Γ.Δ.
1387.14 +0,38%
ACAG
-0,18%
5.43
BOCHGR
+1,43%
4.25
CENER
+1,52%
8.7
CNLCAP
+2,19%
7
DIMAND
+1,55%
9.15
NOVAL
+0,80%
2.53
OPTIMA
+1,59%
12.8
TITC
+2,17%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,14%
1.398
ΑΒΕ
+0,21%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+1,08%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-3,55%
0.68
ΑΛΜΥ
-0,78%
3.175
ΑΛΦΑ
+0,88%
1.382
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.93
ΑΣΚΟ
-1,54%
2.56
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
-9,77%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.7
ΑΤΤ
+9,19%
6.18
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.1
ΒΙΟ
0,00%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+2,73%
1.695
ΒΙΟΣΚ
-0,68%
1.45
ΒΙΟΤ
+1,23%
0.33
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,95%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,69%
17.36
ΔΑΑ
+0,77%
7.81
ΔΑΙΟΣ
-6,86%
3.26
ΔΕΗ
+1,53%
11.98
ΔΟΜΙΚ
+2,97%
2.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,36%
0.281
ΕΒΡΟΦ
+2,08%
1.475
ΕΕΕ
+0,99%
32.52
ΕΚΤΕΡ
-0,41%
1.444
ΕΛΒΕ
+2,97%
4.86
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.95
ΕΛΛ
+0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,46%
1.742
ΕΛΠΕ
+1,12%
6.79
ΕΛΣΤΡ
+0,25%
1.985
ΕΛΤΟΝ
+3,31%
1.746
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.738
ΕΠΙΛΚ
+7,44%
0.13
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
+0,42%
7.22
ΕΥΑΠΣ
+1,57%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.62
ΕΥΡΩΒ
-0,50%
1.8915
ΕΧΑΕ
-0,70%
4.23
ΙΑΤΡ
+0,68%
1.49
ΙΚΤΙΝ
+0,51%
0.2935
ΙΛΥΔΑ
+0,55%
1.83
ΙΝΚΑΤ
+0,41%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,81%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-2,51%
1.008
ΙΝΤΕΚ
+0,83%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-4,52%
1.055
ΙΝΤΚΑ
+1,10%
2.76
ΚΑΡΕΛ
+2,35%
348
ΚΕΚΡ
-1,55%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+10,00%
1.76
ΚΛΜ
-0,65%
1.54
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.074
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
-0,36%
13.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.94
ΛΑΒΙ
-1,59%
0.745
ΛΑΜΔΑ
+2,23%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,87%
0.87
ΛΕΒΚ
-11,81%
0.254
ΛΕΒΠ
+25,93%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+4,00%
1.3
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,28%
3.6
ΜΕΝΤΙ
+1,83%
2.22
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41.2
ΜΙΓ
-0,16%
3.075
ΜΙΝ
-6,92%
0.484
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,74%
19.88
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,58%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,76%
24.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
-3,23%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-1,83%
32.2
ΝΑΚΑΣ
+1,39%
2.92
ΝΑΥΠ
+3,91%
0.904
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.2
ΟΛΠ
+1,65%
27.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
+1,35%
15.73
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,25%
0.79
ΟΤΕ
-2,98%
15.28
ΟΤΟΕΛ
-0,54%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
+0,44%
2.26
ΠΕΙΡ
-0,49%
3.433
ΠΕΡΦ
+1,20%
5.92
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
7.9
ΠΛΑΘ
+1,10%
3.675
ΠΛΑΚΡ
+2,03%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,53%
1.128
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,62%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,96%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
+1,91%
1.6
ΣΑΡ
+0,91%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.332
ΣΙΔΜΑ
-6,67%
1.54
ΣΠΕΙΣ
+1,01%
5.98
ΣΠΙ
-0,74%
0.54
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.69
ΤΖΚΑ
0,00%
1.335
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,76%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,87%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
+0,96%
3.665
ΧΑΙΔΕ
+0,87%
0.58

Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου: Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις

Στο πλαίσιο του προγράμματος οπτικής παρακολούθησης και συντήρησης των τεσσάρων βάθρων της κύριας γέφυρας Ρίου Αντιρρίου, ολοκληρώθηκε η εκστρατεία του 2024 των υποβρύχιων και θαλάσσιων επιθεωρήσεων που ξεκίνησε αμέσως μετά τις ετήσιες εργασίες επιθεώρησης από τους Αλπινιστές.

