THEPOWERGAME
Η Coffee Island αποτελεί την πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που εκδίδει Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για τα έτη 2022-2023, επικεντρωμένη στους στρατηγικούς άξονες Άνθρωπος, Περιβάλλον και Προϊόν. Για περισσότερα από 25 χρόνια, επενδύει διαρκώς στη βιώσιμη ανάπτυξη και στην αναβάθμιση της ποιότητας, με αφοσίωση στον καλό καφέ.
Στηρίζοντας την ελληνική κοινωνία και οικονομία, παρουσίασε το πρώτο της ESG Report, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές. Στοχεύοντας σε πλήρη συμμόρφωση σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας, η Coffee Island δεν καταγράφει περιστατικά διαφθοράς ή παραβιάσεις κανονισμών. Επιπλέον, στηρίζει ενεργά την ελληνική οικονομία, φορολογούμενη στην Ελλάδα και διατηρώντας περισσότερες από 4.600 θέσεις εργασίας στο δίκτυό της. Στηρίζοντας τόσο τους 390 συνεργάτες franchisees όσο και τους καταναλωτές, η εταιρεία διαχειρίστηκε επιτυχώς τις πληθωριστικές πιέσεις της περιόδου 2022-2023.
Δέσμευση στο περιβάλλον
Ενσωματώνοντας καινοτόμες πρακτικές κυκλικής οικονομίας, συνεργάζεται με την Coffee Eco για την ανακύκλωση υπολειμμάτων καφέ και τη μετατροπή τους σε βιώσιμα προϊόντα, όπως καλλυντικά και βιοπλαστικά. Μόνο τον πρώτο χρόνο, η Coffee Eco επεξεργάστηκε 50 τόνους υπολειμμάτων καφέ, μειώνοντας τις εκπομπές CO₂ κατά 9 τόνους. Η εταιρεία χρησιμοποιεί επίσης ανακυκλωμένα υλικά στις συσκευασίες της, φτάνοντας τους 131,66 τόνους μέσα σε δύο χρόνια, ενώ εγκαθιστά φωτοβολταϊκά που καλύπτουν το 50% των ενεργειακών αναγκών στα κεντρικά της και το 64% στο εργοστάσιο της Πάτρας.
Δέσμευση στον άνθρωπο
Η υποστήριξη της ελληνικής κοινωνίας είναι κεντρική για την Coffee Island, η οποία προσφέρει σε κοινωνικά παντοπωλεία, δομές σίτισης, εκπαιδευτικά και πολιτιστικά προγράμματα. Με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, παρέχει ένα πλαίσιο εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης, με 120,360 ώρες εκπαίδευσης για baristi, franchisees και εργαζόμενους, ενώ διατηρεί μηδενικά περιστατικά διακρίσεων και παραβιάσεων δικαιωμάτων.
Δέσμευση στο προϊόν
Η Coffee Island συνεργάζεται με 26 φάρμες σε 12 χώρες, υποστηρίζοντας την τοπική οικονομία και την υπεύθυνη παραγωγή. Μέσω της οργάνωσης Water to Thrive, κατασκευάζει πηγάδι στην Αιθιοπία για παροχή νερού σε 500 άτομα. Με συνεργασία με τη φάρμα Gisanga στη Rwanda, στηρίζει τις γυναίκες καλλιεργήτριες, βελτιώνοντας τις συνθήκες ζωής τους. Διαθέτοντας ιδιόκτητες παραγωγικές μονάδες, διασφαλίζει την ποιότητα των προϊόντων της με πιστοποιήσεις ISO 22000 και Halal, ενώ πρόσφατα απέκτησε πιστοποίηση βιολογικής παραγωγής, χωρίς περιστατικά μη συμμόρφωσης από το 2021 έως το 2023.
Ο CEO της εταιρείας, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, δήλωσε: «Η αγάπη μας για τον specialty καφέ συνδυάζεται με μια δίκαιη και βιώσιμη επιχειρηματική προσέγγιση. Ο καφές είναι για εμάς πηγή έμπνευσης και εκφράζει το όραμά μας για ένα βιώσιμο μέλλον. Η πρώτη μας έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης αντικατοπτρίζει τον σεβασμό μας προς τους ανθρώπους μας, την κοινωνία, το περιβάλλον και το προϊόν μας.»
Διαβάστε επίσης
Εκλογές ΗΠΑ 2024: Η νίκη Τραμπ και τα πρώτα σήματα από τις αγορές
Ακίνητα και βραχυχρόνιες μισθώσεις: Όλες οι φορολογικές αλλαγές από το 2025
Καλώδιο Κρήτης Κύπρου: Οι νέοι μέτοχοι και οι θαλάσσιες έρευνες που συνεχίζονται