THEPOWERGAME
Την πρώτη της πιστωτική κάρτα παγκοσμίως λανσάρει η Shein, μέσω συνεργασίας με τη μεξικανική fintech Stori, προβάλλοντας συνέργειες που θα βοηθήσουν και τις δύο να επεκταθούν στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της Λατινικής Αμερικής. Η κίνηση αυτή στοχεύει να φέρει περισσότερους Μεξικανούς στην πιστωτική αγορά, όπου υστερούν σε πρόσβαση, καθώς και να προσελκύσει αγοραστές στην ιστοσελίδα της κινεζικής εταιρείας fast-fashion που προσφέρει φθηνά ρούχα με ταχεία παράδοση.
Στη Λατινική Αμερική, η Shein έχει γνωρίσει τεράστια δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια, καθώς εξετάζει σχέδια για τη δημιουργία εργοστασίου στο Μεξικό και την ανάπτυξη δικτύου διανομής στην κύρια αγορά της Βραζιλίας. Η περιοχή έχει επίσης δει άνθηση μικρών επιχειρήσεων που αγοράζουν ρούχα της Shein χονδρικά και τα μεταπωλούν σε φυσικά καταστήματα. Η Shein, που αποτιμήθηκε στα 66 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια γύρου χρηματοδότησης πέρυσι, έχει αναστατώσει τη βιομηχανία fast-fashion με το χαμηλού κόστους μοντέλο της και την ταχεία ανάπτυξη.
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στο Μεξικό ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον κόσμο πέρυσι, σύμφωνα με μελέτη της Μεξικανικής Ένωσης Ηλεκτρονικών Πωλήσεων (AMVO), με λίγο πάνω από το 40% των online αγορών να αφορά ρούχα. Η πιστωτική κάρτα Shein, μια κάρτα Mastercard, θα προσφέρει πόντους που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην ιστοσελίδα της για κάθε αγορά. Οι αγορές ρούχων στην ιστοσελίδα της Shein θα προσφέρουν διπλούς πόντους, όπως ανέφεραν οι εταιρείες σε ανακοίνωση.
Η Stori έχει ήδη συγκεντρώσει 3 εκατομμύρια πελάτες στο Μεξικό τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Stori, η κάρτα Shein θα είναι διαθέσιμη μόνο σε νέους πελάτες της Stori και όχι σε υφιστάμενους.
Διαβάστε επίσης
Τραμπ: Τι θα συμβεί στις επιχειρήσεις του αν κερδίσει τις εκλογές
Πέντε dark, εορταστικά κοκτέιλ για να περάσετε το Halloween
ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Τα επόμενα βήματα μέχρι να “κλείσει” το deal με τη Masdar