THEPOWERGAME
Ο όρος «φθινοπωρινά ταξίδια» σημειώνει μια εντυπωσιακή αύξηση 5.000% στις αναζητήσεις, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της βρετανικής TitanTravel. O ήπιος καιρός, σε συνδυασμό με τα φθινοπωρινά χρώματα, είναι ο κατάλληλος συνδυασμός και για τους λάτρεις του Instagram, με τους ταξιδιώτες να δίνουν μεγάλη βάση και στους «φωτογενείς» προορισμούς… ή αλλιώς τους ινσταγκραμικούς.
Η έρευνα από τους ταξιδιωτικούς εμπειρογνώμονες του Titan Travel tours ανέλυσε τα δεδομένα του Instagram για να αναδείξει τα πιο ινσταγκραμικά city breaks στον κόσμο για φθινοπωρινά ταξίδια. Η έρευνα εξέτασε επίσης τα δεδομένα αναζήτησης του TikTok και της Google για τις χώρες και τις πόλεις με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο τα τελευταία τρία χρόνια.
Με πάνω από 160 εκατομμύρια αναρτήσεις στο Instagram, το Λονδίνο είναι η πιο φωτογενής πόλη του κόσμου για δεύτερη συνεχή χρονιά. Η πρωτεύουσα της Αγγλίας διαθέτει πολλά ινσταγκραμικά σημεία, όπως ο Πύργος του Λονδίνου, το Big Ben και το London Eye. Η αύξηση κατά 77,56% στις αναζητήσεις στο Google και κατά 4,82% στις αναρτήσεις στο Instagram σχετικά με το Λονδίνο τα τελευταία 3 χρόνια δείχνει πόσο δημοφιλές είναι μεταξύ των τουριστών που θέλουν να επισκεφθούν την πολυσύχναστη πόλη.
Στη δεύτερη θέση της λίστας με τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στο Instagram βρίσκεται το Παρίσι, με πάνω από 143 εκατομμύρια αναρτήσεις στο Instagram. Η Πόλη της Αγάπης, γνωστή για την εμβληματική αρχιτεκτονική της και τα ανεπανάληπτα τυριά και κρασιά της, σημείωσε αύξηση 90,79% στις αναζητήσεις στο Google τα τελευταία 3 χρόνια και πρόκειται να υποδεχτεί πολλούς τουρίστες το φθινόπωρο του 2024.
Η Κωνσταντινούπολη κατατάσσεται ως ο τρίτος πιο φωτογραφικός προορισμός του Instagram για το 2024, με πάνω από 132 εκατομμύρια αναρτήσεις και τεράστια αύξηση των αναζητήσεων στο Google κατά 106,37% σε διάστημα 3 ετών. Είναι αναμφίβολα μια πόλη που πρέπει να επισκεφθείτε τουλάχιστον μία φορά στη ζωή σας για να δείτε τα διάσημα θαύματά της, από το παλάτι Τοπκαπί μέχρι την Αγιά Σοφιά, ενώ μην παραλείψετε μια κρουαζιέρα στον Βόσπορο.
Επιπλέον, οι Βρυξέλλες, το Μόναχο και η Φρανκφούρτη είναι οι τρεις κορυφαίες πόλεις που παρουσιάζουν τεράστια αύξηση του τουριστικού ενδιαφέροντος. Οι Βρυξέλλες καταλαμβάνουν την πρώτη θέση με αύξηση 427,27% στις αναζητήσεις τα τελευταία 3 χρόνια. Η Ιαπωνία, η Ινδία και ο Καναδάς κατατάσσονται ως οι 3 πιο δημοφιλείς χώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την Ιαπωνία να λαμβάνει περισσότερες από 185,5 εκατομμύρια αναρτήσεις αφιερωμένες στα ταξίδια. Τέλος, το Central Park στη Νέα Υόρκη είναι το πιο δημοφιλές αξιοθέατο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πάνω από 8,5 εκατομμύρια αναρτήσεις σε TikTok και Instagram.
Διαβάστε επίσης
Η Sunlight και η μάχη Ευρώπης, Κίνας για τα εργοστάσια μπαταριών
Prada Hellas: Ο ρόλος Αμερικανών, Αράβων και η boutique στη Μύκονο
“Ψήνεται” ενεργειακό deal: Η Ardian σε συζητήσεις για την εξαγορά της Akuo