Γ.Δ.
1392.57 -0,36%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
+0,46%
4.4
CENER
+0,36%
8.27
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,94%
12.64
TITC
+1,75%
37.75
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,44%
1.372
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-2,27%
1.527
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,42%
9.485
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,05%
0.608
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
-1,45%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,91%
17.74
ΔΑΑ
-0,10%
7.972
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,34%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
+0,84%
1.436
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,99%
1.636
ΕΛΠΕ
-0,81%
6.745
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,78%
1.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-2,67%
6.848
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-1,57%
2.008
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,85%
4.73
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-1,14%
0.87
ΙΝΤΕΚ
-0,89%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,85%
1.16
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+4,30%
0.412
ΚΟΥΑΛ
+0,59%
1.016
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-0,28%
0.724
ΛΑΜΔΑ
-2,06%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,29%
19.07
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,50%
24.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-1,74%
2.26
ΟΠΑΠ
+1,83%
15.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,67%
15.11
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-2,12%
3.553
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.585
ΣΑΡ
-1,48%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,51%
0.326
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Σταϊκούρας: Ορθολογικός συνδυασμός του Μετρό Θεσσαλονίκης με τα αστικά

Ο συνδυασμός της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης και των λεωφορειακών γραμμών αποσκοπεί σε έναν αποδοτικό σχεδιασμό μεταφορών, με επίκεντρο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Ειδικότερα, στην ενημερωτική εκδήλωση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Δημαρχείο της πόλης, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι με την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης και την ανανέωση του στόλου των αστικών λεωφορείων, η πόλη αποκτά ένα σύγχρονο και ολοκληρωμένο δίκτυο μεταφορών, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών και τη βελτίωση της καθημερινής ζωής των πολιτών.

«Τα δύο μέσα πρέπει και θα λειτουργούν συμπληρωματικά, συνεργατικά και αλληλοτροφοδοτούμενα, για την καλύτερη δυνατή, συνδυαστική ή μη, χρήση τους», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Στο πλαίσιο της τοποθέτησής του, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου δήλωσε:

«Μια καινούργια μέρα ξεκινάει για τις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη. Μαζί με το Μετρό και τα νέα δρομολόγια των λεωφορείων, η καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων θα γίνει πολύ καλύτερη. Η μείωση του χρόνου, η πύκνωση των δρομολογίων και η καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών είναι τα οφέλη που θα καρπωθούν οι πολίτες από τον νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Θεσσαλονίκης».

Η Γενική Γραμματέας Μεταφορών Δέσποινα Παληαρούτα σημείωσε:

«Σε συνδυασμό με μια σειρά πρωτοβουλιών και δράσεων, όπως η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, με σύγχρονα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, η πρόσληψη νέων οδηγών και ο περιορισμός της εισιτηριοδιαφυγής, αναδιαρθρώνουμε ουσιαστικά τις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης».

Σταϊκούρας: Ολόκληρη η τοποθέτηση του υπουργού για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Αντικείμενο της σημερινής εκδήλωσης, που διοργανώνει ο ΟΣΕΘ, είναι η παρουσίαση του νέου συγκοινωνιακού χάρτη για τη Θεσσαλονίκη.

Του νέου συγκοινωνιακού χάρτη που γίνεται πραγματικότητα, εν όψει και της έναρξης λειτουργίας του Μετρό, στοιχεία που αλλάζουν την πόλη.

Ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται ενώ, σε περίπου έναν μήνα από τώρα, η πόλη θα διαθέτει ένα νέο σύγχρονο μέσο, το Μετρό, και σε λιγότερο από τρία χρόνια, μία σύγχρονη εσωτερική περιφερειακή οδό, το Flyover.

Από την ανάληψη της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, δεσμευθήκαμε ότι ο ΟΣΕΘ θα αναλάβει δράση για τον σχεδιασμό του συγκοινωνιακού χάρτη της πόλης.

Τότε, είχαμε πει ότι θα εργαστούμε, όλοι μαζί, με σχέδιο, μεθοδικότητα και επιμονή, προκειμένου να αναβαθμίσουμε τις υπηρεσίες της δημόσιας συγκοινωνίας και να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συμπολιτών μας στη Θεσσαλονίκη.

