Γ.Δ.
1396.05 -0,11%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,21%
8.34
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+0,88%
2.295
OPTIMA
-1,10%
12.62
TITC
+0,40%
37.25
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,15%
1.376
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-1,89%
1.533
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.36
ΑΡΑΙΓ
+0,53%
9.495
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,87%
6.84
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
-0,47%
2.13
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
-1,82%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,91%
17.74
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
+0,09%
11.76
ΔΟΜΙΚ
-2,18%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,21%
33.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-1,03%
6.73
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,00%
1.836
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-2,56%
6.856
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-1,91%
2.001
ΕΧΑΕ
-1,39%
4.25
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
-2,01%
1.71
ΙΝΚΑΤ
+0,96%
4.735
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-0,57%
0.875
ΙΝΤΕΚ
-1,06%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,19%
1.022
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-2,75%
0.706
ΛΑΜΔΑ
-1,65%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,19%
19.09
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,83%
24.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.52
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,96%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,47%
15.08
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,46%
0.95
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-2,23%
3.549
ΠΕΡΦ
-1,14%
5.22
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.585
ΣΑΡ
-1,66%
10.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,81%
0.325
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,84%
3.54
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Η Ψηφιακή Προεκλογική Κάρτα σε πλήρη δράση και στις Επιμελητηριακές εκλογές

Παναγιώτης Ντόμαλης
O Παναγιώτης Ντόμαλης είναι ο ιδρυτής της start-up εταιρείας Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα (Digital Mall)

Η πολιτική επικοινωνία εξελίσσεται ραγδαία, και η Ψηφιακή Προεκλογική Κάρτα (ΨΠΚ) που ανέπτυξε η εταιρεία Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα (Digital Mall), αναδεικνύεται ως η πλέον καινοτόμος λύση για υποψηφίους και συνδυασμούς που θέλουν να ξεχωρίσουν στις εκλογικές αναμετρήσεις.

Η Κάρτα αποτελεί μια πρωτοποριακή μορφή ψηφιακής επικοινωνίας που συνδυάζει τη στόχευση και την αποτελεσματικότητα, καταφέρνοντας σημαντικά αποτελέσματα με πολύ χαμηλότερο κόστος από κάθε παραδοσιακή μέθοδο. Το εντυπωσιακό είναι πως, παρά το χαμηλό κόστος της, ξεπερνά σε επιδόσεις όλες τις κλασικές μεθόδους που μέχρι τώρα κυριαρχούσαν στην πολιτική επικοινωνία.

Στις τελευταίες δημοτικές και βουλευτικές εκλογές, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, η ΨΠΚ δοκιμάστηκε με τεράστια επιτυχία από υποψήφιους βουλευτές, δημοτικούς συμβούλους και συνδυασμούς. Με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας, οι πολιτικοί κατάφεραν να πετύχουν άμεση και στοχευμένη επικοινωνία με τους ψηφοφόρους τους, εξασφαλίζοντας καλύτερη αναγνωρισιμότητα και αυξημένη συμμετοχή.

Η δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας και διαμοιρασμού πληροφοριών μέσα από έξυπνα και στοχευμένα μηνύματα σε κινητά τηλέφωνα, είναι το μεγάλο «όπλο» αυτής της καινοτομίας. Μάλιστα η ΨΠΚ πηγαίνει την πολιτική επικοινωνία ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας μια μοναδική δυνατότητα στους υποψήφιους: επικοινωνία απευθείας με τους ψηφοφόρους, χωρίς την ανάγκη συλλογής ή επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων.

Στοχευμένη επικοινωνία στα κινητά χωρίς προσωπικά δεδομένα!

Μέσω αυτής της τεχνολογίας, οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να στείλουν ειδοποιήσεις και ενημερώσεις απευθείας στα κινητά των ψηφοφόρων τους, ενημερώνοντάς τους για νέα, δράσεις και το πρόγραμμα της εκστρατείας τους. Αυτό επιτυγχάνεται χωρίς την ανάγκη για χρονοβόρα διαχείριση δεδομένων και χωρίς την εμπλοκή τρίτων μερών, εξασφαλίζοντας την απόλυτη προστασία της ιδιωτικότητας των πολιτών.

Η ευελιξία της ψηφιακής κάρτας είναι εντυπωσιακή, καθώς δίνει τη δυνατότητα στους υποψηφίους και στους συνδυασμούς να προωθούν τις πληροφορίες τους με σύγχρονους τρόπους: μέσω SMS, Viber, Messenger, QR και άλλων ψηφιακών καναλιών. Επιπλέον, τα μηνύματα που αποστέλλονται μπορούν να παραμετροποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες της καμπάνιας, φτάνοντας στους κατάλληλους αποδέκτες την κατάλληλη στιγμή.

Ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους η ΨΠΚ έχει γνωρίσει τόσο μεγάλη επιτυχία, είναι η εντυπωσιακή οικονομία που προσφέρει. Σε αντίθεση με τις κλασικές διαφημιστικές καμπάνιες στα social media, όπου οι ταυτοποιήσεις για πολιτική διαφήμιση συχνά ανεβάζουν το κόστος και πολλές φορές την κάνουν αδύνατη, η Ψηφιακή Κάρτα επιτρέπει στους υποψηφίους να διαφημίζονται αποτελεσματικά χωρίς αυτά τα εμπόδια.

Η εταιρεία Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα (Digital Mall), που έχει αναπτύξει την πλατφόρμα, αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία, απαλλάσσοντας τον υποψήφιο από την ανάγκη να διαχειριστεί χρονοβόρες και περίπλοκες διαφημιστικές καμπάνιες. Επιπλέον, χάρη στις στοχευμένες διαφημίσεις που αναλαμβάνει η εταιρεία, εξασφαλίζονται δεκάδες χιλιάδες προβολές πραγματικά δυνητικούς ψηφοφόρους, χωρίς να απαιτείται η εμπλοκή του υποψηφίου.

Αυτός ο συνδυασμός οικονομίας και αποτελεσματικότητας καθιστά την ΨΠΚ ιδανική λύση όχι μόνο για τις πολιτικές εκστρατείες, αλλά και για κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά σύγχρονες και στοχευμένες διαφημιστικές λύσεις.

Η καινοτομία στην υπηρεσία της πολιτικής επικοινωνίας αλλά όχι μόνο!

Η εταιρεία Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα, που βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας, είναι μέλος του Elevate Greece και συνεργάζεται στενά με τη Θερμοκοιτίδα Επιχειρήσεων του ΕΒΕΑ (ΘΕΑ). Η εταιρεία έχει καταφέρει να προσφέρει λύσεις σε χιλιάδες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βόρεια Μακεδονία, βοηθώντας τες να αυξήσουν την απήχησή τους και να πετύχουν τους στόχους τους με την καλύτερη δυνατή επένδυση.

Η ΨΠΚ αποτελεί ένα παράδειγμα του πώς η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει την πολιτική επικοινωνία, προσφέροντας σύγχρονες και οικονομικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των υποψηφίων.

Διαβάστε επίσης

Piraeus Gate: Η νέα αστική ανάπλαση που αλλάζει τον Πειραιά

Αποκαλυπτήρια για το ουίσκι των 35.000 δολαρίων

Nvisionist: Στις 14 κορυφαίες Scaleups εταιρείες παγκοσμίως

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!