THEPOWERGAME
Η ξενοδοχειακή αλυσίδα InterContinental Hotels Group δήλωσε ότι αναμένεται να κλείσει το έτος σύμφωνα με τις προσδοκίες της αγοράς, αφού τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την WSJ.
Η εταιρεία ανέφερε ότι τα παγκόσμια έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο αυξήθηκαν κατά 1,5% το τρίμηνο, με την ανάπτυξη στην Αμερική, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική να αντισταθμίζει την πτώση στην περιοχή της Κίνας.
Τα ποσοστά πληρότητας το τρίμηνο παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητα σε σχέση με το προηγούμενο έτος, μειωμένα κατά 0,1%.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Λονδίνου ξενοδοχειακή αλυσίδα δήλωσε ότι η αύξηση αυτή αντανακλούσε την υγιή, όπως είπε, επιχειρηματική ζήτηση και μια περίοδο ρεκόρ για τις ομαδικές κρατήσεις.
Τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική αυξήθηκαν κατά 4,5%, ενώ στην Αμερική ενισχύθηκαν κατά 1,7%. Στην περιοχή της Κίνας μειώθηκε κατά 10% εν μέρει λόγω των ισχυρών συγκριτικών στοιχείων του προηγούμενου έτους, της χρονικής στιγμής ορισμένων διακοπών και λόγω των καταιγίδων του Σεπτεμβρίου.
Η εταιρεία αναφέρει ότι άνοιξε 17.500 δωμάτια σε 98 ξενοδοχεία στο τρίμηνο, αριθμός υπερδιπλάσιος από αυτόν που είχε επιτευχθεί πριν από ένα χρόνο.
Η InterContinental Hotels βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιστρέψει στους μετόχους της πάνω από 1 δισ. δολάρια φέτος.
Υπενθυμίζεται ότι η InterContinental έχει παρουσία και στην Ελλάδα. Όπως γράφει το powergame.gr, σε διαδικασία σταδιακής ανακαίνισης όλων των δωματίων και των σουιτών του μπαίνει από τον Νοέμβριο το Athenaeum InterContinental της λεωφόρου Συγγρού. Οι εργασίες εντάσσονται στο διετές πρόγραμμα ανακαίνισης της μονάδας, που έχει ξεκινήσει από τις αρχές του 2024, συνολικού ύψους 35 εκατ. ευρώ. Η συνολική ανακαίνιση του Athenaeum InterContinental αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2026, «καθιστώντας το έναν σύγχρονο φάρο για τον κλάδο της φιλοξενίας στην Αθήνα», όπως αναφέρει ο όμιλος Donkey Hotels.
Να σημειωθεί ότι πρόκειται για το πρώτο ξενοδοχείο που φέρει το brand του διεθνούς ομίλου IHG στην Ελλάδα, ενώ από φέτος τον Ιούνιο ένα ακόμα ξενοδοχείο, το νέο «Intercontinental Crete» στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης, ιδιοκτησίας των Hines και Ηenderson Park, αποτελεί τη δεύτερη μονάδα στην Ελλάδα με το συγκεκριμένο brand.
Διαβάστε επίσης
Άροσις: Πέρασε σε κερδοφορία η επένδυση του Καραμούζη στα όσπρια
Douleutaras: Βλέπει έσοδα 60 εκατ. και κοιτάζει προς Ισπανία και Γερμανία
Συμμαχία Εξηλεκτρισμού: 6 προτάσεις για μια “Καθαρή Βιομηχανία”