Γ.Δ.
1502.08 -0,30%
ACAG
0,00%
5.9
BOCHGR
0,00%
4.63
CENER
0,00%
9.83
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.28
EVR
0,00%
1.485
NOVAL
0,00%
2.335
OPTIMA
0,00%
12.8
TITC
0,00%
39.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.728
ΑΒΕ
0,00%
0.448
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.695
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.79
ΑΛΜΥ
0,00%
4.515
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7025
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.6
ΑΣΚΟ
0,00%
3.04
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.462
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.784
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.3
ΒΙΟ
0,00%
5.86
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.08
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.625
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.395
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
0,00%
8.058
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
12.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.05
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.33
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.895
ΕΕΕ
0,00%
33.38
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.88
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.305
ΕΛΠΕ
0,00%
7.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.09
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.87
ΕΛΧΑ
0,00%
2.125
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
8.002
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.26
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.95
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.334
ΕΧΑΕ
0,00%
4.855
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.359
ΙΛΥΔΑ
0,00%
2.33
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.84
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.76
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.175
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.055
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.446
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.37
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.01
ΚΡΙ
0,00%
15.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.01
ΛΑΒΙ
0,00%
0.807
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.36
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.208
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.598
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.27
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.85
ΜΟΤΟ
0,00%
2.73
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.18
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.8
ΞΥΛΚ
0,00%
0.292
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22.2
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
0,00%
15.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.817
ΟΤΕ
0,00%
14.68
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.88
ΠΑΙΡ
0,00%
0.996
ΠΑΠ
0,00%
2.39
ΠΕΙΡ
0,00%
4.15
ΠΕΡΦ
0,00%
5.87
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.34
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.39
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.75
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.357
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6
ΣΠΙ
0,00%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.855
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Σταϊκούρας: Τα κέρδη από τη νέα σύμβαση της Αττικής Οδού

Περίπου 7 δισεκατομμύρια ευρώ, πιθανότατα και παραπάνω, θα είναι σωρευτικά στο τέλος της εικοσιπενταετίας το κέρδος για το Δημόσιο, από τη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, που κυρώθηκε στη Βουλή την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με τον Χρήστο Σταϊκούρα.

«Αυτό σημαίνει ότι αφού έχουμε ελάφρυνση του δημοσίου χρέους, τα δημόσια οικονομικά είναι πιο σταθερά και δυνητικά δημιουργείται κάποιος συνολικός δημοσιονομικός χώρος για πρόσθετες αναπτυξιακές και κοινωνικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης» υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8.

«Με απλούς όρους, την Παρασκευή εισέπραξε το Δημόσιο 3,27 δισεκατομμύρια ευρώ. Μειώνεται το χρέος. Κάθε χρόνο θα εισπράττει το 9,3% των εσόδων. Και ταυτόχρονα από τη στιγμή που εισπράξαμε αυτό το ποσό, γλιτώνουμε τόκους από δανεισμό που θα έπρεπε να κάνουμε τα επόμενα 25 χρόνια. Αυτή είναι η μία ωφέλεια. Η δεύτερη ωφέλεια πιο πρακτική είναι ότι από την Κυριακή τα ξημερώματα οι πολίτες πληρώνουν 2.5 ευρώ διόδια αντί για 2.8 ευρώ. Υπάρχει μία μείωση συνεπώς στα διόδια ύψους 0,3 ευρώ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Το Δημόσιο θα μπορεί να “μπλοκάρει” αύξηση στην τιμή των διοδίων

«Αυτή η μείωση των 30 λεπτών θα ισχύει ουσιαστικά για την επόμενη 5ετία, εξήγησε ο κ. Σταϊκούρας, με την όποια τιμαριθμοποιημένη μεταβολή όπως γίνεται σε όλους τους αυτοκινητόδρομους στην Ελλάδα.

«Εκτιμούμε ότι δεν θα έχουμε μεγάλο ύψος πληθωρισμού, όπως αντιμετωπίσαμε κάτι αντίστοιχο στο πρόσφατο παρελθόν και μετά την 5ετία υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής τιμής των διοδίων, όμως η μέση τιμή θα παραμένει στα δυόμιση ευρώ. Υπάρχει η δυνατότητα να εισηγηθεί ο παραχωρησιούχος σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας αύξηση του τιμήματος, μέχρι 30%, προφανώς κάποιες άλλες θα είναι αντίστοιχη περαιτέρω μείωση, αλλά για να γίνει αυτό και αν γίνει θα πρέπει να υπάρχουν δείκτες κυκλοφοριακού φόρτου, οι οποίοι θα τεκμηριώνουν επαρκώς από τον νέο παραχωρησιούχο ότι θα πρέπει να κάνει αυτή τη μεταβολή για να μην υπάρχει ακόμα μεγαλύτερος φόρτος στους δρόμους. Θα πρέπει να υπάρχει έλεγχος από τον ανεξάρτητο μηχανικό. Θα πρέπει να υπάρχει έγκριση από το Δημόσιο που δεν είναι δεδομένο ότι θα υπάρχει έγκριση και θα πρέπει να υπάρχει και κοινοποίηση και προληπτικός έλεγχος εάν κριθεί απαραίτητο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή» ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας.

«Η μέση τιμή θα παραμένει 2,5 ευρώ εκείνη την ημέρα, για παράδειγμα. Και για να γίνει αυτό, ακόμα και αν το επιδιώξει ο παραχωρησιούχος, υπάρχουν τέσσερις προϋποθέσεις τις οποίες τις έχω πει και δημόσια στη Βουλή» συμπλήρωσε.

Προσέθεσε ακόμα ότι υπάρχει για πρώτη φορά μια σημαντική παρέμβαση, η οποία αφορά στην Αττική Οδό και είναι η μόνιμη απαλλαγή από την καταβολή διοδίων σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν κατά πλήρη ή μη κυριότητα σε άτομα με αναπηρία.

Επιπλέον, ο υπουργός προσέθεσε πως σε ένα σημαντικό τμήμα του αυτοκινητόδρομου Αθήνα-Θεσσαλονίκη, εκεί που είναι δηλαδή η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, έχει γίνει μια σημαντική παρέμβαση από την πολιτεία μετά την αναχρηματοδότηση που πετύχαμε πρόσφατα και χωρίς κόστος για τον κρατικό προϋπολογισμό, χωρίς επιβάρυνση έμμεση των φορολογουμένων, οι πολίτες πληρώνουν περίπου 3 ευρώ λιγότερο στις μετακινήσεις τους μέχρι το τέλος του 25 από 1η Οκτωβρίου.

Διαβάστε επίσης

Είσοδος της Latsco στην Αττική Οδό με 10%

Mπερλουσκόνι: Τα παιδιά του “Καβαλιέρε”, η Μελόνι και ο Ταγιάνι

Green Tank: Ραγδαία μείωση του CO2 από την ηλεκτροπαραγωγή

 

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!