Γ.Δ.
1390.25 -0,88%
ACAG
-0,54%
5.57
BOCHGR
-0,23%
4.32
CENER
-3,72%
8.55
CNLCAP
-0,71%
7
DIMAND
+1,11%
9.13
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-0,47%
12.8
TITC
-0,77%
32.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.422
ΑΒΕ
-0,21%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.365
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-2,22%
3.09
ΑΛΦΑ
-0,92%
1.4005
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,40%
10.15
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
-7,52%
141.5
ΑΤΤΙΚΑ
-2,27%
2.15
ΒΙΟ
-1,65%
5.38
ΒΙΟΚΑ
-3,63%
1.725
ΒΙΟΣΚ
+0,66%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.36
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-1,85%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.48
ΔΑΑ
-0,21%
7.534
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-1,18%
11.74
ΔΟΜΙΚ
+2,70%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,48%
0.277
ΕΒΡΟΦ
+1,02%
1.49
ΕΕΕ
-0,06%
33.14
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.518
ΕΛΒΕ
-0,99%
5
ΕΛΙΝ
-1,46%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,11%
1.766
ΕΛΠΕ
-1,01%
6.89
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.728
ΕΛΧΑ
-0,44%
1.792
ΕΠΙΛΚ
-9,09%
0.1
ΕΣΥΜΒ
+0,87%
1.165
ΕΤΕ
-1,40%
7.054
ΕΥΑΠΣ
-1,23%
3.21
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.66
ΕΥΡΩΒ
-1,05%
1.88
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.325
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+1,05%
0.288
ΙΛΥΔΑ
-3,24%
1.79
ΙΝΚΑΤ
+3,72%
5.02
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,68%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.095
ΙΝΤΚΑ
-1,94%
2.775
ΚΑΡΕΛ
+1,79%
342
ΚΕΚΡ
+3,45%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,64%
1.575
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-3,67%
1.05
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.67
ΚΡΙ
+3,72%
13.95
ΚΤΗΛΑ
-3,33%
1.74
ΚΥΡΙΟ
-2,02%
0.97
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.756
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.21
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
+11,84%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-1,55%
1.27
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-1,36%
3.63
ΜΕΝΤΙ
+2,68%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
-0,31%
3.18
ΜΙΝ
+3,41%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,92%
19.95
ΜΟΝΤΑ
+3,29%
3.77
ΜΟΤΟ
-1,34%
2.57
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,48%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,89%
32.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+4,69%
0.848
ΞΥΛΚ
-0,75%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
-1,94%
27.75
ΟΛΥΜΠ
-2,05%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,38%
15.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.807
ΟΤΕ
-1,57%
15.65
ΟΤΟΕΛ
-1,62%
10.9
ΠΑΙΡ
+2,91%
0.99
ΠΑΠ
-3,95%
2.19
ΠΕΙΡ
-1,93%
3.55
ΠΕΡΦ
-2,16%
5.9
ΠΕΤΡΟ
-1,49%
7.94
ΠΛΑΘ
-1,85%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
+2,29%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.6
ΣΑΡ
-0,55%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,65%
5.96
ΣΠΙ
-3,75%
0.564
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.67
ΤΖΚΑ
-2,15%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-6,63%
7.75
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.216
ΦΡΛΚ
+0,68%
3.675
ΧΑΙΔΕ
-4,10%
0.585

Microsoft: Φιλοδοξεί να γίνει το Netflix των video games με το νέο Call of Duty

Η Microsoft πειραματίζεται με την επένδυσή της ύψους 75 δισ. δολαρίων στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, εισάγοντας για πρώτη φορά το νέο «Call of Duty: Black Ops 6» στη συνδρομητική υπηρεσία Game Pass.

Αυτή η κίνηση αποσκοπεί στο να αλλάξει τον τρόπο που οι παίκτες έχουν πρόσβαση στα βιντεοπαιχνίδια, με τη Microsoft να ευελπιστεί ότι η τάση για συνδρομητική πρόσβαση θα μεταφερθεί και στα διαδραστικά μέσα, όπως τα video games, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.

Η απόκτηση της Activision Blizzard από τη Microsoft, που αποτελεί τη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της εταιρείας, έφερε τη δημοφιλή σειρά «Call of Duty» στο χαρτοφυλάκιό της. Το νέο παιχνίδι είναι διαθέσιμο στο Game Pass με μηνιαία συνδρομή 19,99 δολάρια, ενώ είναι διαθέσιμο και ως αυτόνομη αγορά προς 69,99 δολάρια. Η Microsoft ελπίζει ότι αυτή η συνδρομητική επιλογή θα προσελκύσει νέους χρήστες και θα ενισχύσει τη θέση της στον ανταγωνισμό με τη Sony και τη Nintendo, των οποίων οι κονσόλες είναι πιο δημοφιλείς. Στρατηγικός στόχος της είναι να καθιερώσει το «Netflix των βιντεοπαιχνιδιών», προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε πλήθος τίτλων έναντι συνδρομής, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.

