THEPOWERGAME
Για την πρόοδο των έργων που φέρνουν την αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής οδού πιο κοντά στην ολοκλήρωση ενημερώθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επισκεπτόμενος το κύριο εργοτάξιο του Flyover στη Θεσσαλονίκη. Εκπρόσωποι της κοινοπραξίας (ABAΞ – ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ), που υλοποιεί το έργο για λογαριασμό της «Κεδρηνός Λόφος» (Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης), διαβεβαίωσαν ότι οι εργασίες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς σε πολλά διαφορετικά μέτωπα.
Οι εργασίες περιλαμβάνουν εκτεταμένες χωματουργικές παρεμβάσεις, κατασκευές τεχνικών και υδραυλικών έργων, και φυσικά την κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους 7,6 χιλιομέτρων. Στην καρδιά του έργου βρίσκεται η γέφυρα-ορόσημο, πλάτους 22 μέτρων και μήκους 4 χιλιομέτρων, η οποία θα είναι η μεγαλύτερη γέφυρα που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα. Για την κατασκευή της γέφυρας χρησιμοποιείται προηγμένη τεχνολογία κυλιόμενου μεταλλικού καλουπιού, το οποίο μετακινείται υδραυλικά πάνω από τα βάθρα. Ήδη, βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες θεμελίωσης, με 14 φρέατα να κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή.
Ο Υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας, σε δήλωσή του, τόνισε τη σημασία του Flyover για τη Θεσσαλονίκη: «Το Flyover είναι ένα αναγκαίο έργο για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και θα βελτιώσει το επίπεδο οδικής ασφάλειας. Μετά την ολοκλήρωσή του, η νέα Περιφερειακή Οδός θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα, σε σύγκριση με τα 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα. Οι εργασίες υλοποίησής του κινούνται με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Σήμερα στο έργο απασχολούνται περίπου 300 άτομα και 70 βαριά μηχανήματα. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται σε διαρκή επαφή με τους αρμόδιους φορείς και την εταιρεία, προκειμένου να διασφαλίσει την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων και την επίλυση οποιωνδήποτε προβλημάτων μπορεί να προκύψουν».
Διαβάστε επίσης
Eurostat: Στο 163,9% του ΑΕΠ το δημόσιο χρέος της Ελλάδας
Playboy: Ο γιος του Χιου Χέφνερ δίνει 100 εκατ. για το brand
Πυρηνική ενέργεια: Η Ελλάδα μελετά τις νέες τεχνολογίες “χωρίς να βιάζεται”