THEPOWERGAME
Η Hermès, παραδοσιακά ανθεκτική μπροστά στις προκλήσεις που βαραίνουν τους υπόλοιπους παίκτες της πολυτέλειας, θα δείξει πιθανώς τον αντίκτυπο της επιβράδυνσης της βιομηχανίας στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου.
Η εταιρεία, γνωστή για την κατασκευή της τσάντας Birkin, αναμένεται να αναφέρει τη χαμηλότερη τριμηνιαία αύξηση εσόδων από το τέλος του 2021, όταν ανακοινώσει τα στοιχεία πωλήσεων, την Πέμπτη. «Η αδιαμφισβήτητη υπεροχή της Hermès στην ανθεκτικότητα των αγοραστών πολυτελείας αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη δοκιμασία των τελευταίων τριμήνων», δήλωσε η αναλύτρια του Bloomberg Intelligence, Ντέμπορα Έιτκεν.
Οι αναλυτές αναμένουν οργανική αύξηση πωλήσεων κατά 10,5% στο τρίτο τρίμηνο, αν και αυτό μπορεί να είναι «αισιόδοξο», πρόσθεσε η Έιτκεν.
Η Hermès ξεπέρασε τις προσδοκίες των ανταγωνιστών της στο δεύτερο τρίμηνο -όταν η LVMH έχασε τις εκτιμήσεις για αύξηση εσόδων και η Burberry σημείωσε πτώση των κερδών της-, αλλά η ικανότητά της να αντέξει τις ευρύτερες πιέσεις του κλάδου, χάρη στη πιστή πελατειακή της βάση και την αποκλειστική της τιμολογιακή πολιτική, πλέον αμφισβητείται.
«Ακόμα και η Hermès είναι απίθανο να παραμείνει ανεπηρέαστη από την επιδείνωση της ζήτησης στην Κίνα», έγραψε η αναλύτρια της UBS, Ζουζάνα Πους. Η επιβράδυνση της όρεξης για πολυτελή αγαθά έχει γίνει πιο έντονη, όπως φαίνεται από τη μείωση των πωλήσεων της LVMH στο τρίτο τρίμηνο, και η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Κίνα έχει επιστρέψει στα χαμηλά επίπεδα της πανδημίας, συμπληρώνει η Έιτκεν.
Η οργανική αύξηση εσόδων της Hermès στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, πιθανώς μειώθηκε στο 2,3% το τρίμηνο, από 10,2% την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών. Ο τομέας του μεταξιού και των υφασμάτων και ο τομέας των ρολογιών πιθανότατα είδαν μείωση στις πωλήσεις, συνεχίζοντας την καθοδική τάση που ξεκίνησε το δεύτερο τρίμηνο.
Παρ’ όλα αυτά, η απόδοση της εταιρείας αναμένεται να είναι σχετικά σταθερή σε σύγκριση με τους περισσότερους ανταγωνιστές της. Η οργανική αύξηση των πωλήσεων σε ολόκληρο τον όμιλο εξακολουθεί να αναμένεται να φτάσει σε διψήφια ποσοστά, με τη βοήθεια νέων σχεδίων, τιμολογιακών πολιτικών και λιστών αναμονής.
«Η Hermès αναμένεται να συνεχίσει να ξεπερνά τους ανταγωνιστές της στον κλάδο, λόγω της συνεχούς ζήτησης για τις εμβληματικές τσάντες της και της αποκλειστικής πελατειακής της βάσης, ακόμα και αν οι κατηγορίες προϊόντων που βασίζονται στον όγκο υποφέρουν στο τρέχον καταναλωτικό περιβάλλον», δήλωσε στο Bloomberg News η αναλύτρια της Alphavalue, Τζι Ζανγκ.
Διαβάστε επίσης
Pfizer: Τι κρύβεται πίσω από την επίθεση Starboard στον Μπουρλά
Jacquemus: Άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη Νέα Υόρκη
Κατασκευές: Έρχονται νέα έργα ύψους 23,9 δισ. μέχρι το 2026