Η Μπάρμπα Στάθης διακρίθηκε φέτος στα Super Market Awards, κατακτώντας δύο βραβεία που επιβεβαιώνουν την πρωτοπορία της στον κλάδο των τροφίμων. Οι διακρίσεις αναγνωρίζουν το επαναλανσάρισμα της σειράς φρέσκων σαλατών με νέες, διαφανείς συσκευασίες, υποστηριζόμενες από μια ολοκληρωμένη καμπάνια σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπα, ενώ τα προϊόντα είχαν την τιμητική τους και σε δημοφιλείς εκπομπές μαγειρικής.
Η εταιρεία απέσπασε το χρυσό βραβείο για την κατηγορία «Επιτυχημένο Επαναλανσάρισμα Σειράς Προϊόντων» χάρη στις νέες και αναβαθμισμένες συσκευασίες της σειράς φρέσκων σαλατών, που εμπλουτίστηκαν με τέσσερα νέα προϊόντα. Οι σαλάτες Μπάρμπα Στάθης, ήδη γνωστές για την ευκολία και τη φρεσκάδα τους, έρχονται έτοιμες για σερβίρισμα, προσεγμένες σε κάθε λεπτομέρεια ώστε να καλύπτουν τις διατροφικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Επιπλέον, οι συσκευασίες είναι 100% ανακυκλώσιμες και περιέχουν 17% λιγότερο πλαστικό, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη.
Εκτός από το χρυσό βραβείο, η Μπάρμπα Στάθης απέσπασε και το χάλκινο στην κατηγορία «Marketing & Επικοινωνία (Food)», χάρη στην 360° στρατηγική που ανέδειξε τις νέες συσκευασίες και την ποιότητα των φρέσκων λαχανικών. Με κεντρικό μήνυμα «Μας κάνουν καλό!», η καμπάνια κατάφερε να συνδυάσει δημιουργικά τα παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα, κερδίζοντας το ενδιαφέρον του κοινού.
Οι διακρίσεις αυτές αναδεικνύουν τη σταθερή πορεία της Μπάρμπα Στάθης προς την καινοτομία και την ποιότητα, επιβεβαιώνοντας την προσήλωσή της στις σύγχρονες ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών.