THEPOWERGAME
Η πολιτική επικοινωνία εξελίσσεται ραγδαία, και η Ψηφιακή Προεκλογική Κάρτα (ΨΠΚ) που ανέπτυξε η εταιρεία Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα (Digital Mall), αναδεικνύεται ως η πλέον καινοτόμος λύση για υποψηφίους και συνδυασμούς που θέλουν να ξεχωρίσουν στις εκλογικές αναμετρήσεις.
Η Κάρτα αποτελεί μια πρωτοποριακή μορφή ψηφιακής επικοινωνίας που συνδυάζει τη στόχευση και την αποτελεσματικότητα, καταφέρνοντας σημαντικά αποτελέσματα με πολύ χαμηλότερο κόστος από κάθε παραδοσιακή μέθοδο. Το εντυπωσιακό είναι πως, παρά το χαμηλό κόστος της, ξεπερνά σε επιδόσεις όλες τις κλασικές μεθόδους που μέχρι τώρα κυριαρχούσαν στην πολιτική επικοινωνία.
Στις τελευταίες δημοτικές και βουλευτικές εκλογές, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, η ΨΠΚ δοκιμάστηκε με τεράστια επιτυχία από υποψήφιους βουλευτές, δημοτικούς συμβούλους και συνδυασμούς. Με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας, οι πολιτικοί κατάφεραν να πετύχουν άμεση και στοχευμένη επικοινωνία με τους ψηφοφόρους τους, εξασφαλίζοντας καλύτερη αναγνωρισιμότητα και αυξημένη συμμετοχή.
Η δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας και διαμοιρασμού πληροφοριών μέσα από έξυπνα και στοχευμένα μηνύματα σε κινητά τηλέφωνα, είναι το μεγάλο «όπλο» αυτής της καινοτομίας. Μάλιστα η ΨΠΚ πηγαίνει την πολιτική επικοινωνία ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας μια μοναδική δυνατότητα στους υποψήφιους: επικοινωνία απευθείας με τους ψηφοφόρους, χωρίς την ανάγκη συλλογής ή επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων.
Στοχευμένη επικοινωνία στα κινητά χωρίς προσωπικά δεδομένα!
Μέσω αυτής της τεχνολογίας, οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να στείλουν ειδοποιήσεις και ενημερώσεις απευθείας στα κινητά των ψηφοφόρων τους, ενημερώνοντάς τους για νέα, δράσεις και το πρόγραμμα της εκστρατείας τους. Αυτό επιτυγχάνεται χωρίς την ανάγκη για χρονοβόρα διαχείριση δεδομένων και χωρίς την εμπλοκή τρίτων μερών, εξασφαλίζοντας την απόλυτη προστασία της ιδιωτικότητας των πολιτών.
Η ευελιξία της ψηφιακής κάρτας είναι εντυπωσιακή, καθώς δίνει τη δυνατότητα στους υποψηφίους και στους συνδυασμούς να προωθούν τις πληροφορίες τους με σύγχρονους τρόπους: μέσω SMS, Viber, Messenger, QR και άλλων ψηφιακών καναλιών. Επιπλέον, τα μηνύματα που αποστέλλονται μπορούν να παραμετροποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες της καμπάνιας, φτάνοντας στους κατάλληλους αποδέκτες την κατάλληλη στιγμή.
Ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους η ΨΠΚ έχει γνωρίσει τόσο μεγάλη επιτυχία, είναι η εντυπωσιακή οικονομία που προσφέρει. Σε αντίθεση με τις κλασικές διαφημιστικές καμπάνιες στα social media, όπου οι ταυτοποιήσεις για πολιτική διαφήμιση συχνά ανεβάζουν το κόστος και πολλές φορές την κάνουν αδύνατη, η Ψηφιακή Κάρτα επιτρέπει στους υποψηφίους να διαφημίζονται αποτελεσματικά χωρίς αυτά τα εμπόδια.
Η εταιρεία Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα (Digital Mall), που έχει αναπτύξει την πλατφόρμα, αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία, απαλλάσσοντας τον υποψήφιο από την ανάγκη να διαχειριστεί χρονοβόρες και περίπλοκες διαφημιστικές καμπάνιες. Επιπλέον, χάρη στις στοχευμένες διαφημίσεις που αναλαμβάνει η εταιρεία, εξασφαλίζονται δεκάδες χιλιάδες προβολές πραγματικά δυνητικούς ψηφοφόρους, χωρίς να απαιτείται η εμπλοκή του υποψηφίου.
Αυτός ο συνδυασμός οικονομίας και αποτελεσματικότητας καθιστά την ΨΠΚ ιδανική λύση όχι μόνο για τις πολιτικές εκστρατείες, αλλά και για κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά σύγχρονες και στοχευμένες διαφημιστικές λύσεις.
Η καινοτομία στην υπηρεσία της πολιτικής επικοινωνίας αλλά όχι μόνο!
Η εταιρεία Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα, που βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας, είναι μέλος του Elevate Greece και συνεργάζεται στενά με τη Θερμοκοιτίδα Επιχειρήσεων του ΕΒΕΑ (ΘΕΑ). Η εταιρεία έχει καταφέρει να προσφέρει λύσεις σε χιλιάδες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βόρεια Μακεδονία, βοηθώντας τες να αυξήσουν την απήχησή τους και να πετύχουν τους στόχους τους με την καλύτερη δυνατή επένδυση.
Η ΨΠΚ αποτελεί ένα παράδειγμα του πώς η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει την πολιτική επικοινωνία, προσφέροντας σύγχρονες και οικονομικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των υποψηφίων.
Διαβάστε επίσης
Piraeus Gate: Η νέα αστική ανάπλαση που αλλάζει τον Πειραιά
Αποκαλυπτήρια για το ουίσκι των 35.000 δολαρίων
Nvisionist: Στις 14 κορυφαίες Scaleups εταιρείες παγκοσμίως