THEPOWERGAME
Επιταχύνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνονται σημαντικά τα εκκρεμή αιτήματα προς την Εφορία από τη λειτουργία όλο και περισσότερων ψηφιακών εφαρμογών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνον τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής διακοπής εργασιών μιας επιχείρησης, ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής 1450 σχετικές διαδικασίες.
Πρόκειται για διαδικασίες, οι οποίες βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.
Με δεδομένη την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εκκρεμών αιτημάτων, και την προώθηση μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των εκκρεμοτήτων προς τους πολίτες μειώνεται σημαντικά κάθε μέρα.
Εκτιμάται ότι, με τη θέση σε λειτουργία και άλλων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Διαβάστε επίσης
Η Apple αντιμέτωπη με νέο πρόστιμο από την Ευρωπαϊκή Ένωση
Shuibei: Πώς ένα ψαροχώρι έγινε η πρωτεύουσα του χρυσού στην Κίνα
Σιφναίος: Οι προκλήσεις για τη λειτουργία του Κάθετου Διαδρόμου