Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Boeing: Το σχέδιο για να λήξει η απεργία μετά από έξι εβδομάδες

Το συνδικάτο που εκπροσωπεί 33.000 εργαζόμενους της Boeing παρουσίασε στα μέλη του μια νέα πρόταση για τον τερματισμό της απεργίας, σημειώνοντας ότι περιλαμβάνει σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με προηγούμενες προσφορές της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η πρόταση προβλέπει αύξηση μισθών κατά 35% σε διάστημα τεσσάρων ετών και επαναφορά του προγράμματος κινήτρων, σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεθνούς Ένωσης Μηχανικών και Αεροδιαστημικών Εργατών, που δημοσιεύτηκε σήμερα. Η επικύρωση θα τεθεί σε ψηφοφορία στις 23 Οκτωβρίου.

Το συνδικάτο ανέφερε επίσης τη συμβολή της υπουργού Εργασίας των ΗΠΑ, Τζούλι Σου, η οποία επισκέφθηκε το Σιάτλ για να διευκολύνει τις διαπραγματεύσεις. Η Σου συναντήθηκε με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της Boeing, Κέλι Όρτμπεργκ, και είχε επαφές με τις δύο πλευρές πολλές φορές. Με την απεργία να διαρκεί έξι εβδομάδες, η πίεση αυξάνεται τόσο για την Boeing όσο και για τους εργαζόμενους. Ξεκίνησε στις 13 Σεπτεμβρίου και έχει επηρεάσει την παραγωγή αεροσκαφών, όπως τα 737 Max, 767 και 777, στις γραμμές συναρμολόγησης της Boeing στη Δυτική Ακτή.

Παράλληλα, η Boeing σχεδιάζει μείωση του εργατικού δυναμικού της κατά 10%, στο πλαίσιο ευρύτερων αλλαγών υπό τη διοίκηση του Όρτμπεργκ. Η κατάσταση επηρεάζει και την αλυσίδα εφοδιασμού της εταιρείας, με τη Spirit AeroSystems να ανακοινώνει ότι μπορεί να χρειαστεί να απολύσει 700 εργαζόμενους που κατασκευάζουν εξαρτήματα για τα προγράμματα 767 και 777.

Η Boeing, για να διασφαλίσει τη χρηματοδότησή της και να διατηρήσει την πιστοληπτική της αξιολόγηση, έχει εξασφαλίσει πιστωτική γραμμή ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων και σχεδιάζει να αντλήσει έως 25 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Η τρέχουσα απεργία, η πρώτη σημαντική σύγκρουση στη Boeing μετά από 16 χρόνια, πυροδοτήθηκε από τη δυσαρέσκεια των ωρομίσθιων εργαζομένων για τις μικρές αυξήσεις μισθών τα τελευταία δέκα χρόνια, ενώ τα ανώτερα στελέχη λάμβαναν υψηλές αμοιβές.

Διαβάστε επίσης

Ακίνητα: Ράλι σχεδόν 80% για τις τιμές των κατοικιών

ΟΣΕ: Ψάχνουν 15 χρόνια το μοντέλο συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου

Πώς η Τουρκία προωθεί τους πυρηνικούς αντιδραστήρες τσέπης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!