Γ.Δ.
1390.49 +0,56%
ACAG
0,00%
5.43
BOCHGR
-0,71%
4.2
CENER
+2,99%
8.96
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
-0,55%
9.1
NOVAL
-0,99%
2.5
OPTIMA
-0,31%
12.76
TITC
-1,22%
32.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.414
ΑΒΕ
+0,84%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
+2,35%
3.27
ΑΛΦΑ
+1,52%
1.4005
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,65%
9.9
ΑΣΚΟ
+1,16%
2.61
ΑΣΤΑΚ
+1,72%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
+12,95%
6.98
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
+0,48%
2.1
ΒΙΟ
+2,33%
5.27
ΒΙΟΚΑ
+0,60%
1.665
ΒΙΟΣΚ
+3,50%
1.48
ΒΙΟΤ
-9,82%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,81%
17.16
ΔΑΑ
-1,40%
7.74
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-1,41%
11.88
ΔΟΜΙΚ
+1,14%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,07%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-3,45%
1.4
ΕΕΕ
+2,19%
32.6
ΕΚΤΕΡ
+1,67%
1.464
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+0,25%
1.985
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,58%
1.744
ΕΛΠΕ
-1,45%
6.8
ΕΛΣΤΡ
+5,08%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-0,69%
1.722
ΕΛΧΑ
0,00%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
+2,73%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+2,53%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,53%
1.919
ΕΧΑΕ
+0,47%
4.25
ΙΑΤΡ
+2,39%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,17%
0.292
ΙΛΥΔΑ
-3,54%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-1,02%
4.85
ΙΝΛΙΦ
-0,46%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-1,19%
1
ΙΝΤΕΚ
-2,14%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,84%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.04
ΙΝΤΚΑ
+0,73%
2.775
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+0,79%
1.28
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+0,32%
1.56
ΚΟΡΔΕ
+0,49%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,37%
1.092
ΚΟΥΕΣ
+1,81%
5.63
ΚΡΙ
-2,16%
13.6
ΚΤΗΛΑ
-3,95%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,87%
0.93
ΛΑΒΙ
+2,33%
0.748
ΛΑΜΔΑ
-0,41%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-1,57%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,13%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-5,25%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.6
ΜΕΝΤΙ
-1,80%
2.18
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41.2
ΜΙΓ
+4,75%
3.2
ΜΙΝ
+0,96%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,71%
19.5
ΜΟΝΤΑ
-1,58%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,57%
2.635
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,82%
24.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
32.04
ΝΑΚΑΣ
+8,33%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,44%
0.908
ΞΥΛΚ
+1,54%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,46%
20.9
ΟΛΠ
+4,16%
28.8
ΟΛΥΜΠ
+1,70%
2.39
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,75%
0.806
ΟΤΕ
+2,18%
15.5
ΟΤΟΕΛ
-2,64%
11.06
ΠΑΙΡ
-2,46%
0.99
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
+2,68%
3.53
ΠΕΡΦ
+0,34%
5.94
ΠΕΤΡΟ
+1,27%
8
ΠΛΑΘ
-1,09%
3.64
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,71%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,62%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.19
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
-0,73%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,60%
0.332
ΣΙΔΜΑ
-0,94%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-0,66%
5.98
ΣΠΙ
+3,70%
0.56
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,51%
19.7
ΤΖΚΑ
+2,21%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-1,75%
0.224
ΦΡΛΚ
+2,44%
3.775
ΧΑΙΔΕ
+5,00%
0.63

Generali: Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς». Η επικοινωνία εστιάζει στο να αναδείξει τη σημασία της ασφάλειας στην καθημερινότητά μας, σε έναν κόσμο όπου όλοι αναλαμβάνουν πολλαπλούς ρόλους, και τονίζει την αξία της Generali ως συνοδοιπόρου που προσφέρει σιγουριά και προστασία.

Στη σύγχρονη κοινωνία, όλοι καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε πολλές και διαφορετικές ευθύνες: είμαστε γονείς, επαγγελματίες, φίλοι, και όχι μόνο. Είμαστε πολλά περισσότερα. Καθημερινά ισορροπούμε μεταξύ αυτών των ρόλων, με στόχο να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, και παράλληλα να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, να σχεδιάζουμε το μέλλον μας και να απολαμβάνουμε τους κόπους μας. Μέσα σε αυτό το πολυδιάστατο μωσαϊκό, η ανάγκη να αισθανόμαστε ασφαλείς γίνεται πιο σημαντική από ποτέ, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να λειτουργήσουμε με σιγουριά, να πραγματοποιήσουμε τα σχέδιά μας και να γευτούμε πραγματικά τη ζωή.

Η νέα καμπάνια της Generali υπογραμμίζει ακριβώς αυτή την επιθυμία: το να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία έχοντας εξασφαλίσει την προστασία και την φροντίδα όσων έχουν αξία για εμάς. Άλλωστε, η ασφάλεια δεν προσφέρει μόνο οικονομική κάλυψη ή μια σύγχρονη υπηρεσία, αλλά είναι η βάση που μας επιτρέπει να ονειρευτούμε με αισιοδοξία, να σχεδιάσουμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και να απολαύσουμε τη ζωή μας με σιγουριά. Γι’ αυτό, η Generali, στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που καλύπτουν κάθε διάσταση της ζωής τους.

Πιστή στη στρατηγική της Lifetime Partner, η Εταιρεία προσφέρει ένα ολιστικό πλέγμα ασφαλιστικών λύσεων που σχεδιάζεται με γνώμονα τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες. Από την υγεία και την περιουσία, μέχρι την επαγγελματική ζωή και το μέλλον των οικογενειών τους, η Generali παρέχει προσωποποιημένα προγράμματα που δημιουργούνται σε στενή συνεργασία με τους ασφαλισμένους της. Οι άνθρωποι της Generali αφουγκράζονται προσεκτικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες όλων εκείνων που τους εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, παρέχοντας λύσεις που τους βοηθούν να αισθάνονται τη βεβαιότητα που χρειάζονται για να κάνουν τα επόμενά τους βήματα με σταθερότητα και χωρίς περιττές έγνοιες για το μέλλον.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά: «Η ανθρώπινη διαδρομή είναι ένα ψηφιδωτό προκλήσεων και προσδοκιών. Καθένας από εμάς καλείται να ανταποκριθεί σε αυτές από διαφορετική θέση κάθε φορά, πάντοτε όμως με την ίδια υπευθυνότητα και φροντίδα. Στη Generali, πιστεύουμε πως η ασφάλεια είναι το θεμέλιο για να ζήσουμε τη ζωή μας στο έπακρο.

Η νέα μας καμπάνια βάζει στο κάδρο και δίνει ήχο όσα πρεσβεύουμε διαχρονικά ως οργανισμός: ότι είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τους ασφαλισμένους μας, όχι μόνο παρέχοντάς τους λύσεις προστασίας, αλλά δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να αισθάνονται πραγματικά ασφαλείς και να ονειρεύονται με σιγουριά το αύριο.»

Την προσαρμογή της επικοινωνίας που θα τρέξει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και ψηφιακά μέσα, υλοποίησε για λογαριασμό της Generali η SyCo Branding Agency, ενώ και το επικοινωνιακό πλάνο τρέχει μέσω της Initative Media.

Διαβάστε επίσης

Εξάρχου: Το σχέδιο για τη νέα AKTOR αποδίδει από την πρώτη χρονιά

Forbes: Oι ”Μίδες” influencers που έβγαλαν 720 εκατ. το 2024

“Ψήνεται” ενεργειακό deal: Η Ardian σε συζητήσεις για την εξαγορά της Akuo

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!