Γ.Δ.
1438.67 +0,60%
ACAG
+0,53%
5.71
BOCHGR
+0,47%
4.29
CENER
-0,33%
8.97
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
9.34
NOVAL
+0,58%
2.605
OPTIMA
+1,25%
12.96
TITC
+2,28%
33.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,11%
1.458
ΑΒΕ
-2,16%
0.499
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.43
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+3,36%
3.23
ΑΛΦΑ
+0,63%
1.527
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.64
ΑΡΑΙΓ
+0,68%
10.43
ΑΣΚΟ
+1,12%
2.7
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.524
ΑΤΤΙΚΑ
+0,45%
2.24
ΒΙΟ
+1,25%
5.67
ΒΙΟΚΑ
+1,12%
1.805
ΒΙΟΣΚ
+7,38%
1.6
ΒΙΟΤ
+9,52%
0.276
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
+1,09%
1.385
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.66
ΔΑΑ
+0,53%
7.64
ΔΑΙΟΣ
+7,36%
3.5
ΔΕΗ
+0,75%
12.08
ΔΟΜΙΚ
-1,77%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,67%
0.294
ΕΒΡΟΦ
-0,97%
1.53
ΕΕΕ
+0,48%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+6,45%
1.618
ΕΛΒΕ
-4,46%
5.35
ΕΛΙΝ
+4,88%
2.15
ΕΛΛ
+0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
1.874
ΕΛΠΕ
-0,70%
7.075
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,71%
1.69
ΕΛΧΑ
+2,61%
1.888
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.185
ΕΤΕ
+2,20%
7.518
ΕΥΑΠΣ
+2,22%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-0,18%
5.61
ΕΥΡΩΒ
+1,34%
2.043
ΕΧΑΕ
+0,45%
4.45
ΙΑΤΡ
+1,32%
1.535
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.29
ΙΛΥΔΑ
-1,49%
1.99
ΙΝΚΑΤ
-0,85%
4.65
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.44
ΙΝΛΟΤ
-0,55%
1.09
ΙΝΤΕΚ
+1,98%
6.17
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.225
ΙΝΤΚΑ
-0,51%
2.905
ΚΑΡΕΛ
+2,34%
350
ΚΕΚΡ
-1,08%
1.375
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.6
ΚΟΡΔΕ
+2,12%
0.434
ΚΟΥΑΛ
-0,51%
1.16
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.57
ΚΡΙ
0,00%
13.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,19%
0.998
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.779
ΛΑΜΔΑ
+0,13%
7.45
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
+3,73%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
-1,52%
1.3
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.75
ΜΕΒΑ
+1,37%
3.7
ΜΕΝΤΙ
+2,22%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42
ΜΙΓ
+1,52%
3.34
ΜΙΝ
0,00%
0.555
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,05%
21.08
ΜΟΝΤΑ
-5,79%
3.58
ΜΟΤΟ
+0,19%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,23%
26.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.64
ΜΠΡΙΚ
+1,49%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,85%
33.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+9,41%
0.814
ΞΥΛΚ
+0,37%
0.275
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,47%
21.3
ΟΛΠ
+1,44%
28.1
ΟΛΥΜΠ
+0,82%
2.46
ΟΠΑΠ
-0,88%
15.84
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.801
ΟΤΕ
+0,25%
15.99
ΟΤΟΕΛ
+1,09%
11.1
ΠΑΙΡ
-3,44%
0.954
ΠΑΠ
-0,87%
2.27
ΠΕΙΡ
-0,68%
3.784
ΠΕΡΦ
+2,39%
6.01
ΠΕΤΡΟ
-1,22%
8.1
ΠΛΑΘ
+3,42%
3.775
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
+4,55%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.182
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-1,67%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
+3,03%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.04
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.595
ΣΠΕΙΣ
-1,23%
6.42
ΣΠΙ
-1,32%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.58
ΤΖΚΑ
+3,91%
1.33
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,71%
1.67
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-1,63%
0.242
ΦΡΛΚ
-0,39%
3.8
ΧΑΙΔΕ
-0,83%
0.6

Κίνα: Απειλεί την ΕΕ με υψηλότερους δασμούς στα αυτοκίνητα

Η Κίνα απειλεί να επιβάλει υψηλότερους δασμούς στα εισαγόμενα αυτοκίνητα με μεγάλο κυβισμό, ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αυξήσει τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Αυτή η κλιμάκωση των εμπορικών εντάσεων αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά, κυρίως τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και τους καταναλωτές.

Το υπουργείο Εμπορίου της Κίνας μελετά τα μέτρα που σχετίζονται με την αύξηση των δασμών στις εισαγωγές αυτοκινήτων με μεγάλους κινητήρες και καύσιμα και θα λάβει απόφαση αφού εξετάσει τους σχετικούς παράγοντες, δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου He Yadong σε συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη, σύμφωνα με την Wall Street Journal.

Πρόσθεσε ότι υπάρχουν σημαντικές διαφωνίες μεταξύ της Κίνας και της ΕΕ σχετικά με την απόφαση της τελευταίας να προχωρήσει στην επιβολή δασμών στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Κίνα έχει προσκαλέσει αξιωματούχους της ΕΕ να επισκεφθούν την Κίνα για περαιτέρω διαπραγματεύσεις, πρόσθεσε.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι κινεζικές αρχές εγείρουν το ενδεχόμενο υψηλότερων δασμών στα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Το υπουργείο Εμπορίου στα τέλη Αυγούστου συναντήθηκε με εκπροσώπους αυτοκινητοβιομηχανιών και ακαδημαϊκούς εμπειρογνώμονες για το θέμα.

Τα κράτη μέλη της ΕΕ στις αρχές Οκτωβρίου ψήφισαν να προχωρήσουν σε πρόσθετους δασμούς έως και 45% στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής, οι οποίοι θα ισχύουν για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Εάν η Κίνα αποφασίσει να επιβάλει υψηλότερους δασμούς στα εισαγόμενα αυτοκίνητα, αυτό θα επηρεάσει περισσότερο τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, δεδομένου του όγκου των γερμανικών εισαγωγών αυτοκινήτων, δήλωσε ο πρόεδρος της China Passenger Car Association Dongshu Cui.

Η αξία των αυτοκινήτων με μέγεθος κινητήρα άνω των 2,5 λίτρων που εισήχθησαν από την ΕΕ κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους διολίσθησε κατά 13% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα σε 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Κίνας. Η ΕΕ εξήγαγε συνολικά 196.000 τέτοια αυτοκίνητα στην Κίνα το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της CPCA.

«Αυτό θα μπορούσε να είναι περισσότερο μια πολιτική κίνηση παρά να έχει πραγματικό αντίκτυπο στις αυτοκινητοβιομηχανίες», δήλωσε ο αναλυτής της CCB International Qu Ke, σημειώνοντας την τρέχουσα πτώση των κινεζικών εισαγωγών αυτοκινήτων.

Οι πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ για τα αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής κυμαίνονται από 7,8% έως 35,3%, επιπλέον του υφιστάμενου τυπικού εισαγωγικού δασμού 10% για όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Οι ΗΠΑ και ο Καναδάς έχουν επιβάλει δασμό 100% στις κινεζικές εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων.

Διαβάστε επίσης

Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024

Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!