Γ.Δ.
1390.65 +0,01%
ACAG
-1,11%
5.37
BOCHGR
+0,48%
4.22
CENER
-2,12%
8.77
CNLCAP
-0,72%
6.9
DIMAND
+1,10%
9.2
NOVAL
0,00%
2.5
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,08%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,57%
1.406
ΑΒΕ
-0,42%
0.478
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.36
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-0,61%
3.25
ΑΛΦΑ
+0,04%
1.401
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,46%
9.755
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.62
ΑΣΤΑΚ
+0,56%
7.14
ΑΤΕΚ
-8,84%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-7,16%
6.48
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
+0,48%
2.11
ΒΙΟ
-0,19%
5.26
ΒΙΟΚΑ
-0,60%
1.655
ΒΙΟΣΚ
-0,34%
1.475
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
-1,91%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,58%
17.06
ΔΑΑ
+0,90%
7.81
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+1,26%
12.03
ΔΟΜΙΚ
-1,50%
2.62
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,12%
0.277
ΕΒΡΟΦ
+1,43%
1.42
ΕΕΕ
+1,35%
33.04
ΕΚΤΕΡ
-0,68%
1.454
ΕΛΒΕ
+1,67%
4.86
ΕΛΙΝ
-0,25%
1.98
ΕΛΛ
-0,76%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,83%
1.712
ΕΛΠΕ
-1,03%
6.73
ΕΛΣΤΡ
-1,45%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,74%
1.752
ΕΛΧΑ
+0,57%
1.75
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,79%
1.1
ΕΤΕ
-0,89%
7.31
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+1,09%
1.94
ΕΧΑΕ
+0,24%
4.26
ΙΑΤΡ
-1,33%
1.48
ΙΚΤΙΝ
-3,08%
0.283
ΙΛΥΔΑ
-3,39%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.845
ΙΝΛΙΦ
-0,46%
4.3
ΙΝΛΟΤ
-2,20%
0.978
ΙΝΤΕΚ
+0,50%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
-2,88%
1.01
ΙΝΤΚΑ
-2,70%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+2,38%
344
ΚΕΚΡ
-2,34%
1.25
ΚΕΠΕΝ
+9,71%
1.92
ΚΛΜ
+0,32%
1.565
ΚΟΡΔΕ
+1,95%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-3,30%
1.056
ΚΟΥΕΣ
-0,89%
5.58
ΚΡΙ
+0,37%
13.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.934
ΛΑΒΙ
-2,94%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+3,20%
1.29
ΛΟΥΛΗ
+2,24%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,56%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,46%
2.17
ΜΕΡΚΟ
-2,91%
40
ΜΙΓ
+1,25%
3.24
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,10%
19.52
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,76%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,74%
24.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,31%
31.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
-1,76%
0.892
ΞΥΛΚ
+1,52%
0.268
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.8
ΟΛΠ
+1,39%
29.2
ΟΛΥΜΠ
-1,26%
2.36
ΟΠΑΠ
-2,80%
15.25
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,62%
0.801
ΟΤΕ
-1,42%
15.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
+2,02%
1.01
ΠΑΠ
+3,49%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,93%
3.598
ΠΕΡΦ
-1,35%
5.86
ΠΕΤΡΟ
-0,50%
7.96
ΠΛΑΘ
-0,14%
3.635
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,35%
1.142
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.635
ΣΑΡ
+0,55%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.332
ΣΙΔΜΑ
-1,90%
1.545
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.98
ΣΠΙ
+0,71%
0.564
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.69
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,98%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-6,25%
0.21
ΦΡΛΚ
-1,06%
3.735
ΧΑΙΔΕ
-7,14%
0.585

ΗΠΑ: Γιατί οι πτήσεις προς Ευρώπη είναι σήμερα φθηνότερες

Οι πτήσεις μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης είναι τώρα πιο οικονομικές από ό,τι τα τελευταία τρία χρόνια, όταν πολλές χώρες άρχιζαν να άρουν τους περιορισμούς λόγω Covid-19. Οι χαμηλές τιμές ισχύουν ακόμα και για τους μη δημοφιλείς μήνες του φθινοπώρου και του χειμώνα, εκτός των εορτών.