Αν και η υπηρεσία Game Pass διαθέτει ήδη 34 εκατομμύρια συνδρομητές (από στοιχεία του Ιανουαρίου 2022), αυτός ο αριθμός παραμένει μικρός σε σύγκριση με τους 3,1 δισεκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο. Οι αναλυτές αμφιβάλλουν αν η υπηρεσία μπορεί να αποκτήσει μεγάλη απήχηση, επισημαίνοντας ότι ο κόσμος των βιντεοπαιχνιδιών δεν είναι τόσο κατάλληλος για συνδρομητικά μοντέλα, καθώς οι παίκτες συχνά εστιάζουν σε λίγους και συνεχώς αναβαθμιζόμενους τίτλους. Παράλληλα, πολλά δημοφιλή παιχνίδια όπως το «Fortnite» είναι δωρεάν, κάτι που καθιστά δυσκολότερη τη μετάβαση των παικτών σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Η Microsoft έχει επενδύσει σημαντικά στη βελτίωση της cloud gaming εμπειρίας και ευελπιστεί να κερδίσει το κοινό που θέλει να παίξει υψηλής ποιότητας παιχνίδια χωρίς να επενδύσει σε ακριβές κονσόλες. Η τεχνολογία επιτρέπει στους χρήστες να ξεκινούν ένα παιχνίδι σε μια συσκευή, όπως την τηλεόραση στο σπίτι, και να το συνεχίζουν σε μια άλλη, όπως το smartphone τους. Όμως, οι αναλυτές αναφέρουν, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, ότι η πανδημία ώθησε πολλούς καταναλωτές να αναβαθμίσουν ήδη τις κονσόλες τους, γεγονός που καθιστά πιο αργή τη μετάβαση στο cloud gaming.

Παράλληλα, η Microsoft αντιμετωπίζει προκλήσεις στην προώθηση των συνδρομητικών υπηρεσιών της, με πολλούς χρήστες να προτιμούν ακόμα να κατέχουν τα παιχνίδια τους. Για παράδειγμα, ο Έρικ Γουέμπστερ, τεχνολογικός σύμβουλος από τη Μασαχουσέτη, δηλώνει ότι προτιμά να αγοράζει παιχνίδια και δεν είναι έτοιμος να επενδύσει σε cloud gaming λόγω τεχνικών ελλείψεων και προσωπικής προτίμησης.

Η συμφωνία με την Activision, που ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2023 μετά από πολυετή ρυθμιστική αναθεώρηση, έκανε τα βιντεοπαιχνίδια την τέταρτη μεγαλύτερη επιχειρηματική μονάδα της Microsoft, κοντά στην επιχείρηση Windows και μεγαλύτερη από το LinkedIn. Ο ρυθμιστικός έλεγχος επικεντρώθηκε στο ενδεχόμενο αθέμιτου πλεονεκτήματος της Microsoft στο cloud gaming, με την εταιρεία να δεσμεύεται ότι το «Call of Duty» θα παραμείνει διαθέσιμο και σε άλλες πλατφόρμες.

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, το στοίχημα της Microsoft είναι μεγάλο, καθώς το παραδοσιακό μοντέλο της Activision βασιζόταν στις πωλήσεις κάθε νέας έκδοσης «Call of Duty» ξεχωριστά, με μέσο όρο πωλήσεων 25 εκατομμυρίων αντιτύπων ετησίως και τιμή περίπου 70 δολαρίων. Αντίθετα, η στρατηγική της Microsoft αποσκοπεί στη δημιουργία ενός επαναλαμβανόμενου συνδρομητικού μοντέλου, που υπόσχεται σταθερά έσοδα.

Ενώ η επιτυχία αυτής της νέας προσέγγισης μένει να αποδειχτεί, οι επενδυτές της Microsoft βλέπουν στο cloud gaming ένα υποσχόμενο μέλλον, όπου οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ποικιλία τίτλων και να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας εμπειρίες παιχνιδιού χωρίς να επενδύουν σε ακριβές κονσόλες.

Διαβάστε επίσης

Διπλάσιες οι τιμές πώλησης των “πράσινων” κατοικιών

Μενέντεζ: Η πολύκροτη υπόθεση ξανανοίγει λόγω της σειράς του Netflix

Πωλούνται 100% ακριβότερα τα “πράσινα” διαμερίσματα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!