Γ.Δ.
1393.54 -0,29%
ACAG
-0,56%
5.34
BOCHGR
+0,46%
4.4
CENER
+1,58%
8.37
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,66%
2.29
OPTIMA
-0,94%
12.64
TITC
+1,35%
37.6
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.38
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,92%
1.5325
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,69%
9.51
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,05%
0.608
ΑΤΤΙΚΑ
+0,93%
2.16
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,77%
1.29
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,02%
17.76
ΔΑΑ
-0,13%
7.97
ΔΑΙΟΣ
-5,46%
3.46
ΔΕΗ
-0,09%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.37
ΕΕΕ
+1,21%
33.5
ΕΚΤΕΡ
+0,84%
1.436
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
+0,75%
13.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,36%
1.642
ΕΛΠΕ
-0,44%
6.77
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,44%
1.844
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-2,67%
6.848
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
2.005
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.7
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-0,57%
0.875
ΙΝΤΕΚ
-0,89%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
2.635
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,71%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,35%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+6,33%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+1,78%
1.028
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.54
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-1,38%
0.716
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-17,97%
0.21
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-9,54%
0.588
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,50%
2
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,14%
19.1
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,58%
24.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
-0,13%
31.36
ΝΑΚΑΣ
-1,37%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.29
ΟΠΑΠ
+1,96%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,53%
15.09
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-2,07%
3.555
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.955
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,37%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-0,74%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,11%
0.324
ΣΙΔΜΑ
-1,96%
1.5
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

BMW & Mercedes: Καταρρέουν οι πωλήσεις στην Κίνα

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες BMW και η Mercedes-Benz είδαν τις πωλήσεις αυτοκινήτων να υποχωρούν στην Κίνα το τρίτο τρίμηνο, καθώς το αδύναμο καταναλωτικό κλίμα στη μεγαλύτερη αγορά τους επιβάρυνε τις δαπάνες πολυτελείας.

Οι παραδόσεις των αυτοκινήτων της BMW και της μάρκας Mini μειώθηκαν κατά σχεδόν 30%, η πιο απότομη πτώση των τελευταίων τριών ετών. Οι πωλήσεις της Mercedes μειώθηκαν κατά 13% την περίοδο αυτή, αφού οι αγοραστές συγκράτησαν τις αγορές ακριβών μοντέλων όπως η S-Class και τα σεντάν Maybach.

Οι εξελίξεις, μαζί με την επιβράδυνση της ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, συνέβαλαν σε προειδοποιήσεις για τα κέρδη τόσο της BMW όσο και της Mercedes. Οι κατασκευαστές ενδέχεται επίσης να χάσουν από την κλιμάκωση των εμπορικών εντάσεων:. Το Πεκίνο δήλωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να αυξήσει τους δασμούς στα εισαγόμενα οχήματα με μεγάλους κινητήρες, αφού η Ευρωπαϊκή Ένωση ψήφισε την περασμένη εβδομάδα να επιβάλει δασμούς έως και 45% στα ηλεκτροκίνητα οχήματα κινεζικής κατασκευής.

Η πτώση κατά 30% για τις μάρκες BMW και Mini στην Κίνα συγκρίνεται με μειώσεις κάτω του 5% τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο τρίμηνο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Η ύφεση στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο συμπαρέσυρε τις συνολικές πωλήσεις οχημάτων του ομίλου BMW κατά 13%. Η εταιρεία δήλωσε ότι μια ανάκληση συστημάτων πέδησης επηρέασε επίσης τις παραδόσεις.

Για τη Mercedes, η συνολική πτώση των πωλήσεων κατά 12% για τα κορυφαία αυτοκίνητά της κατά την περίοδο αυτή σηματοδοτεί ένα πισωγύρισμα για την ώθηση της μάρκας προς τα πάνω. Πρόκειται για ένα ακόμη προειδοποιητικό σημάδι για τη γερμανική βιομηχανία μαρκών, η οποία αγωνίζεται με το υψηλό κόστος στην πατρίδα της και με εντεινόμενους αντίθετους ανέμους στην Κίνα, όπου οι τοπικοί κατασκευαστές με επικεφαλής την BYD Co. κυριαρχούν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι μετοχές της BMW και της Mercedes είχαν ελάχιστες μεταβολές στη Φρανκφούρτη στις νωρίτερα. Οι μετοχές σημειώνουν πτώση 23% και 9% φέτος, αντίστοιχα.

Ενώ οι πωλήσεις της BMW μειώθηκαν σε κάθε περιοχή, τα EVs αποδεικνύονται φωτεινό σημείο καθώς άλλοι κατασκευαστές αγωνίζονται. Οι παραδόσεις των BMW με μπαταρία, όπως το i4 sedan και το iX1 sport utility vehicle, αυξήθηκαν κατά 10% σε 103.440 μονάδες το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.

Τα αποτελέσματα έρχονται σε έντονη αντίθεση με εκείνα της Mercedes, η οποία δήλωσε ότι οι χονδρικές παραδόσεις της σε επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα EV έπεσαν κατά 31% σε μόλις 42.500 μονάδες. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών οχημάτων της αυξήθηκαν κατά 10% λόγω της ισχυρής ζήτησης στις ΗΠΑ.

Τα τελευταία EVs της Mercedes έτυχαν χλιαρής ανταπόκρισης από τους καταναλωτές στην οικονομία της Ασίας και αλλού. Οι νεότεροι οδηγοί στην Κίνα στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε εγχώριες μάρκες που θεωρούνται ότι διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή και ψυχαγωγική τεχνολογία μέσα στο αυτοκίνητο.

Διαβάστε επίσης

Υδρογονάνθρακες: Στο δεύτερο στάδιο οι έρευνες Νοτιοδυτικά της Κρήτης

Altitude: Τι γυρεύει ο κολοσσός των γαλλικών τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα

Ψήφο εμπιστοσύνης από Fitch στην πιστοληπτική ικανότητα της Italgas

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!