THEPOWERGAME
Πρώτα ήταν η Black Friday, μετά η Cyber Monday. Τώρα οι καταναλωτές που αναζητούν προσφορές έχουν έναν νέο λόγο να ψωνίσουν online μια ακόμη μέρα. Η Travel Tuesday (Ταξιδιωτική Τρίτη), η πρώτη Τρίτη μετά την αμερικανική γιορτή των Ευχαριστιών, στοχεύει σε όσους αναζητούν εκπτώσεις σε ταξίδια, αντί για ρούχα και αγαθά.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το CNBC, το ενδιαφέρον στις αναζητήσεις για την Travel Tuesday αυξήθηκε περισσότερο από 500% από το 2021 έως το 2023, σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από τη McKinsey.
Οι αναζητήσεις είναι υψηλότερες μεταξύ Αμερικανών και Καναδών καταναλωτών, αλλά το ενδιαφέρον αυξάνεται επίσης στην Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία και την Ισπανία, σύμφωνα με την έκθεση.
Τα δεδομένα του Google Trends το επιβεβαιώνουν, δείχνοντας ότι οι αναζητήσεις για την Travel Tuesday ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2017, μειώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αυξήθηκαν απότομα το 2022 και το 2023, κυρίως στη Βόρεια Αμερική, τη Δυτική Ευρώπη και την Αυστραλία.
«Οι ευρωπαϊκές ταξιδιωτικές εταιρείες μπορούν να αναμένουν ότι η Travel Tuesday θα γίνει ένα φαινόμενο που θα σημειώσει γρήγορα σημαντική ανάπτυξη και στην Ευρώπη», σημειώνει η έκθεση της McKinsey.
Εκτός από τη Σιγκαπούρη, η Travel Tuesday δεν έχει ακόμη καθιερωθεί στην Ασία, όπως αναφέρει η έκθεση, ωστόσο αυτό δεν εμποδίζει τις ασιατικές εταιρείες να συμμετάσχουν προκειμένου να προσεγγίσουν πελάτες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Travel Tuesday: Πτήσεις, ξενοδοχεία, κρουαζιέρες σε προσφορά
Η έκθεση της McKinsey, με τίτλο «Η Travel Tuesday είναι πραγματική και αναπτυσσόμενη», έδειξε ότι οι κρατήσεις ξενοδοχείων, αεροπορικών εισιτηρίων και κρουαζιερών μεταξύ Αμερικανών ταξιδιωτών εκτοξεύθηκαν στην περσινή Travel Tuesday, η οποία έλαβε χώρα στις 28 Νοεμβρίου 2023.
Οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων αυξήθηκαν περισσότερο από 60% εκείνη την ημέρα, ενώ οι κρουαζιέρες αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 50%, σε σύγκριση με δύο εβδομάδες πριν και έπειτα από αυτήν, σύμφωνα με την έκθεση. Οι κρατήσεις ξενοδοχείων αυξήθηκαν επίσης κατά 28%, αν και επισκιάστηκαν ελαφρώς από τις κρατήσεις που έγιναν την προηγούμενη ημέρα, δηλαδή τη Cyber Monday, όπως αναφέρει η έκθεση. Οι αναζητήσεις για τη Cyber Monday είναι πολύ περισσότερες από αυτές της Travel Tuesday, ωστόσο μέρα με τη μέρα φθίνουν.
Οι ταξιδιωτικές κρατήσεις που έγιναν την Travel Tuesday ξεπέρασαν αυτές που έγιναν τη Cyber Monday, αναφέρεται στην έκθεση, ωστόσο αναλυτές της McKinsey προειδοποιούν πως ίσως να μην έχει την ίδια επιτυχία για τη βιομηχανία ταξιδιών όπως η Μαύρη Παρασκευή για τη λιανική πώληση.
Προτεραιότητα η αναζήτηση μιας καλής προσφοράς
Μέσα σε ένα περιβάλλον αυξανόμενων δαπανών, οι ταξιδιώτες δηλώνουν ότι η αναζήτηση μιας καλής προσφοράς είναι προτεραιότητα.
Μια ημέρα αφιερωμένη σε εκπτώσεις ταξιδιών μπορεί να είναι μια νίκη για τους ταξιδιώτες και μια ευκαιρία για τις εταιρείες να ενισχύσουν τα έσοδά τους κατά τη διάρκεια μιας περιόδου που συνήθως υπάρχει πτώση στις κρατήσεις, σύμφωνα με τη McKinsey, καθώς τα τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου θεωρούνται συχνά πολύ αργά για κρατήσεις χειμερινών διακοπών και πολύ νωρίς για κρατήσεις θερινών διακοπών.
Πάνω από το 58% των Αμερικανών δηλώνουν ότι προτιμούν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε ταξίδια αντί για ψώνια, σύμφωνα με την Έρευνα Χειμερινών Ταξιδιών 2024 από την εταιρεία προσωπικών οικονομικών WalletHub.
Σε παγκόσμια έρευνα του Amex Trendex του 2024, με περισσότερους από 13.000 συμμετέχοντες, το 70% δηλώνει ότι προτιμούν να προσφέρουν μια εμπειρία ή ταξίδι, παρά ένα υλικό δώρο.
Οι κορυφαίες εμπειρίες ήταν για ψυχαγωγία (59%) και ταξίδια (54%), σύμφωνα με την έρευνα.
Διαβάστε επίσης
Η δεύτερη καριέρα του Τιμ Κουκ
Εκλογές ΗΠΑ 2024: Η ψήφος που καθορίζει τον κόσμο
Masdar: Πώς η AI μπορεί να επιταχύνει την πράσινη μετάβαση