Σύμφωνα με τον Μπρετ Σνάιντερ, δημιουργό της ιστοσελίδας Cranky Flier, η περίοδος αυτή του χρόνου είναι “αδυσώπητη” για τη συμπλήρωση θέσεων. Όπως αναφέρει το CNBC, η πλατφόρμα Hopper αναφέρει ότι το μέσο κόστος για πτήσεις προς την Ευρώπη αυτόν τον Νοέμβριο είναι στα $578, μειωμένο από τα $619 του προηγούμενου έτους και το χαμηλότερο από το 2021, όταν ο μέσος όρος ήταν $479 λόγω χαμηλής ζήτησης από την πανδημία. Μετά τις διακοπές του τέλους του έτους, οι τιμές για τον Ιανουάριο του 2025 είναι ακόμα πιο χαμηλές, στα $558 έναντι των $578 του ίδιου μήνα του 2024.

Αντίθετα, οι εσωτερικές πτήσεις στις ΗΠΑ είναι ακριβότερες σε σύγκριση με πέρυσι, από τον Νοέμβριο έως τον Μάρτιο. Αεροπορικές όπως η Spirit Airlines και η Southwest Airlines έχουν μειώσει πτήσεις και περιορίσει την ανάπτυξη των δρομολογίων τους για το επόμενο έτος, διατηρώντας τις τιμές εσωτερικών πτήσεων σε υψηλότερα επίπεδα. Παράλληλα, η περιορισμένη διαθεσιμότητα αεροσκαφών εμποδίζει τις εταιρείες να προσθέσουν νέα δρομολόγια.

Οι αεροπορικές εταιρείες ανταποκρίθηκαν στην υψηλή ζήτηση για ταξίδια στην Ευρώπη μετά την πανδημία, προσθέτοντας περισσότερες θέσεις, ακόμη και εκτός των καλοκαιρινών μηνών. Η ικανότητα πτήσεων μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης για το τελευταίο τρίμηνο του έτους είναι ελαφρώς χαμηλότερη από πέρυσι, αλλά ξεπερνά τα επίπεδα του 2019 και είναι σχεδόν διπλάσια από το ίδιο διάστημα του 2021.

Η Χέιλι Μπεργκ, επικεφαλής οικονομολόγος της Hopper, προβλέπει ότι οι ναύλοι για την Ευρώπη θα παραμείνουν χαμηλοί μέχρι και το επόμενο έτος. Μετά από δύο μεγάλα χρόνια για τα ευρωπαϊκά ταξίδια, πολλοί πελάτες έχουν ήδη ταξιδέψει σε δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, και η ζήτηση έχει μειωθεί στην εκτός εποχής περίοδο.

Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως μειώνουν τις τιμές στην εκτός εποχής περίοδο, αλλά φέτος οι τιμές είναι ακόμη πιο χαμηλές. Ο Σκοτ Κις, ιδρυτής της ταξιδιωτικής εφαρμογής Going, αναφέρει ότι οι αεροπορικές χρειάζονται να αυξήσουν τη ζήτηση για να γεμίσουν τα καθίσματα. Για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των επιβατών για την Ευρώπη την επόμενη τουριστική περίοδο, οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν νέους προορισμούς. Η United Airlines σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμα της σε προορισμούς εκτός τουριστικής πεπατημένης, όπως η Γροιλανδία και η Μογγολία, για να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους ταξιδιώτες.

Διαβάστε επίσης

Progreece: Ποιοι είναι οι Ισραηλινοί που επενδύουν 25 εκατ. στη Θεσσαλονίκη

Το Halloween τελείωσε και οι Disneyland φορούν τα γιορτινά τους

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!