Γ.Δ.
1401.58 0,00%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
0,00%
4.36
CENER
0,00%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
0,00%
2.31
OPTIMA
0,00%
12.72
TITC
0,00%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.396
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.58
ΑΣΚΟ
0,00%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.19
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.755
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.9
ΔΑΑ
0,00%
7.99
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.29
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.41
ΕΕΕ
0,00%
33.74
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.632
ΕΛΠΕ
0,00%
6.675
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
6.924
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.036
ΕΧΑΕ
0,00%
4.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.89
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.41
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.02
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.52
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.924
ΛΑΒΙ
0,00%
0.719
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
0,00%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
29.85
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.25
ΟΠΑΠ
0,00%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
0,00%
15.21
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.1
ΠΑΙΡ
0,00%
0.952
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
0,00%
3.589
ΠΕΡΦ
0,00%
5.38
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.86
ΠΛΑΘ
0,00%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.595
ΣΑΡ
0,00%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.327
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.525
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
0,00%
3.55
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Τα έργα στη Γραμμή 4 του Μετρό και οι μελλοντικές επεκτάσεις

Με ταχείς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες στη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, όπου αυτήν τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες σε 25 από τις συνολικά 26 θέσεις της νέας γραμμής. Στις 20 θέσεις έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι πρόδρομες εργασίες. Ο Μετροπόντικας (TBM) «Αθηνά» από την Κατεχάκη έχει ξεπεράσει τα δύο χιλιόμετρα μήκος και σε περίπου 15 ημέρες αναμένεται να βρίσκεται στον σταθμό Ζωγράφου. Εκτιμάται ότι θα ολοκληρώσει πλήρως τις εργασίες κατασκευής της σήραγγας έως το τέλος του 2025. Την ίδια στιγμή ο Μετροπόντικας (TBM) «Νίκη» έχει ξεκινήσει από το Άλσος Βεΐκου και αναμένεται σ’ έναν μήνα περίπου να βρίσκεται στον πρώτο σταθμό Άλσος Βεΐκου. Αναμένεται να ολοκληρώσει πλήρως τις εργασίες κατασκευής της σήραγγας έως το τέλος του 2026. Στον σχεδιασμό περιλαμβάνεται η πρόβλεψη για μελλοντικές διασταυρώσεις και επεκτάσεις, καθώς και ο μελλοντικός επιβατικός φόρτος.

Η Γραμμή 4 του Μετρό θα συμβάλει στην περιβαλλοντική/αστική αναβάθμιση των περιοχών που θα λειτουργήσουν οι νέοι σταθμοί, με την οικονομική αναβάθμιση και την αξία των ακινήτων και των καταστημάτων. Σε συνεργασία με την Ανάπλαση Α.Ε. υλοποιήθηκαν οκτώ (8) αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί για τη σωστή χωρική και συνθετική διαμόρφωση των πλατειών πάνω από τους σταθμούς Μετρό της νέας Γραμμής 4. Έτσι, σημαντικοί δημόσιοι χώροι και πλατείες, όπως για παράδειγμα η πλατεία Κολωνακίου, η πλατεία Κυψέλης και η πλατεία Εξαρχείων, θα διαμορφωθούν οριστικά με βάση το αποτέλεσμα των σχεδιαστικών προτάσεων επιφανών αρχιτεκτονικών γραφείων.

Η επέκταση του Μετρό προς το Ίλιον

Η επέκταση που έχει ξεκινήσει στην Αττική είναι αυτή της Γραμμής 2 προς Ίλιον, μήκους περίπου 4 χλμ. με 3 σταθμούς (Παλατιανή, Ίλιον και Άγιος Νικόλαος). Παράλληλα, στο ίδιο έργο έχουν ενταχθεί και η επέκταση και ο εκσυγχρονισμός του αμαξοστασίου στον Ελαιώνα καθώς και η κατασκευή ενός υπόγειου χώρου στάθμευσης. Έχει ολοκληρωθεί το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού και σύντομα θα ακολουθήσει το δεύτερο στάδιο. Η εκτιμώμενη έναρξη της κατασκευής είναι το 2026 και η έναρξη λειτουργίας του το 2031.

Μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό

Ο σχεδιασμός των επεκτάσεων είναι άλλο ένα σημαντικό τμήμα του αντικειμένου της εταιρείας. Στην Αθήνα ο αρμόδιος αυτού του επιπέδου σχεδιασμού είναι ο ΟΑΣΑ. Τον παρόντα χρόνο υλοποιεί τη νέα συγκοινωνιακή μελέτη της Αττικής, από όπου θα προκύψουν και ο σχεδιασμός, η σκοπιμότητα και η βιωσιμότητα των επεκτάσεων του δικτύου Μετρό. Έχουν μελετηθεί από την Ελληνικό Μετρό σε προκαταρκτικό στάδιο:

  • Η επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα, εξασφαλίζοντας τη σύνδεση του ΚΠΙΣΝ ( Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ) με το δίκτυο του Μετρό.
  • Η επέκταση της Γραμμής 4 δυτικά, από τον σταθμό «Άλσος Βεΐκου» προς τους δήμους Ιλίου και Πετρούπολης, η οποία θα διέρχεται από τους δήμους Νέας Ιωνίας και Νέας Φιλαδέλφειας (γήπεδο ΑΕΚ), με δυνατότητα μετεπιβίβασης στις Γραμμές 1 και 2.
  • Η επέκταση της Γραμμής 4 βόρεια, από το σταθμό «Κατεχάκη» προς Μαρούσι, Πεύκη και Λυκόβρυση, με δυνατότητα μετεπιβίβασης στη Γραμμή 1.

Και η Γραμμή 5 του Μετρό

Τέλος, εξετάζεται κλάδος της Γραμμής 4 από τον σταθμό «Ευαγγελισμός» προς την ΠΥΡΚΑΛ, με δικτύωση στις Γραμμές 2 και 3. Ο κλάδος αυτός θα αποτελέσει τμήμα της μελλοντικής Γραμμής 5 προς Χαϊδάρι.

Επίσης, διερευνάται η επέκταση της Γραμμής 1 βόρεια, από τον σταθμό «Κηφισιά», προς Νέα Ερυθραία και την Εθνική Οδό (κόμβος Βαρυμπόμπης).

Διαβάστε επίσης

Ελαιόλαδο: Πότε θα πέσουν οι τιμές στο λάδι

Πώς στήνεται η νέα “φάκα” της ΑΑΔΕ για τους φοροφυγάδες

Ρεύμα: 5+1 τρόποι για εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!