYD. Η αναθεώρηση προς τα κάτω αποτελεί πλήγμα για τον διευθύνοντα σύμβουλο Μακότο Ουτσίντα, ο οποίος επεδίωκε να βελτιώσει την κερδοφορία παρά τη σταδιακή μείωση των πωλήσεων.

Η Nissan θα πωλήσει το 10% των μετοχών της Mitsubishi Motors

Η εταιρεία δήλωσε ότι θα μειώσει την παραγωγική ικανότητα κατά 20%, θα περικόψει 9.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως και θα πουλήσει πίσω μετοχές αξίας 10% της Mitsubishi Motors Co. μειώνοντας το μερίδιό της από το 34% που είναι σήμερα.

Τα κέρδη για το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο ήταν 32 δισ. γεν, υπολείπονται των εκτιμήσεων συναίνεσης για 65 δισ. γεν, ακόμη περισσότερο από τα 208 δισ. γεν που είδε κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται περίπου οκτώ μήνες στο πλαίσιο ενός τριετούς σχεδίου ανάκαμψης που αποσκοπεί στην αναζωογόνηση της επιχείρησης, αλλά είχε ήδη υποχωρήσει νωρίτερα φέτος. Τον Ιούλιο, η Nissan μείωσε τις προβλέψεις για τα λειτουργικά κέρδη της για το τρέχον έτος που θα λήξει τον Μάρτιο του 2025 στα 500 δισ. γεν, από 600 δισ. γεν που προέβλεπε προηγουμένως, λόγω των χαμηλών πωλήσεων στην Κίνα, την Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική.

Ο Ουτσίντα, ο οποίος ανέλαβε τον σημερινό του ρόλο το 2019, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετώπιζε υπαρξιακή κρίση μετά την αποχώρηση του πρώην προέδρου Κάρλος Γκοσν, επιδιώκει να επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan, να σφυρηλατήσει νέες συνεργασίες και να πουλήσει επιπλέον 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως μέχρι το 2027.

Αλλά οι αναλυτές λένε ότι η νέα γκάμα της εταιρείας στερείται ενθουσιασμού και υβριδικών μοντέλων – ένα πρόβλημα όταν η ζήτηση των καταναλωτών για τα EVs μειώνεται.

Η Nissan, όπως και πολλές διεθνείς παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες, αγωνίζεται στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Τον Ιούνιο, δήλωσε ότι θα σταματήσει την παραγωγή σε ένα εργοστάσιο στην Changzhou εν μέσω της πτώσης των πωλήσεων.

Νωρίτερα φέτος, η Nissan μείωσε τον στόχο παραγωγής της για το τρέχον οικονομικό έτος κατά 50.000 μονάδες σε 3,65 εκατομμύρια οχήματα, αλλά με τις παγκόσμιες πωλήσεις να μειώνονται σχεδόν 4% σε 1,6 εκατομμύρια μονάδες μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου, η επίτευξη αυτού του στόχου θα μπορούσε να αποτελέσει πρόκληση.

Διαβάστε επίσης

Coffee Island: “Φρένο” στην Ελλάδα, επέκταση σε Αίγυπτο και Ινδία

Ακίνητα: 1 στα 2 που πωλούνται στο κέντρο της Αθήνας είναι άνω των 50 ετών

Ρήγας (Energean): Γιατί θα αυξηθεί η ζήτηση για φυσικό αέριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!