Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Lufthansa: Ρεκόρ εσόδων, με “όχημα” τα ταξίδια Premium

Η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa επιβεβαίωσε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους, καθώς η ισχυρή ζήτηση για premium ταξίδια βοήθησε την αεροπορική εταιρεία να σημειώσει έσοδα ρεκόρ το τρίτο τρίμηνο.

Ο μεγαλύτερος όμιλος αεροπορικών εταιρειών της Ευρώπης δήλωσε ότι με τη ζήτηση επιβατών πάνω από τα περσινά επίπεδα, σχεδιάζει να αυξήσει τη χωρητικότητα το τέταρτο τρίμηνο και αναμένει να παρουσιάσει θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα για τους τελευταίους τρεις μήνες του 2024.

Τα έσοδα για το τρίμηνο έως τον Σεπτέμβριο ανήλθαν στο πρωτοφανές ποσό των 10,7 δισ. ευρώ (11,6 δισ. δολάρια).

Ο όμιλος «αναμένει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνει ισχυρή τους υπόλοιπους μήνες του έτους», σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη. «Οι συντελεστές πληρότητας που έχουν κλείσει για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο είναι πολύ υψηλότεροι από τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν την ίδια περίοδο πέρυσι» και οι κρατήσεις παραμένουν ιδιαίτερα υψηλές στην επιχειρηματική και την πρώτη θέση.

«Βλέπουμε θετικές τις τάσεις για την υπερκάλυψη των τιμών και τις κρατήσεις του τέταρτου τριμήνου», ανέφεραν οι αναλυτές της Citigroup σημειώνοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων μειώθηκαν επίσης κατά μικρότερο ποσό από ό,τι ανέμεναν.

Για το σύνολο του έτους, η Lufthansa παρέμεινε στις προηγούμενες προσδοκίες της, λέγοντας ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη θα πρέπει να κυμανθούν μεταξύ 1,4 και 1,8 δισ. ευρώ, από προηγούμενες προβλέψεις για περίπου 2,2 δισ. ευρώ.

Ο όμιλος αεροπορικών εταιρειών αναθεώρησε για τελευταία φορά τις προοπτικές του για το σύνολο του έτους τον Ιούλιο, λέγοντας τότε ότι το ισοζύγιο στην ομώνυμη γερμανική μονάδα και ναυαρχίδα της – Lufthansa – θα είναι «όλο και πιο δύσκολο».

Ο αερομεταφορέας αγωνίζεται με υψηλό κόστος προσωπικού, καθυστερήσεις αεροσκαφών και αυξανόμενο ανταγωνισμό από τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Τα προβλήματά της είναι ο κύριος λόγος που τα κέρδη προ τόκων και φόρων του ομίλου μειώθηκαν σε 1,3 δισ. ευρώ από 1,5 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, δήλωσε η εταιρεία.

Το σχέδιο εξυγίανσης της Lufthansa 

Σε απάντηση στην επιβράδυνση των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της ατελούς ανάκαμψης των εταιρικών ταξιδιών μετά την πανδημία, η Lufthansa έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο εξοικονόμησης που περιλαμβάνει τη σταδιακή απόσυρση περίπου 50 παλαιότερων αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων στο δεύτερο μέρος της δεκαετίας.

Ο αερομεταφορέας καταργεί επίσης την απευθείας καθημερινή πτήση από τη Φρανκφούρτη προς το Πεκίνο, επειδή τα παλαιά αεροσκάφη που καταναλώνουν πολλά καύσιμα σε αυτή την υπηρεσία καθιστούν το δρομολόγιο ασύμφορο εν μέσω του κλεισίματος του ρωσικού εναέριου χώρου.

Το σχέδιο εξυγίανσης της εταιρείας «προβλέπει τη μετατόπιση περισσότερης κίνησης μικρών αποστάσεων σε πιο αποδοτικές πτήσεις», δήλωσε η Lufthansa την Τρίτη. «Μέχρι το 2026, τα μέτρα θα έχουν ακαθάριστα κέρδη προ τόκων και φόρων ύψους περίπου 1,5 δισ. ευρώ».

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο ήρθε από τη Lufthansa Technik, το τμήμα της επιχείρησης που είναι υπεύθυνο για τη συντήρηση και την επισκευή των αεροσκαφών, καθώς και για τις υπηρεσίες εξαρτημάτων και κινητήρων, μεταξύ άλλων.

Συνέχισε να επωφελείται από την υψηλή ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια και τη συνακόλουθη αύξηση της ζήτησης από τις αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως για υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής. Η Lufthansa Technik ανακοίνωσε προσαρμοσμένο EBIT ύψους 167 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο, έναντι 168 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Η αεροπορική μεταφορά εμπορευμάτων ήταν επίσης ισχυρή, εν μέρει λόγω του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ασία, με τη Lufthansa Cargo να επιτυγχάνει λειτουργικά κέρδη ύψους 38 εκατ. ευρώ από μόλις 1 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Ως όμιλος, οι αεροπορικές εταιρείες, στις οποίες περιλαμβάνονται επίσης η Eurowings, η Austrian Airlines και η Brussels Airlines, πραγματοποίησαν περισσότερες από 40 εκατομμύρια πτήσεις το τρίτο τρίμηνο, αυξημένες κατά 6% σε ετήσια βάση. Η διαθέσιμη χωρητικότητα κυμαίνεται σήμερα στο 94% περίπου και για το σύνολο του έτους, η Lufthansa αναμένει ότι η χωρητικότητα θα ανέλθει στο 91% περίπου σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την Covid-19.

Διαβάστε επίσης

Η Sunlight και η μάχη Ευρώπης, Κίνας για τα εργοστάσια μπαταριών

Prada Hellas: Ο ρόλος Αμερικανών, Αράβων και η boutique στη Μύκονο

“Ψήνεται” ενεργειακό deal: Η Ardian σε συζητήσεις για την εξαγορά της Akuo

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!