Γ.Δ.
1434.24 +0,29%
ACAG
+0,70%
5.72
BOCHGR
+0,47%
4.29
CENER
-0,11%
8.99
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
9.34
NOVAL
+0,58%
2.605
OPTIMA
-0,31%
12.76
TITC
+1,52%
33.45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.444
ΑΒΕ
-2,35%
0.498
ΑΔΜΗΕ
+0,41%
2.44
ΑΚΡΙΤ
-1,32%
0.75
ΑΛΜΥ
+0,32%
3.135
ΑΛΦΑ
+0,36%
1.523
ΑΝΔΡΟ
-0,60%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,58%
10.42
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.69
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
0.524
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.23
ΒΙΟ
+0,18%
5.61
ΒΙΟΚΑ
-0,28%
1.78
ΒΙΟΣΚ
+5,37%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,57%
17.48
ΔΑΑ
+1,00%
7.676
ΔΑΙΟΣ
+7,36%
3.5
ΔΕΗ
+0,92%
12.1
ΔΟΜΙΚ
+0,53%
2.835
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-3,24%
1.495
ΕΕΕ
+0,48%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+6,05%
1.612
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
+4,39%
2.14
ΕΛΛ
+0,76%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,32%
1.864
ΕΛΠΕ
-0,63%
7.08
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,12%
1.7
ΕΛΧΑ
+1,52%
1.868
ΕΠΙΛΚ
-7,41%
0.1
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.185
ΕΤΕ
+0,76%
7.412
ΕΥΑΠΣ
+2,53%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-1,25%
5.55
ΕΥΡΩΒ
+1,04%
2.037
ΕΧΑΕ
+0,11%
4.435
ΙΑΤΡ
+0,99%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,17%
0.2895
ΙΛΥΔΑ
-0,99%
2
ΙΝΚΑΤ
-1,07%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,90%
4.41
ΙΝΛΟΤ
-0,73%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+2,15%
6.18
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.225
ΙΝΤΚΑ
-0,86%
2.895
ΚΑΡΕΛ
+2,34%
350
ΚΕΚΡ
-1,44%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,25%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+1,65%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-0,34%
1.162
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.6
ΚΡΙ
0,00%
13.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,58%
0.994
ΛΑΒΙ
+0,64%
0.785
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.42
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
+3,73%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
-1,52%
1.3
ΛΟΥΛΗ
+1,40%
2.9
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.75
ΜΕΒΑ
+1,37%
3.7
ΜΕΝΤΙ
+3,56%
2.33
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42
ΜΙΓ
-0,46%
3.275
ΜΙΝ
0,00%
0.555
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,58%
20.74
ΜΟΝΤΑ
-1,05%
3.76
ΜΟΤΟ
-0,19%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,46%
26.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,28%
3.62
ΜΠΡΙΚ
+0,99%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,36%
33.02
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+8,06%
0.804
ΞΥΛΚ
+0,73%
0.276
ΞΥΛΠ
+9,55%
0.436
ΟΛΘ
-0,93%
21.2
ΟΛΠ
+0,18%
27.75
ΟΛΥΜΠ
-0,82%
2.42
ΟΠΑΠ
-0,13%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,26%
0.806
ΟΤΕ
+0,13%
15.97
ΟΤΟΕΛ
-0,91%
10.88
ΠΑΙΡ
-2,83%
0.96
ΠΑΠ
-0,87%
2.27
ΠΕΙΡ
-0,11%
3.806
ΠΕΡΦ
+1,53%
5.96
ΠΕΤΡΟ
-0,49%
8.16
ΠΛΑΘ
+3,29%
3.77
ΠΛΑΚΡ
+0,71%
14.2
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-0,56%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-0,61%
1.64
ΣΑΡ
+0,18%
11.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.6
ΣΠΕΙΣ
-1,23%
6.42
ΣΠΙ
+1,64%
0.618
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.56
ΤΖΚΑ
+2,34%
1.31
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+2,44%
1.682
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.246
ΦΡΛΚ
-0,39%
3.8
ΧΑΙΔΕ
-2,48%
0.59

Προαστιακός: Τρένο μπήκε στη γραμμή του Μετρό

Ένα ακόμη σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε με τρένα, στις 9 Οκτωβρίου, όταν ένας συρμός του Προαστιακού μπήκε στις γραμμές του μετρό και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα. Σε διαθεσιμότητα έθεσε η Hellenic Train όσους εμπλέκονται στο συμβάν.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, μιλώντας το πρωί στο Real Fm, επιβεβαίωσε το περιστατικό δίνοντας κάποιες διευκρινίσεις.

Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη, πράγματι «μπήκε το τρένο του προαστιακού με πλήρη τηλεδιοίκηση και χάραξη». «Το γιατί οδηγήθηκε τρένο του προαστιακού στη σήραγγα του μετρό είναι κάτι που διερευνούμε. Πιθανότατα εκείνη την ώρα έπρεπε να μπει το μετρό. Λόγω καθυστέρησης, προηγήθηκε ο συρμός του προαστιακού χωρίς να αλλάξει χάραξη», συμπλήρωσε. Ο ίδιος τόνισε ότι το περιστατικό έγινε 500 μέτρα πριν ξεκινήσει η σήραγγα.

Επεσήμανε επίσης πως το τρένο «δεν μπήκε ανάποδα, μπήκε σε κανονική διαδρομή», απλώς, σύμφωνα με τον ίδιο «αντί να συνεχίσει ευθεία να πάει προς Πλακεντίας, μπήκε με κανονική πορεία και χάραξη στη γραμμή του μετρό, όχι ανάποδα».

Στη συνέχεια, εκτίμησε πως σε κάθε περίπτωση «ο συρμός δεν θα σφήνωνε». Παρόλα αυτά, όπως είπε, το τρένο πράγματι μπήκε σε διαδρομή που έπρεπε να μπει το μετρό. «Ο μηχανοδηγός, παρότι κινούνταν με χάραξη, παραβίασε δύο φωτοσήματα και μετά σταμάτησε. Το γιατί συνέβη αυτό και γιατί σταμάτησε το έγραψε στην απολογία του», συμπλήρωσε ενώ τόνισε πως «το λάθος το έκανε ο σταθμάρχης», πρόσθεσε.

Ο σταθμάρχης έχει βγει εκτός υπηρεσίας και έχει πάει για επανεκπαίδευση, ανέφερε ο κ. Τερεζάκης.

Hellenic Train: Σε διαθεσιμότητα όσοι εμπλέκονται

Η Hellenic Train σε ανακοίνωσή της για το περιστατικό αναφέρει ότι διερευνά το συμβάν, ότι έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών και το προσωπικό που είχε εμπλοκή έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

«Η Hellenic Train ανακοινώνει ότι διερευνά τα αίτια του περιστατικού, που σημειώθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, κατά το οποίο συρμός του Προαστιακού παραβίασε τις ενδείξεις εισόδου στη γραμμής του ΜΕΤΡΟ στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Η διερεύνηση πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ενώ παράλληλα έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών. Το προσωπικό που εμπλέκεται στο περιστατικό έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.

Η εταιρεία ακολουθεί αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας σε όλες τις διαδικασίες της και εφαρμόζει σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και αξιολόγησης για το προσωπικό της.

Η Hellenic Train παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή βελτίωση της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, αναλαμβάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες όπου απαιτείται».

Η ανακοίνωση των μηχανοδηγών της Hellenic Train

Σημειώνεται ότι οι μηχανοδηγοί της Hellenic Train, έκαναν γνωστό το περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε πριν από μία εβδομάδα στο σταθμό του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας.

«Την Τετάρτη 9/10/2024 ο συρμός 4245 αναγκάστηκε σε οπισθοπορεία στη γραμμή του Προαστιακού της Αθήνας, καθώς είχε λάβει εντολή από Σταθμάρχη για να εισέλθει σε λάθος γραμμής (και συγκεκριμένα σε αυτή του Μετρό) στην περιοχή της Δουκίσσης Πλακεντίας». Έτσι περιγράφεται στο έγγραφο της ΠΕΠΕ το περιστατικό που συνέβη στις 9 Οκτωβρίου.

Ο μηχανοδηγός του τρένου, όταν είδε πως τα κλειδιά ήταν στραμμένα σε λάθος πορεία και ότι τον έστελναν προς το Μετρό, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τους ρυθμιστές του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ).

Μάλιστα, όπως αναφέρουν πληροφορίες κάλεσε δύο και τρεις φορές το ΣΚΑ μέσω ασυρμάτου, χωρίς, ωστόσο, να λάβει απάντηση. Τότε αποφάσισε να προχωρήσει σε μία κίνηση, η οποία δεν προβλέπεται από τον κανονισμό. Προχώρησε με πολύ αργή ταχύτητα και μπήκε στη λάθος γραμμή. Μόλις το τρένο πέρασε έναν αισθητήρα η εσφαλμένη πορεία έγινε αντιληπτή από την τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και μόνο τότε απάντησε ο ρυθμιστής του ΟΣΕ και του ζήτησε να γυρίσει με την όπισθεν.




Διαβάστε επίσης

Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024

Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!