THEPOWERGAME
Ο τομέας της εμπορίας των υπηρεσιών στην Κίνα σημείωσε δραστική αύξηση στα τρία τρίμηνα του 2024, συμπεριλαμβανομένης και μιας δυναμικής αύξησης στο εμπόριο των υπηρεσιών που σχετίζεται με τις τουριστικές υπηρεσίες, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία.
Η οικονομία αξία του εμπορίου των υπηρεσιών έφτασε περίπου στα 5,52 τρισεκατομμύρια γιουάν (710 δισεκατομμύρια ευρώ) από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο, με ετήσια αύξηση 14,5%, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου της Κίνας.
Οι εξαγωγές του εμπορίου των υπηρεσιών καταγράφηκαν στα 2,27 τρισεκατομμύρια γιουάν (290 δισεκατομμύρια ευρώ) με ετήσια αύξηση 15,3%, ενώ οι εισαγωγές υπηρεσιών στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 14% στα 3,24 τρισεκατομμύρια γιουάν (420 δισεκατομμύρια ευρώ), με συνέπεια τη δημιουργία ελλείμματος 971,46 δισεκατομμυρίων γιουάν (125,52 δισεκατομμυρίων ευρώ).
Το εμπόριο των υπηρεσιών που σχετίζονται με τον τουρισμό εκτινάχθηκε με αύξηση 42,8% ξεπερνώντας τα 1,5 τρισεκατομμύρια γιουάν (190 δισεκατομμύρια ευρώ), ενώ το εμπόριο των υπηρεσιών που σχετίζεται με την εκπαίδευση και τη γνώση σε εξειδικευμένες κατηγορίες εργασιακής κατάρτισης αυξήθηκε κατά 5,3% στα 2,13 τρισεκατομμύρια γιουάν (280 δισεκατομμύρια ευρώ).
Διαβάστε επίσης
Η Apple αντιμέτωπη με νέο πρόστιμο από την Ευρωπαϊκή Ένωση
Shuibei: Πώς ένα ψαροχώρι έγινε η πρωτεύουσα του χρυσού στην Κίνα
Σιφναίος: Οι προκλήσεις για τη λειτουργία του Κάθετου Διαδρόμου