Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

ΣΕΑΑ: 9.665 τα καινούρια ΙΧ που ταξινομήθηκαν τον Σεπτέμβριο

Τα 9.665 έφτασαν τα καινούρια ΙΧ αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2024 μειωμένα κατά 15,2% σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ. Τα καινούρια φορτηγά έφτασαν τα 601 μειωμένα κατά 19,7% σε σύγκριση με το 2023, ενώ τα καινούρια λεωφορεία είχαν αύξηση 476,5% και έφτασαν τα 98.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Σεπτέμβριος 2024 Σεπτέμβριος 2023 Μεταβολή 2024/2023
Καινούργια επιβατικά 9.665 11.401 -15,2%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

601 748 -19,7%
Καινούργια λεωφορεία 98 17 +476,5%
Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2024 Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2023 Μεταβολή

2024/2023

Καινούργια επιβατικά 108.039 104.510 +3,4%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

8.316 8.274 +0,5%
Καινούργια λεωφορεία 758 204 +271,6%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Σεπτέμβριο, έχει ως εξής:

Segment Σεπτέμβριος 2024 Σεπτέμβριος 2023 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2024 Ιανουάριος Σεπτέμβριος 2023 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A 6,3% 7,0% -0,7 7,0% 7,8% -0,7
A-SUV 2,3% 3,0% -0,7 4,1% 2,3% +1,8
(A TOTAL) (8,6%) (10,0%) (-1,3) (11,2%) (10,1%) (+1,1)
B 23,5% 27,0% -3,5 24,6% 27,4% -2,7
B-SUV 29,9% 23,2% +6,7 30,9% 25,4% +5,5
(B TOTAL) (53,4%) (50,2%) (+3,2) (55,5%) (52,7%) (+2,8)
C 4,8% 7,6% -2,8 6,5% 8,3% -1,8
C-SUV 23,1% 23,1% +0,0 18,8% 20,8% -2,1
(C TOTAL) (27,9%) (30,7%) (-2,8) (25,3%) (29,2%) (-3,9)
D 3,4% 1,9% +1,5 1,8% 1,4% +0,4
D-SUV 4,8% 5,6% -0,8 4,1% 4,9% -0,9
(D TOTAL) (8,2%) (7,5%) (+0,7) (5,8%) (6,3%) (-0,5)
E 0,1% 0,1% -0,0 0,1% 0,1% +0,0
E-SUV 0,7% 0,6% +0,0 0,4% 0,4% +0,1
(E TOTAL) (0,7%) (0,7%) (-0,0) (0,5%) (0,4%) (+0,1)
F-G 0,2% 0,1% +0,1 0,1% 0,1% -0,0
F-G-SUV 0,4% 0,3% +0,1 0,3% 0,3% -0,0
(F-G TOTAL) (0,6%) (0,4%) (+0,2) (0,4%) (0,4%) (-0,0)
SPORTS 0,1% 0,3% -0,2 0,1% 0,3% -0,1
MPV 0,0% 0,0% +0,0 0,0% 0,0% -0,0
MPV-M/COMBI 0,5% 0,3% +0,2 1,1% 0,6% +0,5
(SUV TOTAL) (61,2%) (55,7%) (+5,5) (58,6%) (54,1%) (+4,5)
  100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0

 

Σεπτέμβριος 2024 Σεπτέμβριος 2023 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος –

Σεπτέμβριος 2024

Ιανουάριος –

Σεπτέμβριος 2023

Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Αυγ. ‘24

Βενζίνη 28,7% 40,2% -11,6 38,2% 43,2% -5,0 34,9%
Πετρέλαιο 3,3% 11,4% -8,2 7,9% 13,7% -5,8 12,7%
Υβριδικά (HEV) 46,6% 29,0% +17,6 41,2% 29,9% +11,4 29,8%
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 16,5% 16,3% +0,3 10,8% 10,5% +0,3 19,5%
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 0,0% 0,2% -0,2 0,0% 0,3% -0,3 3,1%
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

4,9% 2,8% +2,1 1,8% 2,4% -0,6

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Αύγουστο ως εξής:

 

Αύγουστος 2024 Αύγουστος 2023 Μεταβολή Ιανουάριος- Αύγουστος 2024 Ιανουάριος- Αύγουστος 2023 Μεταβολή
ΕΕ(1) 643.637 787.812 -18,3% 7.180.492 7.078.200 +1,4%
ΕΕ 14(2) 547.717 686.447 -20,2% 6.245.971 6.217.092 +0,5%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 671.142 819.037 -18,1% 7.422.546 7.337.384 +1,2%
Ελλάδα 8.149 10.368 -21,4% 98.374 93.109 +5,7%

Διαβάστε επίσης

Όλυμπος: Στρατηγική επένδυση 70 εκατ. ευρώ στην Κύπρο

Φρενιτίτιδα franchise στα σινεμά και το 2025

Πράσινο υδρογόνο: Ένα βήμα μπροστά, δύο πίσω για τις επενδύσεις

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!