THEPOWERGAME
Ως ο ειδικός στην ζωή στο σπίτι, η ΙΚΕΑ αποκωδικοποιεί τον ποιοτικό ύπνο και τον κάνει προσιτό σε όλους, με στόχο να συμβάλλει ενεργά στην ενημέρωση του κοινού για την ανάγκη του καλύτερου ύπνου. Έτσι, η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία μίας βιωματικής εκδήλωσης δίνοντας την ευκαιρία στους καλεσμένους της να ζήσουν την εμπειρία των έξι παραγόντων για έναν καλύτερο ύπνο.
Την παρουσίαση που συντόνισε η ηθοποιός Ευγενία Σαμαρά, άνοιξε η Communications Director της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία κα. Άντα Γιαννεσκή, η οποία αναφέρθηκε στο ΙΚΕΑ μανιφέστο για τον ύπνο και επισήμανε την αξία της προτεραιοποίησής του.
Στη συνέχεια η κα. Δέσποινα Γιαννούλη, Certified Mindfulness Teacher αναφέρθηκε στα οφέλη του ύπνου, ενώ ο κ. Θοδωρής Φελέκης, Sales & Logistics Director της ΙΚΕΑ για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία ανέπτυξε τους έξι παράγοντες και εξήγησε πως η εταιρεία συμβάλλει με πρωτοπόρα και λειτουργικά προϊόντα στον καλύτερο ύπνο. Την παρουσίαση έκλεισε ο Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader της IKEA ο οποίος παρουσίασε και τις 3 ταινίες της νέας καμπάνιας που δημιούργησε η ΙΚΕΑ σε συνεργασία με την The Newtons Laboratory και την Picky Productions για τον ποιοτικό ύπνο και τα σχετικά προϊόντα, σε σκηνοθεσία Θάνου Μήτσιου.
Στη συνέχεια, οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν σε έξι διαδραστικά δωμάτια ειδικά σχεδιασμένα για την εκδήλωση, προκειμένου να βιώσουν τους έξι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου τους.
Κάθε δωμάτιο ήταν αφιερωμένο σε έναν από τους παράγοντες για έναν καλύτερο ύπνο, δηλαδή την άνεση, τη θερμοκρασία, το φως, τον ήχο, την οργάνωση και την ποιότητα του αέρα. Σε κάθε δωμάτιο, οι sleep experts της ΙΚΕΑ ήταν εκεί για να ενημερώσουν τους καλεσμένους για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να επιτύχουν τις ιδανικές συνθήκες ύπνου με τις λύσεις που προσφέρει μέσα από τα προϊόντα της και την ολότητά τους.
Διαβάστε επίσης
Νέος πρόεδρος του ΙΟΒΕ ο Γιάννης Ρέτσος
Πέντε εύκολα κοκτέιλ για τις φθινοπωρινές νύχτες
Ψήφο εμπιστοσύνης από Fitch στην πιστοληπτική ικανότητα της Italgas