Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Σιδηρόδρομος: Στην Ελλάδα η πιο μεγάλη μείωση επιβατών στην ΕΕ πέρσι

Τα 8 δισ. έφτασαν οι επιβάτες που χρησιμοποίησαν τον σιδηρόδρομο το 2023 στην ΕΕ, με τη χώρα μας να καταγράφει την πιο μεγάλη μείωση του αριθμού επιβατών, ύψους 17%, σύμφωνα με τη Eurostat. Στον αντίποδα, ο αριθμός των επιβατών που ταξιδεύουν με σιδηρόδρομο αυξήθηκε κατά 29% στην Κροατία, την Ιρλανδία (28,7%) και το Λουξεμβούργο (25,1%).

Παράλληλα, σχεδόν τον 50% των συνολικών επιβατών στην ΕΕ, δηλαδή κοντά στα 4 δισ. ταξίδεψαν στη Γερμανία (33,9%) και τη Γαλλία (15%).

Όπως σημειώνει η Eurostat, το 2023, 429 δισεκατομμύρια επιβατοχιλιόμετρα (pkm) καταγράφηκαν μέσω σιδηροδρόμου, έναντι 386 δισεκατομμυρίων το 2022 (+11,2%). Πρόκειται για τον υψηλότερο αριθμό που ανέφεραν οι κύριες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις από την έναρξη της συλλογής δεδομένων από την Eurostat το 2004.

Η ζήτηση για επιβατικές μεταφορές αυξήθηκε κατά 9,4% μεταξύ 2015 και 2019, όταν καταγράφηκε η μέγιστη τιμή των 411 δισεκατομμυρίων pkm. Σε σύγκριση με το 2020, το έτος που κατέγραψε τη χαμηλότερη επίδοση, με 221 δισεκατομμύρια pkm, ο αριθμός των επιβατικών χιλιομέτρων το 2023 σχεδόν διπλασιάστηκε.

Οι επιδόσεις για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με σιδηρόδρομο αυξήθηκαν σε όλα τα τρίμηνα του 2023, σε σύγκριση με τα ίδια τρίμηνα του 2022. Το πρώτο τρίμηνο του 2023 κατέγραψε τη μεγαλύτερη μεταβολή, με 21 δισεκατομμύρια σιδηροδρομικά pkm περισσότερα από το ίδιο τρίμηνο του 2022, που αντιστοιχεί σε αύξηση 29,1%.

Σιδηρόδρομος: Mικρή μείωση για τις εμπορευματικές μεταφορές στην ΕΕ

Όσον αφορά τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές της ΕΕ για τις κύριες επιχειρήσεις, έφθασαν τα 378 δισεκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (tkm). Το νούμερο αυτό αντιστοιχεί σε μείωση 4,9% σε σύγκριση με το 2022. Όταν εξετάζονται τα δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας, το επίπεδο του 2023 είναι το χαμηλότερο από το 2015, με εξαίρεση το 2020 που είναι το έτος της πανδημίας, όταν οι επιδόσεις των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών μειώθηκαν κατά 8,4% σε 367 tkm.

Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές επιδόσεις μειώθηκαν σε όλα τα τρίμηνα του 2023 σε σύγκριση με τα ίδια τρίμηνα του 2022, με τη μεγαλύτερη μείωση να παρατηρείται στο δεύτερο (-9,2%) και στο τρίτο τρίμηνο (-7,5%).

Διαβάστε επίσης

Τα 5 ακίνητα “φιλέτα” που θέλει να αξιοποιήσει το ΤΑΙΠΕΔ

Eλληνικά Οινοποιεία: Οι κινήσεις που οικοδομούν το κρίσιμο μέγεθος

ESEC: Τι συμφώνησαν οι 9 Διαχειριστές Φυσικού Αερίου, ο ρωσικός “εθισμός”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!