THEPOWERGAME
Η Hugo Boss ανακοίνωσε μείωση των κερδών της για το τρίτο τρίμηνο, συμβαδίζοντας με την ευρύτερη κάμψη της ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας, ιδίως στην Κίνα, που έχει πλήξει πολλές από τις ομοειδείς της στα είδη πολυτελείας.
Η γερμανική εταιρεία premium ενδυμάτων ανακοίνωσε την Τρίτη καθαρά κέρδη 55 εκατ. ευρώ (59,8 εκατ. δολάρια) για το τρίμηνο, έναντι 63 εκατ. ευρώ κατά το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Το ποσοστό αυτό δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες των αναλυτών για 56 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με δημοσκόπηση εκτιμήσεων που παρείχε η εταιρεία.
Οι πωλήσεις παρέμειναν αμετάβλητες σε ετήσια βάση στα 1,03 δισ. ευρώ, έναντι των προβλέψεων των αναλυτών για 1,02 δισ. ευρώ. Σε σταθερή συναλλαγματική βάση, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1%. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων μειώθηκαν κατά 7% στα 95 εκατ. ευρώ.
Οι μακροοικονομικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες συνέχισαν να πλήττουν τον κλάδο, δήλωσε η Hugo Boss. «Ιδιαίτερα στην Κίνα, το συνολικό περιβάλλον της αγοράς επηρεάστηκε από την επίμονη υποτονική καταναλωτική ζήτηση, η οποία με τη σειρά της επιβάρυνε τις επιχειρηματικές επιδόσεις της εταιρείας», πρόσθεσε.
Η Hugo Boss παλεύει με την φθίνουσα ζήτηση στην Κίνα
Η γερμανική εταιρεία προσπαθεί να αναζωογονήσει τόσο τις μάρκες Hugo όσο και τις μάρκες Boss για να ανακτήσει την ελκυστικότητα των καταναλωτών. Ωστόσο, όπως και πολλοί από τους ομότιμους της στον τομέα της πολυτέλειας, η εταιρεία παλεύει με τη φθίνουσα ζήτηση για τσάντες και ρούχα υψηλών προδιαγραφών, ιδίως στην Κίνα.
Η χώρα, μια βασική αγορά για τον κλάδο που κάποτε αποτελούσε μοχλό ανάπτυξης, αντιμετωπίζει μια οικονομική δυσπραγία που έχει ωθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις αγορές πολυτελείας.
Η ενημέρωση της Hugo Boss έρχεται μετά την ανακοίνωση του γίγαντα πολυτελών ειδών LVMH τον περασμένο μήνα για μείωση των εσόδων του τρίτου τριμήνου, χάνοντας τις προβλέψεις της αγοράς. Ο ιδιοκτήτης εμπορικών σημάτων υψηλών προδιαγραφών, συμπεριλαμβανομένων των Louis Vuitton και Dior, δήλωσε ότι αντιμετώπισε επιδείνωση των τάσεων μεταξύ των Κινέζων καταναλωτών.
Στις δυτικές αγορές, ο πληθωρισμός και οι αυξήσεις των τιμών έχουν πλήξει τη ζήτηση, ιδίως μεταξύ των λιγότερο εύπορων καταναλωτών, οι οποίοι έχουν περικόψει τον προϋπολογισμό τους για τα είδη πολυτελείας.
Όπως σημειώνει η Wall Street Journal, εκτός από την επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων, οι εταιρείες πολυτελών ειδών που επιδιώκουν την ανάκαμψη με την ανανέωση των εμπορικών σημάτων αντιμετωπίζουν περισσότερες προκλήσεις, καθώς οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο επιλεκτικοί και προτιμούν να αγοράζουν καθιερωμένες ετικέτες. Ο γαλλικός γίγαντας Kering, ο οποίος προσπαθεί να αναμορφώσει τη ναυαρχίδα του, το εμπορικό σήμα Gucci, δεν ικανοποίησε επίσης τις προσδοκίες για τις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου.
Η Hugo Boss δήλωσε ότι κατάφερε να βελτιώσει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα χάρη στα μέτρα κόστους που εφάρμοσε νωρίτερα φέτος και παραμένει επικεντρωμένη στην προστασία της κερδοφορίας φέτος.
Η Hugo Boss διατήρησε τους στόχους της για το έτος
Η εταιρεία διατήρησε τους στόχους της για το έτος, τους οποίους μείωσε τον Ιούλιο λόγω της φθίνουσας ζήτησης, ιδίως στην Κίνα. Συνεχίζει να αναμένει πωλήσεις μεταξύ 4,2 και 4,35 δισ. ευρώ και EBIT σε ένα εύρος 350 έως 430 εκατ. ευρώ.
Ο όμιλος εξακολουθεί να προβλέπει καθαρά κέρδη σε ένα εύρος από πτώση 15% έως αύξηση 5% το 2024 σε σύγκριση με τα 270 εκατ. ευρώ που ανέφερε το προηγούμενο έτος.
Διαβάστε επίσης
Επίδομα θέρμανσης: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για 900.000 νοικοκυριά
Attica: Με 18 εκατ. μετέχουν στην ΑΜΚ οι μικρομέτοχοι της Παγκρήτιας
Πυρηνική ενέργεια made in Greece: Συστάθηκε η CRETAN SMR