THEPOWERGAME
Ο γαλλικός κολοσσός πολυτελών αγαθών, LVMH αναμένει να πληρώσει πρόσθετους φόρους το επόμενο έτος έως και 800 εκατ. ευρώ (870 εκατ. δολάρια) το επόμενο έτος, αφού η Γαλλία προκειμένου να στηρίξει τα δημόσια οικονομικά της έχει προχωρήσει σε αύξηση των εισφορών στις μεγαλύτερες μεγαλύτερες επιχειρήσεις.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής κλήσης αναλυτών την Τρίτη, ο οικονομικός διευθυντής της LVMH Ζαν-Ζακ Γκιονί δήλωσε ότι οι πρόσθετοι εταιρικοί φόροι θα πρέπει να κυμαίνονται μεταξύ 700 και 800 εκατ. ευρώ για την εταιρεία με έδρα το Παρίσι.
Την περασμένη εβδομάδα, η Γαλλία παρουσίασε σχέδιο προϋπολογισμού που περιλαμβάνει υψηλότερους φόρους για τις επιχειρήσεις και τους πλούσιους σε μια προσπάθεια να μειώσει το μεγάλο σωρό χρέους της. Σύμφωνα με τα σχέδια, προσωρινές εισφορές σε περισσότερες από 400 κερδοφόρες εταιρείες με ετήσια έσοδα άνω του 1 δισ. ευρώ θα αποφέρουν 8 δισ. ευρώ το επόμενο έτος και 4 δισ. ευρώ το 2026.
Η Moët Hennessy Louis Vuitton SE πληρώνει το 4,5% των παγκόσμιων εταιρικών φόρων στη Γαλλία και αν η αύξηση αυτή γίνει πραγματικότητα θα είναι υπεύθυνη για περίπου 10%, δήλωσε ο Γκιονί. Αυτό θα πρέπει να απαλύνει «τους φόβους ότι δεν συμβάλλουμε στην προσπάθεια του προϋπολογισμού», δήλωσε ο Γκιονί.
Ο προϋπολογισμός του 2025 αποτελεί κρίσιμο μέρος των προσπαθειών του πρωθυπουργού Μισέλ Μπαρνιέ να αποκαταστήσει την πολιτική και δημοσιονομική τάξη μετά από μήνες αστάθειας και αβεβαιότητας που προκάλεσε η απόφαση του προέδρου Εμανουέλ Μακρόν να διαλύσει την Εθνοσυνέλευση και να προκηρύξει πρόωρες εκλογές.
Μιλώντας την Κυριακή, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis NV Κάρλος Ταβάρες προέβλεψε ότι τα γαλλικά σχέδια για αύξηση της φορολογίας των επιχειρήσεων θα πλήξουν τις επενδύσεις.
Υπενθυμίζεται ότι χθες η LVMH ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις ρούχων και δερμάτινων ειδών σημείωσαν πτώση για πρώτη φορά από την πανδημία της Covid, καθώς ο μεγαλύτερος παίκτης της βιομηχανίας υπέστη σοβαρό πλήγμα από τη μείωση της ζήτησης των Κινέζων καταναλωτών, των οποίων η όρεξη για πολυτελείς αγορές φαινόταν μέχρι πρόσφατα αχόρταγη.
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα οργανικά έσοδα της βασικής μονάδας, που περιλαμβάνει μάρκες όπως η Louis Vuitton και η Christian Dior, μειώθηκαν κατά 5% στο τρίτο τρίμηνο, σύμφωνα με ανακοίνωση της LVMH την Τρίτη. Οι αναλυτές ανέμεναν μια μικρή άνοδο, κάτι που δεν επαληθεύτηκε, καθιστώντας αυτό το τρίμηνο τη χειρότερη επίδοση από το δεύτερο τρίμηνο του 2020, όταν ο κόσμος βρισκόταν σε καθεστώς lockdown. Συνολικά, οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά 3%.
Η άνθιση των δαπανών κατά την περίοδο της πανδημίας που ώθησε τις πωλήσεις πολυτελών ειδών, άρχισε να φθίνει πέρυσι, ειδικά για μάρκες που απευθύνονται σε πιο προσιτούς πελάτες. Οι πιο αποκλειστικές μάρκες, όπως η Hermes, που θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα της επόμενης εβδομάδας, έχουν αντέξει καλύτερα την ύφεση.
Ο όμιλος LVMH, υπό την ηγεσία του Μπερνάρ Αρνό, ενός από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, διαθέτει περίπου 75 πολυτελείς μάρκες που καλύπτουν τη μόδα, τα κοσμήματα, τα ξενοδοχεία και τα οινοπνευματώδη. Όλες οι κύριες μονάδες του ομίλου δεν κατάφεραν να επιτύχουν τους στόχους των αναλυτών στο τρίτο τρίμηνο.
Διαβάστε επίσης
Η ανομβρία επενδύσεων και οι συνεδριάσεις της διυπουργικής
Oι 7 νέες “hot” περιοχές για αγορά εξοχικής κατοικίας
Λειψυδρία: Πώς γεωτρήσεις και άλλες λύσεις δεν θα αφήσουν την Ελλάδα να διψάσει