THEPOWERGAME
Η σουηδική Electrolux, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής οικιακών συσκευών στην Ευρώπη, δήλωσε ότι αποφάσισε να μην πουλήσει τη μάρκα Zanussi και ότι, ως αποτέλεσμα, η αξία της προγραμματισμένης πώλησης μη κύριων περιουσιακών στοιχείων θα είναι χαμηλότερη από τις αρχικές της προσδοκίες για περίπου 950 εκατομμύρια δολάρια.
Η Electrolux ανέφερε ότι η αξία της μάρκας Zanussi θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα ως μέρος της επιχείρησης αδειοδότησης του ομίλου.
Τον Ιούλιο του 2023, η Electrolux δήλωσε ότι εξετάζει την πώληση της μάρκας και άλλων μη βασικών περιουσιακών στοιχείων που μαζί θα μπορούσαν να συγκεντρώσουν 10 δισεκατομμύρια κορώνες (947,1 εκατομμύρια δολάρια) ως μέρος μιας στρατηγικής για την αύξηση της κερδοφορίας της στο μεσαίο και premium τμήμα του τομέα των οικιακών συσκευών.
Η απόφαση να μην πουλήσει τη μάρκα Zanussi σημαίνει ότι η συνολική δυνητική αξία της εκποίησης αναμένεται τώρα να είναι κάτω από αυτό το ποσό, δήλωσε η εταιρεία.
Στα 30,48 εκατ. ευρώ τα λειτουργικά κέρδη της Electrolux
Εν τω μεταξύ, η Electrolux ανακοίνωσε την Παρασκευή λειτουργικά κέρδη τρίτου τριμήνου ύψους 349 εκατομμυρίων σουηδικών κορωνών (30,48 εκατ. ευρώ), χάνοντας τη συναίνεση της εταιρείας για 583 εκατομμύρια σουηδικές κορώνες.
Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη – τα οποία αφαιρούν τα μη επαναλαμβανόμενα στοιχεία – ήταν 717 εκατομμύρια κορώνες, κάτω από την προσδοκία συναίνεσης των 983 εκατομμυρίων κορώνων.
Το τμήμα της Electrolux στη Βόρεια Αμερική ανακοίνωσε λειτουργικές ζημίες ύψους 249 εκατομμυρίων κορονών. Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει σημειώσει πρόοδο στη μείωση των ζημιών του τμήματος, το οποίο δεν έχει καταφέρει να παρουσιάσει κέρδη για περισσότερα από δύο χρόνια.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν σε 33,29 δισ. κορώνες, από 33,43 δισ. κορώνες. Αυτό ήταν κάτω από τη συναίνεση για 32,82 δισ. κορώνες για το τρίμηνο.
Διαβάστε επίσης
ΣΕΒ: Έτσι θα κλείσει το επενδυτικό κενό των 50 δισ.
Ντάιμον: Ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος έχει ήδη ξεκινήσει
Πώς προτιμούν να μετακινούνται οι Αθηναίοι στην πόλη;