THEPOWERGAME
Η McDonald’s Corp. αναμένει ότι τα πορτοφόλια των πελατών της με χαμηλότερο εισόδημα θα παραμείνουν τεντωμένα και το επόμενο έτος, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της διάσημης αλυσίδα fast food, Chris Kempczinski.
«Αρχίζουμε να μιλάμε για το 2025, και το μήνυμά μου προς τις ομάδες μας ήταν: «Πρέπει να προετοιμαστούμε για ένα ακόμη δύσκολο έτος»», δήλωσε σε δηλώσεις του σε εκδήλωση της Λέσχης Διευθυντικών Στελεχών του Boston College. «Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι έχουμε μια πραγματικά ισχυρή πρόταση αξίας σε όλες τις αγορές μας».
Η McDonald’s ανακοίνωσε τον Ιούλιο την πρώτη τριμηνιαία πτώση των πωλήσεών της στα ίδια καταστήματα εδώ και περίπου τέσσερα χρόνια, εν μέσω περιορισμένων δαπανών από τους καταναλωτές μετά από χρόνια υψηλών επιπέδων πληθωρισμού.
Ο γίγαντας των μπιφτεκιών έθεσε σε εφαρμογή μια περιορισμένης διάρκειας προσφορά γεύματος αξίας 5 δολαρίων τον Ιούνιο και εξετάζει την περαιτέρω αναμόρφωση των προσφορών αξίας της, δήλωσε ο Kempczinski. Τα στελέχη της εταιρείας έχουν δηλώσει στο παρελθόν ότι αναμένουν ότι οι καταναλωτές θα παραμείνουν πιεσμένοι για αρκετά τρίμηνα.
Ένας τρόπος για να προσφέρετε πιο προσιτά γεύματα είναι το κοτόπουλο, το οποίο είναι φθηνότερο από το μοσχάρι και έχει ανεβεί σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια. Ο Kempczinski δήλωσε ότι το βοδινό κρέας είναι περισσότερο από δύο φορές ακριβότερο από το κοτόπουλο ανά κιλό.
«Είναι ευκολότερο να προσφέρεις αξία στα προϊόντα κοτόπουλου από ό,τι στα προϊόντα βοδινού κρέατος», δήλωσε ο Kempczinski.
Διαβάστε επίσης
Στουρνάρας: Τα 4 προαπαιτούμενα για την απεξάρτηση από τα ορυκτά
Πάιατ: Ναι στη βαλκανική συμμαχία για τις υψηλές τιμές ρεύματος