Συνοπτικά, το αντικείμενο των υποβρύχιων επιθεωρήσεων περιελάμβανε:

  1. Επιθεώρηση και τοπικές εργασίες συντήρησης του σκυροδέματος στη «ζώνη διαβροχής», δηλ. από την επιφάνεια της θάλασσας έως και βάθος 5 μέτρων. Πρόκειται για μια περιοχή με τη μεγαλύτερη έκθεση σε χλωριόντα, παράγοντας καθοριστικός για την διάβρωση του οπλισμού και την αποσύνθεση του σκυροδέματος σε συνδυασμό με την παρουσία οξυγόνου, συνθήκες οι οποίες ελήφθησαν υπόψη κατά την φάση σχεδιασμού και κατασκευής του Έργου.
  2. Αξιολόγηση της κατάστασης του υποθαλάσσιου τμήματος του συστήματος αντικεραυνικής προστασίας και γείωσης της κύριας γέφυρας.

Οι επιθεωρήσεις πραγματοποιήθηκαν από δύτες με ζωντανή οπτικο-ακουστική σύνδεση με μηχανικό του τμήματος Δομικής Συντήρησης της Γέφυρας που βρισκόταν σε σταθμό εργασίας πάνω στο υποστηρικτικό σκάφος. Για τις επιθεωρήσεις χρησιμοποιήθηκε επίσης Τηλεχειριζόμενο Όχημα (ROV).

Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις από ξηρά, αέρα, θάλασσα στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ©ΔΤ
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις από ξηρά, αέρα, θάλασσα στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ©ΔΤ

Οι υποβρύχιες και θαλάσσιες επιθεωρήσεις είναι από τις πιο απαιτητικές εκστρατείες οπτικής παρακολούθησης και συντήρησης της Γέφυρας λόγω των σημαντικών προκλήσεων που πρέπει να αντιμετωπισθούν, όπως η μεγάλη επιφάνεια του κάθε βάθρου και το συγκεκριμένο περιβάλλον στο στενό του Ρίου – Αντιρρίου (θαλάσσια ρεύματα, κυματισμός, άνεμοι), απαιτώντας λεπτομερή προετοιμασία και ειδικό εξοπλισμό. Η διάρκειά τους ήταν σχεδόν 2 μήνες.

Οι εν λόγω εργασίες εντάσσονται στο γενικότερο πρόγραμμα επιθεωρήσεων της Γέφυρας, το οποίο περιλαμβάνει τον έλεγχο 3.342 δομικών στοιχείων της κατασκευής.

Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις από ξηρά, αέρα, θάλασσα στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ©ΔΤ
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις από ξηρά, αέρα, θάλασσα στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ©ΔΤ

«Είκοσι χρόνια από την έναρξη λειτουργίας της, η Γέφυρα εκτός από εμβληματικό τοπόσημο, αποτελεί πρότυπο τεχνικής και επιχειρησιακής αριστείας για έργα υποδομών, συνδυάζοντας τη διεθνή εμπειρία της VINCI Highways, με την κορυφαία τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει η παραχωρησιούχος εταιρεία.

Έτσι εξασφαλίζουμε την συνεχή συνδεσιμότητα του Στενού συμβάλλοντας στην βιώσιμη ανάπτυξη της Δυτ. Ελλάδας και των τοπικών κοινωνιών», καταλήγει σχετική ανακοίνωση.

Διαβάστε επίσης            

Επιχειρήσεις: Σε ιστορικό υψηλό οι προσθήκες νέων εταιρειών το 2024

Δέκα κορυφαία φετινά θρίλερ για να μπείτε σε κλίμα Halloween

AKTOR: Τα έργα αντλησιοταμίευσης και οι ανακοινώσεις που έρχονται

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!