Και τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας δεν είναι αμελητέα:

Ως προς τα λεωφορεία:

  1. Κυκλοφορούν τα 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, με τα οποία ανανεώθηκε το 1/3 του στόλου του ΟΑΣΘ.
  2. Δρομολογείται διαγωνισμός του ΟΣΕΘ για τη μίσθωση επιπλέον λεωφορείων, για 10+5 έτη.
  3. Προχωρούν οι διαδικασίες για τη συνολική ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΘ, με leasing.
  4. Έγιναν προσλήψεις, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, 190 οδηγών στον ΟΑΣΘ.
  5. Ενισχύεται ο ΟΑΣΘ με ιδιώτες ελεγκτές, καθώς ήδη χθες υπογράφηκε η σύμβαση με τον ανάδοχο που αναλαμβάνει να συνεπικουρεί με 60 άτομα τους δημόσιους ελεγκτές του ΟΑΣΘ στον έλεγχο κομίστρου.
  6. Αντικαθίστανται, από τον ΟΑΣΘ, 18 μισθωμένα λεωφορεία του 2009, με ισάριθμα νεότερα, τα 13 από τα οποία διαθέτουν ήδη πινακίδες και βγαίνουν άμεσα στην κυκλοφορία, ενώ τα υπόλοιπα 5 θα δρομολογηθούν τις επόμενες μέρες.

Ως προς το Μετρό:

1ον. Θα παραδοθεί στους πολίτες η βασική γραμμή, με 13 σταθμούς, στις 30 Νοεμβρίου 2024.

2ον. Δρομολογείται η επέκταση προς την Καλαμαριά με 5 πρόσθετους σταθμούς, μέχρι το τέλος του 2025.

Η διαμόρφωση του νέου, λειτουργικού και έξυπνου συγκοινωνιακού χάρτη για τη συμπρωτεύουσα αποτελεί μία σημαντική πρόκληση.

Στόχος είναι ο ορθολογικός συνδυασμός της λειτουργίας του Μετρό με τις λεωφορειακές γραμμές, επιτυγχάνοντας το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα για τις μετακινήσεις του πολίτη.

Τα δύο μέσα πρέπει και θα λειτουργούν συμπληρωματικά, συνεργατικά και αλληλο-τροφοδοτούμενα, για την καλύτερη δυνατή, συνδυαστική ή μη, χρήση τους.

Σε αυτή την κατεύθυνση:

  • Τροποποιούνται 10 λεωφορειακές γραμμές.
  • Δημιουργείται μία νέα γραμμή.
  • Προστίθεται ένα ζεύγος στάσεων στον σταθμό «Νέα Ελβετία» για την εξυπηρέτηση γραμμών που διέρχονται από το σημείο.
  • Αποσυμφορείται το κέντρο από σταθμούς μετεπιβίβασης.

Είμαστε αισιόδοξοι ότι ο προτεινόμενος ανασχεδιασμός θα αναδείξει τον ρόλο και τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας και της χρήσης αξιόπιστων, ποιοτικών, οικονομικών και ασφαλών μέσων μαζικής μετακίνησης.

Και ότι την ημέρα που θα παραδοθεί το Μετρό, θα έχουμε διασφαλίσει την αρμονική ενσωμάτωση του νέου μέσου στο σύστημα των αστικών μετακινήσεων.

Είναι δεδομένο πως, ακόμη και άριστος να είναι ο προγραμματισμός, θα χρειαστούν προσθήκες και τροποποιήσεις.

Οφείλουμε, όμως, να κάνουμε την καλύτερη δυνατή προεργασία.

Γιατί ο στόχος είναι να γίνει η καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων καλύτερη

Διαβάστε επίσης

ΤτΕ: Αυξήθηκαν κατά 2,32 δισ. οι καταθέσεις τον Σεπτέμβριο

Μενέντεζ: Η πολύκροτη υπόθεση ξανανοίγει λόγω της σειράς του Netflix

Πώς η AI θα αλλάξει το ενεργειακό σύστημα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!